Maailmankaikkeuden parhaimmat kesäkengät: crocsit.

1. Voittaa mukavuudessa mennen tullen kovapohjaiset sandaalit
2. Helppo poistaa jalasta, esim rannalla
3.Kuivuu samantien
4. Kevyet kuin kesäillan humala.

87

94

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sopii sinulle kuin iso nenäsi päähäsi nuo kengät on tyylittömät ja rumat

• Mitä sitten?

• Anonyymi

junttien läpykät !!

• Anonyymi kirjoitti:

junttien läpykät !!

Vain junteilla.

• Ainoastaan ätmipersut eivät käytä crokseja.

• Anonyymi

Minulla ei ole pitävää tilastotietoa tästä aiheesta, mutta luulen etteivät "ätmipersut" tässä asiassa eroa kovin paljoa normikansalaisista. En sitten tiedä onko tuo hyvä vai huono asia.

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole pitävää tilastotietoa tästä aiheesta, mutta luulen etteivät "ätmipersut" tässä asiassa eroa kovin paljoa normikansalaisista. En sitten tiedä onko tuo hyvä vai huono asia.

Crocsit on kuules nyt huippumuotia..

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000007950893.html

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Muotia tai ei, se ei ollut millään tasolla oleellista mun vastauksessani.

Ei se mitään, saat kuitenkin anteeksi. Ole hyvä

Jaaha, mitäs telkarista tulee..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ei se mitään, saat kuitenkin anteeksi. Ole hyvä

Jaaha, mitäs telkarista tulee..

Mitä mun muka pitäisi saada anteeksi? Mähän en ole ottanut millään tasolla kantaa ko. kenkiin. Otin kantaa niiden käyttäjiin, jotka taisin määritellä "normikansalaisiksi" erotaen heidät "ätmipersuista". En ole lainkaan tietoinen miten tuo määrittää ko. jalkineiden muodikkuutta tai miten niiden muodikkuus liittyy koko asiaan. Vaan siis en tosiaan usko "ätmipersujen" käyttävän niitä yhtään sen harvemmin kuin "normikansalaistenkaan". Crocsit (tai jotkin vastaavankaltaiset kopiot) voi luultavasti bongata yhtä usein ihan kumman vaan tyyppisen tyypin jalasta.

p.s. Kirjoitin tuon ensimmäisen tekstin eräät kopiot jalassani. Mainiot kengät pihatöissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä mun muka pitäisi saada anteeksi? Mähän en ole ottanut millään tasolla kantaa ko. kenkiin. Otin kantaa niiden käyttäjiin, jotka taisin määritellä "normikansalaisiksi" erotaen heidät "ätmipersuista". En ole lainkaan tietoinen miten tuo määrittää ko. jalkineiden muodikkuutta tai miten niiden muodikkuus liittyy koko asiaan. Vaan siis en tosiaan usko "ätmipersujen" käyttävän niitä yhtään sen harvemmin kuin "normikansalaistenkaan". Crocsit (tai jotkin vastaavankaltaiset kopiot) voi luultavasti bongata yhtä usein ihan kumman vaan tyyppisen tyypin jalasta.

p.s. Kirjoitin tuon ensimmäisen tekstin eräät kopiot jalassani. Mainiot kengät pihatöissä.

No sait nyt kuitenkin anteeksi. Jos ei ollut käyttöä, niin pistä varauksi taskuun.

• Anonyymi

Pakko kommentoida aloitusta... Olen... koskenut krokseihin. Se tapahtui kaupassa, ne olivat KENKÄtelineessä.. aseteltuina noin silmien korkeudelle, hyvin viekasta ja salaovelaa... kirkuvan vihreinä kiinnittivät huomion ja seireenin lailla houkuttelivat lähestymään.... ja...koskemaan.. ja minä koskin, etusormen päällä...ja kuin taikaiskusta tapahtui kaxi asiaa, välitön havahtuminen nykyhetkeen ja sormen poisvetäisy kuin sähköiskun saaneena. Seurasi määrätietoinen taka-askel, kääntyminen noin yhdeksänkymmentä astetta toiseen suuntaan, pikaistuva poistuminen taakseen katsomatta ja huojentava uloshengitys. Tämä on ensimmäinen kerta, kun avaudun tästä kokemusta :l - cu-

• Anonyymi

Siis kokemuksesta. Tilanteen palauttama hetkellinen mielenjärkytys tuottaa vieläkin kirjoitusvirheitä. - cu-

• Anonyymi kirjoitti:

Siis kokemuksesta. Tilanteen palauttama hetkellinen mielenjärkytys tuottaa vieläkin kirjoitusvirheitä. - cu-

No jopas.. Taisi olla jokin allerginen reaktio.. ei ole vielä diagnosoitu.. noh, eiköhän kohta tule kelakorvauksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet siis ätmipersu joka luulee oevansa älykäs, mutta ei osaa edes jaksottaa ulostunsaansa.

