Mistä saa hankittua anniskelupassin tai siis suoritettua tentin? Kuinka paljon maksaa? Onko jotain kriteereita niille jotka sen hankkivat? Kiitos vastanneille jo etukäteen. :)
ANNISKELUPASSI!!
6
2705
Vastaukset
- bisse nappi
Esim. amiedu ja edupoli järjestää koulutusta ja tenttaa. hinta 112eukkuu. oikein väärin tehtäviä. kaikki sellaisen saa hankkii jos haluu, mut ihmettelen vaan jos on vaikka opettaja niin mitä ihmettä sillä tekee. eli jos oot ravintolassa töissä
missä on anniskeluluvat, tarvit passin. (toi hinta sis. tunnin preppauksen ja useimmille työnantaja maksaa)- Alle
Onko alle 18 vuotiaan mahdollista saada anniskelupassi?
- rafla
eiks pidä olla hygieniä passikin..ja mikä passi vielä?..nim.tiedoton myös
- ...se tiedoton :D
Olen itse hankkinut hygieniapassin henkilöstövuokrauksen, staffpointin kautta. Ei maksanut kuin n.8e. Olen kuullut että sekin maksaa 50-60e?
- bisse nappi
hygieniapassista 60e. sisälsi 6h opetusta, materiaalin joka lähetettiin etukäteen kotiin, lounaan ja kahvin.
- -tietämätön-
Eli jos menee töihin johonkin ravintolaan esimerkiksi niin tarvitseeko anniskelupassin sen takia, että pystyy myymään ja tarjoilemaan alkoholijuomia? Vai onko se välttämätön? Käsittääkseni on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1795850
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263644- 802536
- 372069
- 331872
- 431837
- 1061754
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371418