Mökkijatkot

Anonyymi

Olin viettänyt mökillä villin viikonlopun. Netissä tapaamani mies pyysi mukaan kaksi ystäväänsä, kuten sovittiin. Nämä eivät olleetkaan mitään eilisen teeren pikkupoikia. Sain enemmän kuin ehdin pyytää, ja miehetkin niin paljon, että eivät kulje vähään aikaan kuin väjissä ja sileissä boksereissa.

Miesten poistuttua annoimme toisillemme ja itsellemme ansaitun viikkolevon. Tahdoin kiittää, joten maksoin ystävälleni luonnossa tarjoamalla hänelle parhaiden ystävieni seuran.
Nämäkin antoivat ja saivat kaikkensa, niin että jokainen lähti kotiin hymyillen ja seuraavaa kertaa iloisesti odotellen.
Naiset ensin, sitten me mökin vuokraajat.

Tiloja järjestellessämme mies tahtoi tietää, miten minun ja naiskaverieni välinen seksi sujui niin hyvin.
-Ettehän te nyt mitään lesboja ole. Kuitenkin te olitte selvästi keskenänne kokeneita siinä hommassa. Miten te oikein olette päätyneet saman peiton alle?
- Se on niin kiihottava juttu, että paras lykätä sen kertomista toiseen kertaan. Jos tahdot että kerron ihan kaiken, sinun pitää kertoa miten olet päätynyt runkkaamaan ja nussimaan naisia kahden kaverisi kanssa. Ei näyttänyt tapahtuvan ensi kertaa sekään, nimittäin.
-Sopii. Mutta koska ja missä sopisi jutella, kun tämä mökki ei ole oma ja siinä menee aikaa. Ja ehkä, hm, jotain voi tapahtua..?
- Olen varannut ensi viikonlopulle hytin laivasta. Voin lisätä sinutkin matkustajiin, jos tahdot.
- Ilman muuta. Ja varaa hyttiin jotain juotavaa. Voi alkaa suuta kuivata, vaikka muut paikat kastuisivat.
- Arvaan, että tarinamme saavat hikoilemaan ja huohottamaan, ja muutkin nesteet saattavat valua kehosta. Pitäähän siinä muistaa nesteytys...
Näin vitsaillen pakkasimme tavaramme ja ajoimme omiin suuntiimme. Koko seuraavan viikon muistelin omaa tarinaani, niin että jalkojeni välissä kihelmöi. Etenkin, kun hoidin mökkibileistä arkaa pilluani ja sheivasin sen valmiiksi laivaristeilyä varten.
Ja sitten koitti oikea päivä...
K
JATKUU

18

5118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tapasimme terminaalissa. Mies oli laittautunut täysin eri kuosiin kuin ensi kertaa tavatessamme.
      Nyt ei oltu hikisinä mökkiuroksina eikä koivuvihdanraikkaina saunan lauteilla.
      Hänen asunsa oli huoliteltu ja miellyttävä miesten tuoksu tuntui vain miedosti, kun menin niin lähelle, että tunsin ihon lämmön.
      Se sai minut käymään kuumana ja kierroksilla.
      Pillu reagoi välittömästi. Se kostui, turposi ja avautui. Klitoris hypähti ja alkoi kasvaa.
      En ollut itsekään missään peltovaatteissa. Päällä oli tiukkaa ja tyylikästä, ja alla vasta olikin.
      Toivoin hänen kiinnittävän siihen huomiota, kun kävelimme käytävää pitkin hyttimme luo.
      Astuessamme kapeasta ovesta huomasin, että kyllä, olin miellyttänyt häntä. Sepaluksessa oli täyttä, kun se painui minua vasten, täysin tarkoituksella. Nännini alkoivat elää ja kovettua, ne tekivät suorastaan kipeää seistessään neulanterävinä .
      - No jopas, tämä ei olekaan mikään taxfree-retki, mies huudahti nähdessään hytin.
      Olin korottanut hyttiluokkaa, niin että meillä oli tila jossa oli parivuode ja ikkuna.
      Pöydällä oli hedelmäkori ja kuohuvaa.
      Heitin kengät jaloistani.
      - No niin, eiköhän aloitella.

    • Anonyymi

      Mies haki kuohuviinin ja kaksi lasia. Olin jo sen verran kiihottunut, että pullonkorkin poksahdus ja ylivaluva vaahto saivat mielikuvani liikkeelle.
      Katseenvaihdosta päätellen miehen ajatus kulki samaa rataa.
      Skoolasimme viihtyisän matkan kunniaksi, järjestimme vuoteen mukakavaksi parin lisätyynyn kanssa ja otimme lokoisan asennon.