• Wwuwuw kirjoitti:

No jopas.. Taisi olla jokin allerginen reaktio.. ei ole vielä diagnosoitu.. noh, eiköhän kohta tule kelakorvauksia.

Oliko tämä "kirkuvan" vihreä muuten limen-, sammaleen-, vai ruohonvihreää? Sekin on nimittäin saattanut olla laukaiseva tekijä..

Hömmm, hömmm..🤔

• Wwuwuw kirjoitti:

Oliko tämä "kirkuvan" vihreä muuten limen-, sammaleen-, vai ruohonvihreää? Sekin on nimittäin saattanut olla laukaiseva tekijä..

Hömmm, hömmm..🤔

Se oli antipersuilua ja nyt ovat kuulapäät menossa torille kokoontumaan. Ilman maskeja tietty, koska sekin on salaliitto.

• Ytmiläinen kirjoitti:

Se oli antipersuilua ja nyt ovat kuulapäät menossa torille kokoontumaan. Ilman maskeja tietty, koska sekin on salaliitto.

Ai se oli puolue"vihreää" ☺

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Hömmm, hömmm..🤔

Oli limemäisen vöhriäistä. Eikä pitäisi mitään sitrusallergioita/orgioitakaan olla :( - cu-

• Kumpparit!

Ainakin jos mun isukilta kysytään. Se vippaili niillä. Kuulemma ei otikat syö kinttuja...😁

• No mutta vaan kun emme kysy. ☝️Eikä tässä edes ollut mitään kysymystä, vaan vastaus.

• Wwuwuw kirjoitti:

No mutta vaan kun emme kysy. ☝️Eikä tässä edes ollut mitään kysymystä, vaan vastaus.

Ains voi kyseenalaistaa ja tuoda oppositiosta käsin vaihtoehtoja. Tämä on keskustelusivusto, ei mikään tyrannoimismesta, vaikka jotkut vulgaareja kirjoitteleekin. 🧐

• interlocutrice kirjoitti:

Ains voi kyseenalaistaa ja tuoda oppositiosta käsin vaihtoehtoja. Tämä on keskustelusivusto, ei mikään tyrannoimismesta, vaikka jotkut vulgaareja kirjoitteleekin. 🧐

Ai on vai...ööö.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ai on vai...ööö.

Meikämargariini kun on niin tottunut kertomaan vastauksia, ettei ole tullut muu mieleen..

Ööö ja muu..🐄

• Wwuwuw kirjoitti:

Meikämargariini kun on niin tottunut kertomaan vastauksia, ettei ole tullut muu mieleen..

Ööö ja muu..🐄

Itseasiassa tässä kylässä on yks äijä, joka on tässä vaiheessa jo kävellyt ilman kenkiä kuukauden ainakin ja kävelee pitkälle syksyyn. Persoonallinen tapaus. 😀

Itseasiassa tässä kylässä on yks äijä, joka on tässä vaiheessa jo kävellyt ilman kenkiä kuukauden ainakin ja kävelee pitkälle syksyyn. Persoonallinen tapaus. 😀

Pöpi.

• Wwuwuw kirjoitti:

Pöpi.

No ehkä vähän...

Voipi olla pikkuisen jalat koppurat äijällä? 🤔

Mutta se kävelee jokapaikkaan. En tiedä tekeekö mitään työtä? Vähän sellainen elämäntapainkkari... kaikenlaisia meitä on... 😁

No ehkä vähän...

Mutta se kävelee jokapaikkaan. En tiedä tekeekö mitään työtä? Vähän sellainen elämäntapainkkari... kaikenlaisia meitä on... 😁

Mä en tahdo edes hiekkakivikolla kävellä ilman kenkiä.. Niin hienot plinsessan jalkapohjat mulla..

• Wwuwuw kirjoitti:

Mä en tahdo edes hiekkakivikolla kävellä ilman kenkiä.. Niin hienot plinsessan jalkapohjat mulla..

Unohit höppänä... plinssin koivet. 😝

No mä en säiky kiviä tms. Mutta lasinsirpaleita ja teräviä rautoja tms.

Ja sukusta tykkään. Ne antaa ilmavuutta. En tykkää, että jalat hikoaa. 😊

Unohit höppänä... plinssin koivet. 😝

No mä en säiky kiviä tms. Mutta lasinsirpaleita ja teräviä rautoja tms.

Ja sukusta tykkään. Ne antaa ilmavuutta. En tykkää, että jalat hikoaa. 😊

Ja kroksit hiottaa...🧐

Joskus aikoinaan vuosia sitten täälläpäin välillä näkyi tyyppi, joka talvipakkasillakin käveli ulkona vain sortsit päällä ja jalassa olisko ollu sandaalit (en muista oliko tennissukat myös) vai oliko lenkkarit. Kerran näin hänet (joskus ysärin lopulla taisi olla tai ihan 2000-luvun alussa) kävelevän (oli talvi) samantyyppisiss'ä tamineissa, joista kerroin edellä, mutta oli vielä onki mukana.

Oli nuori mies tai ainakin melko nuori.

• Norppa83 kirjoitti:

Joskus aikoinaan vuosia sitten täälläpäin välillä näkyi tyyppi, joka talvipakkasillakin käveli ulkona vain sortsit päällä ja jalassa olisko ollu sandaalit (en muista oliko tennissukat myös) vai oliko lenkkarit. Kerran näin hänet (joskus ysärin lopulla taisi olla tai ihan 2000-luvun alussa) kävelevän (oli talvi) samantyyppisiss'ä tamineissa, joista kerroin edellä, mutta oli vielä onki mukana.

Täälläpäin taas on yks tyyppi, joka kulkee kesät-talvet toppavaatteet päällä.

• Norppa83 kirjoitti:

Oli nuori mies tai ainakin melko nuori.

Tää toppavaate- tyyppi taas on vanhahko nainen..

• Norppa83 kirjoitti:

Persoonallista. 😬

No tälle mun kertomalle tyypille se tillustelu psljain jsloin on ehkä joku ”tavaramerkki”. 😀

Robin pitää eriparikenkiä, tämä ei ollenkaan. 🤣

• Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

No ehkä vähän...

Paljasjaloin kävely on itseasiassa terveellistä. Koko maapallo on elektromagneettinen kokonaisuus ja maapallolla oli kait negatiivinen varaus. Ihmiselle on hyväksi maadottaa itsensä. Pääse luonnolliseen olotilaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Paljasjaloin kävely on itseasiassa terveellistä. Koko maapallo on elektromagneettinen kokonaisuus ja maapallolla oli kait negatiivinen varaus. Ihmiselle on hyväksi maadottaa itsensä. Pääse luonnolliseen olotilaan.

Juu. Mutta mietin vaan pintoja.... voi olla jees talsia metsässä ja hiekalla, mutta asfalti ja vst. Pinnat ei tee hyvää koiville ehkä. 🤔

Tai ne lasinsirut jne...

• Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

Juu. Mutta mietin vaan pintoja.... voi olla jees talsia metsässä ja hiekalla, mutta asfalti ja vst. Pinnat ei tee hyvää koiville ehkä. 🤔

Tai ne lasinsirut jne...

Hardcore-zen, jalat lasinsiruissa, mutta maadottunut.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mäkin tykkään kulkea paljasjaloin, kun on mahkut. 😁

Oman takapihan nurtsia on kiva tuntea varpaiden välissä mm. 😀👌

• Anonyymi kirjoitti:

Hardcore-zen, jalat lasinsiruissa, mutta maadottunut.

Mä voin tuntea maan muutenkin kuin jaloilla. 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, huomaat kun kävelet aina crocksit jalassa kuinka tukka nousee pystyy 5g-säteilyn kertyessä kehoon.

• Anonyymi

Parhaat kesäkengät tietystikin Idahossa käsintehdyt bootsit jalkojesi mittojen mukaan...

• Wwuwuw

Hiki haisee.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Hiki haisee.

1 osa etikkaa : 1 osa vettä ja saappaiden täyttäminen yön ajaksi.

• Anonyymi

On ne kuin mummon suihinotto: tuntuu hyvältä kunnes katsot alas..

• Et näe kun mahas estää.. höhöhöö.

• Anonyymi

Itselläni on nyt vain Kentyckylaiset mutta on hyvää lankkia sentään...

• Anonyymi

Hyvät nahka sandaalit jos pidät niistä todella sitten huolta ovat varmasti hyvät, mutta itsellä bootseja pidettävä huolena, nahka on hyvä kun se hengittää..

• Ei se kuule oikeesti hengitä.

• Anonyymi

Onhan sellainen vähän luuseri-poju jos äiti asuu alle 100km etäisyydellä, silloin on kuin MAMMANPOIKA...

Tuota ihmettelin että klanin porukoita vahvitamassa että ja tarkistamassa että itsellä menee hyvin, vaikka eronnut jo, noniin tarkistavat että menee hyvin kun olin aika korkealla LD

• Anonyymi

Hassu juttu joo tennareita ja jotain crocfeja yrität kiillotella vahoilla kuin nahkakenkiuä, voisi tulla hassua sotkua :D

• Jos on aidot Crocsit. Ne Crocseja jäljittelevät reikäkengät eivät ole pitemmän päälle kovin mukavat, aidoissa on paksumpi pohja. Mulla oli aikoinaan sellaiset Crocseja jäljittelevät reikäkenkät. Yhteen aikaan kävin ne jalassa jopa kävelylenkillä. Toiset hankin saunakengiksi, että voin mennä taloyhtiön saunaan (entisessä talossa, jossa asuin tätä ennen oli yhteinen sauna).