      - Halusit siis tietää, mistä vasemman käden lesboutemme on peräisin.
      - Hmh, kyllä vain, mies vastasi. Hänen kätensä oli eksynyt hameeni alle ja löytänyt sukan reunan.
      Kaksi sormea silitti ihoa sen vierestä ja pyrki reunan ali.
      - Muutama vuosi sitten me kaikki olimme päätyneet sinkuiksi. Ja kaikki tietysti halusivat seksiä, mutta kellään ei ollut aikaa tai hermoja sen etsimiseen.
      Päätettiin sitten, että otetaan hetki itsellemme ja lähdetään lomalle johonkin. Ei mihinkään turistirysään tai lihatiskille, vaan johonkin jossa on myös omaa aikaa ja tilaa.

    • Anonyymi

      -Mielenkiintoista. Kerro lisää.
      Miehen toinen käsi, joka oli juuri kouraissut reittä, availi sukan kiinnitystä, sai sen auki ja kuori vaatekappaleen näppärästi pois.
      Sitten hän kumartui ylleni ja riisui toisen sukan.
      Hänen tuoksunsa ja lämpönsä tulivat niin lähelle, että olisin voinut ottaa hänet vaikka viidesti siinä paikassa.
      Tunsin hänen yhä kovenevan kalunsa reittäni vasten, mutta hän oli kuin ei olisi huomannut mitään.
      Sitten hän laittoi toisen kätensä hartiani ympäri ja alkoi kosketella sillä minua.
      Toisella hän veti paidan helman pois hameen alta, ja aukaisi pari alinta nappia.
      Käsi lähestyi rintojani, muttei vielä mennyt niin pitkälle. Hän näki miten nännini miltei halkaisivat liivit ja paidan ja kuuli, miten sydämeni hakkasi.

    • Anonyymi

      - Vuokrasimme viikoksi kalustetun asunnon, jossa oli jokaiselle oma soppi. Lähellä oli kaupunki ja uimaranta. Söimme ja sanoimme yhdessä, mutta muuten latasimme akkuja omin päin.
      Kun oltiin päästy viikon puoliväliin, kaikki olivat saaneet levätä ja aloimme odottaa jo jotain toimintaa. Kukaan ei kehdannut käydä hakemassa seuraa julkisesti, mutta huomasin että ystäväni hakeutuivat rannalle ja terasseille.
      Lopulta tein itsekin niin.
      Saalis oli laiha. Ei ketään sellaista vapaata, jonka kanssa olisi uskaltanut lähteä tai viitsinyt tuoda kämpilleen.
      Niinpä päätin tutustua paikalliseen seksikauppaan ja löysin vibran, jollaista olin vähän haeskellutkin. Kylkiäisiksi myyjä sujautti mukaan jonkun dvd:n pinosta ja hiukan ylimääräisiä pikkutavaroita.
      - Mitä siinä dvd:ssä oli? kysyi mies ja puristi vihdoin toista rintaani, sitten toista. Hänen kätensä liukuivat alemmas.
      - Oliko siinä tyttöjen välistä?
      - No mistä arvasit?
      - Tuli vaan mieleen... mies vastasi avaten lopulta loputkin paitani napit. Sitten hän riisui omansa.

    • Anonyymi

      Hän katsoi hymyillen ja kiihottuneena kauniita liivejäni, otti rintani kumpaankin käteensä ja nousi päälleni.
      Vetoketju kesti juuri ja juuri hänen seisokkinsa.
      Kohotin itseäni niin, että hän sai avattua hakaset.
      Hän painoi itseään minua vasten uudelleen ja uudelleen, mutta koska oli päättänyt pitkittää nautintoa viimeiseen asti, ei vieläkään koskenut itseensä tai minuun.
      - Mitä sitten tapahtui? mies kysyi käsiinsä nojaten ja painaen lantiotaan omaani.

    • Anonyymi

      - Asunnossa oli vain yksi tv ja muut laitteet olohuoneessa. Kun ystäväni livahtivat torstai-iltana ulos seuraa etsimään, päätin katsoa mitä saisin aikaan seksikaupan ostoksilla.
      Lesboseksin katselu oli minulle melko uutta, mutta olin utelias. Muutkin välineet houkuttelivat. Kassiin oli laitettu liukuvoidetta, höyhenistä tehty kutitin ja pieni luotivibra. Ja se lelu jota olin etsinyt, liikkuva ja lämpenevä tekopenis.
      Saadakseni leluista kaiken irti, sheivasin itseni. Otin lelut esiin ja varmistin, että dildo toimi. Se pumppasi ja lämpeni hyvin.
      Sitten laitoin elokuvan pyörimään.

      -Olit jo varmaan valmiiksi märkä? kysäisi mies. Nyt hänkin alkoi olla siinä pisteessä, että itsehillintä oli vaikeaa.
      Hän makasi päälläni, suuteli kaulaani ja näykki nännejäni. Puristin häntä lujasti itseäni vasten.
      - Kyllä, ja hirveässä puutteessa.
      Mies nousi ja riisui housunsa. Hänen kyrpänsä erottui selvästi alushousujen alta. Sen kosteus oli tihkunut kankaan läpi.
      Sitten hän vihdoin ja viimein otti hameen pois päältäni. Sen alle olin pukenut sukkanauhaliivin ja erityiset alushousut: niissä oli halkio ja helmirivi, jotka eivät näkyneet kun jalat olivat yhdessä.
      Mies tuli viereen makaamaan. Hän ohjasi käteni kyrvälleen housujen päälle.
      - Kerro siitä elokuvasta ja miten leikit leluilla.
      -Siinä oli monta naista uima-altaalla. Kauniita, ei mitään peruukkiblondeja. Osa katseli kun muut tyydyttivät kiireettä toisiaan. Nuolivat, olivat kolmistaan ja 69:ssä, käyttivät leluja niin että joku sai ihan oikeasti...
      Tunsin vihdoin miehen käden pillullani, ja raotin jalkojani. Hän hämmästyi iloisesti huomatessaan miten olin pukeutunut.
      - Entäs lelut? hän kysyi ja alkoi hieroa helmillä klitoristani, joka oli odottanut hetkeä joka sekunti.
      - Otin ensin sen kutittimen-aaahh- ja sitten vibran... ahh! Ja sitten dildon sen vibran kaveriksi...
      Enempää en voinut puhua, koska mies oli räjäyttämäisillään minut. Pusersin hänen kaluaan kuin viimeisessä hädässä.
      Lupaa kysymättä laskin hänen housujaan ja takerruin paljaaseen kyrpään. Se pisaroi, suonet pinnassa.

    • Anonyymi

      - Piditkö siitä dildosta? Tuntuiko se hyvältä? mies sai kysytyksi.
      - Kyllä, se oli ihan kuin oikea. Ja elokuva oli hyvä.
      - Mikä oli parasta?
      - Loppukohtaus, jossa kaikki naiset suutelivat ja tyydyttivät toistaan... myös tekokyrvillä...varo, voin tulla...
      - Niin minäkin... kullini on ollut viime viikonlopusta asti ilman...
      - Mutta sitten tapahtui jotain... olin tulemaisillani... kun läheisempi ystäväni olikin yhtäkkiä siinä. Hän oli ollut jo hetken muttei ollut pitänyt mitään ääntä.
      - Mitä hän teki, oliko hän kiihottunut vai kauhuissaan? mies tiedusti kiihottaen minua lisää helmillä.
      - Täysin kiimassa. Ja alasti. Hän otti sen dildon ja jatkoi sen työntelyä minuun, mutta laittoi vibran klitorikselleen ja painoi käteni sitä vasten...voi luoja, en voi pidättää enää kauan...
      Mies riisui housuni, tuli päälleni ja työntyi sisään. Hän alkoi tikata saman tien niin nopeasti kuin pystyi.
      - Näinkö hän nussi sinua? Suutelitteko te? Tulitteko yhtä aikaa?
      - Joo, juuri noin! Tultiin, täysillä!
      Mä tulen nyt!
      - Niin mäkin!
      AAAAA-AAHHHH....AAA!!

    • Anonyymi

      Yhteinen laukeamisemme vei molemmilta voimat, mutta siitä selvittyämme kerroin lisää.
      - Ystäväni osoittautui bi-uteliaaksi. Hän oli tullut kurkanneeksi ostoskassiini, ja näki mitä olin hankkinut.
      Kun kaupungilla ei flaksi käynyt, hän päätti tulla takaisin ja ehdottaa yhteistä tutustumishetkeä. Minulla olikin jo ilo ylimmillään, eikä hän voinut muuta kuin katsoa kunnes se kävi mahdottomaksi. Hänen oli pakko saada. Ja se tuntui minustakin niin hyvältä ettei siinä ollut mitään noloa tai väärää.
      Niinpä hän ehdotti, että voisin nuolla häntä jos kiinnostaa. Saisin harjoitella hänen pillullaan. Hänellä oli jo enemmän kokemusta, koska oli edellisen sinkkukautensa aikana tajunnut suuntauksensa. Hän ja toinen ystävämme olivat silloin alkaneet huolehtia toistensa tarpeista, kunnes löytäisivät taas miehet sitä varten.
      Tällä retkellä he eivät olleet kajonneet toisiinsa, koska eivät tienneet miten olisin suhtautunut siihen.
      - Kerro teidän ekasta kerrasta, mies pyysi.
      - Hänellä oli mukana muistitikku, jonka sai kiinni tv:hen. Siinä oli kaikenlaisia tyttöpareja ja joukkoja.
      Jatkoimme kun olimme selvinneet ensi orgasmistamme. Hän otti minut syliinsä istumaan ja hyväili minua rajummin, sitä mukaa kun elokuva muuttui rajummaksi. Kosketteli rintoja, suuteli, nuoli ihoa, kunnes alkoi hyväillä klitorista ja sormettaa pillua... otimme myös uudet leluni mukaan, ja tulin pian toisen kerran... Sitten hän pyysi, että nuolisin hänelle orgasmin.
      Minua jännitti, mutta hän oli jo kostunut ja valmis. Se ei ollut ollenkaan vaikeaa, ja tiesin vaistomaisesti miten klitorista pitää imeä ja käsitellä. Hän tuli helposti ja rajusti, tunsin miten hän sykki kieltäni vasten...imin vielä koko pillun, nuolin sitä, en olisi tahtonut lopettaa. Ja kiitokseksi sain vielä häneltä imun.

      Siitä lähtien emme enää yrittäneet löytää miesseuraa lopun loman ajaksi. Otimme myös toisen ystävämme mukaan. Teimme parina, kolmestaan ja yksin, muiden katsellessa ja koskettaessa. Leluilla, sormilla ja suulla.
      Viimeisen yön nukuimme ja rakastelimme yhdessä, niin että joku oli aina keskellä ja muut tekivät hänelle hyvää. Kukin vuorollaan.
      Se oli ainutlaatuinen kokemus, mutta vielä joskus kokoonnumme muistelemaan sitä tai joku käy jonkun luona ja jää yöksi.

    • Anonyymi

      Tämä kertomus sai miehen kalun niin kovaksi ja tekemään mieli suuseksiä, että hän otti minut 69:ssä ja laukesi rajusti suuhuni. Nielin mielelläni koko lastin, koska muistelu oli saanut minutkin kiihtymään.
      - Nyt siis tiedät. Entä te, mikä teidän tarinanne on?
      - Jos kerron sen nyt, emme selviä omin voimin pois täältä. Sopiiko että säästän sen ensi kertaan?
      - Totta kai. Onpa jotain odotettavaa. Tule vielä tähän viereen... huomaatko, että kiihotun sinun tuoksustasi?
      - Tietysti, siksi käytinkin sitä. Kuten sinä noita seksikkäitä alusvaatteitasi.
      - No sittenpä puen ne uudelleen, niin saan sinulta vielä kerran!
      - Ei sinun tarvitse. Kokeile, niin ymmärrät kyllä miksi...

    • Anonyymi

      ( Sori, kirjoitin alussa vierasta vaikka kyse oli dildosta. )
      Ap

    • Anonyymi

      Siis _vibrasta._

    • Anonyymi

      Mahtavaa tekstiä, sai himon pintaan. Sun pitäs kirjoittaa ihan aito kovakantinen novellikokoelma.
      Ja koronatilannekkin on helpottanut mun kaupungissa niin että olen päässyt kieltäni harjoittamaan.
      T. tiedät-kyllä-kuka

      • Anonyymi

        Jees!
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jees!
        Ap

        Tämä tarina sikisi Runkkaapa minulle, mies -ketjusta miesten itseyydytyksen puolelta. Naisilta taas löytyy Käsi posliinilla. Siellä on pari vanhempaakin jossain.
        Haaveilen oikeasta novellikokoelmasta, kuten sinäkin. Sitä odotellessa kirjoitan tänne. Tämä on ensimmäinen ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tarina sikisi Runkkaapa minulle, mies -ketjusta miesten itseyydytyksen puolelta. Naisilta taas löytyy Käsi posliinilla. Siellä on pari vanhempaakin jossain.
        Haaveilen oikeasta novellikokoelmasta, kuten sinäkin. Sitä odotellessa kirjoitan tänne. Tämä on ensimmäinen ikinä.

        Mukava että täältä löytyy oma osio näille, saa kesäillan kulumaan rattoisasti ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava että täältä löytyy oma osio näille, saa kesäillan kulumaan rattoisasti ;)

        Just näin pitäisi muutkin palstat jaotella. Täällä on ongelmana hidas näkyvyys, on line ei onnistu. Varsinainen chat on jostain itä-saksan ylijäämävarastosta.


    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      6531
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      3971
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      59
      3681
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      43
      3238
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      171
      2532
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2106
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      126
      1990
    8. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      47
      1857
    9. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1670
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1629
    Aihe