Parhaat kesäkengät on musta Ecco-sandaalit. Ei hankaa mun jalkoja (ei tartte laastaroida varpaita ja kantapäätä) ja on kestävät.

• Aikoinaan oli taloyhtiössä ilmainen joulusauna miehille ja naisille. Toki tuli siellä käytyä. Siellä oli lisäkseni erittäin vatsakkaita vanhuksia. Mutta hyvin kertoivat elämästänsä ja toivoivat, että minusta nuorukaisesta ei tule nipottajaa tai valittajaa.

He olivat sitä sukupolvea, jotka sotivat ja inhoavat nykyisiä persupentuja. Veriura: https://www.youtube.com/watch?v=MeoIMnJt9n4&list=RDjhtxdo4t544&index=3

• Anonyymi

Mä muistan aina, sillon ku ne tuli, niin jossain halpakaupassa koitin sellasia kopioita kuumana kesäpäivänä. Ne oli jotenki sellaset pehmeät, vähä niinku hillopurkissa olis ollu jalat. Siis tuntuvat kosteilta. Ehkä olivat jotain kakkoslaatua. Ihan perusflipflopit on hyvät, saa jalka vähän aurinkoo ja ilmaa talven hauduttelun jälkeen. Niitä voi pitää toukokuusta syyskuuhun.

• Anonyymi

Minulle tuli amerikkalaisilta Professional Bull Riders bootsit joskus :D

Nyt olisi sellainen juttu, pitäisi lähteä seuraamaan jotain nuorisoa että mikä on joku niin jännittävä paikka missä käyvä, pyöräillen, joku merkitsemätön ja heille hauska paikka :D

• Anonyymi

Härk'ä-Rodeon Ammattilaisten kengät.

• Anonyymi

Näin se on. Naiseläjätkin järkiintyy kun ikää tulee. Taas se nähtiin.
      Talviversiot on vielä siitä hyvät, että käyvät ympäri vuoden.

Yt.
      T.

• Höh.

• Sinä persuätmi siis luulet olevasi joku kukkulan kingi? Olet täysin väärässä ja kukaan nainen ei huoli sinua, saati synnytä puolestasi. Olet siis persuätmi yksin loppuelämäsi. Hajoa siihen vitun pelle.

• Anonyymi
        Ytmiläinen kirjoitti:

Sinä persuätmi siis luulet olevasi joku kukkulan kingi? Olet täysin väärässä ja kukaan nainen ei huoli sinua, saati synnytä puolestasi. Olet siis persuätmi yksin loppuelämäsi. Hajoa siihen vitun pelle.

Timpan huumori on edelleen kunnossa. Hyvä hyvä. Ei siis syytä huoleen, maailma on mallillaan. Onko uusi satsi juuri valmistunut?

Yt.
        T.

• Anonyymi
        Ytmiläinen kirjoitti:

Sinä persuätmi siis luulet olevasi joku kukkulan kingi? Olet täysin väärässä ja kukaan nainen ei huoli sinua, saati synnytä puolestasi. Olet siis persuätmi yksin loppuelämäsi. Hajoa siihen vitun pelle.

Miten muuten nainen synnyttää miehen puolesta? Kuinka sinä hoidit sen itse?

Yt.
        T.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten muuten nainen synnyttää miehen puolesta? Kuinka sinä hoidit sen itse?

Yt.
        T.

Sun äitis synnytti sut sun ittes puolesta. Vähän kuten jeesus kuoli sun synties takia..Ja äitees on tod.näk. on nainen. Vaikket multa kysynykään. Ja oliko muuta? Täytyy mennä nukkumaan ennenkuin nukahtaa. Älä häiritse.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Sun äitis synnytti sut sun ittes puolesta. Vähän kuten jeesus kuoli sun synties takia..Ja äitees on tod.näk. on nainen. Vaikket multa kysynykään. Ja oliko muuta? Täytyy mennä nukkumaan ennenkuin nukahtaa. Älä häiritse.

Herkkäuninen kun häiriintyy noin helposti. Ja mitä jessetarinaa sieltä nyt pukkaa?!?
        Äiti synnytti mutta minä synnyin. Eikä se äiti kyllä isän puolesta synnyttänyt.

Yt.
        T.

• Anonyymi kirjoitti:

Herkkäuninen kun häiriintyy noin helposti. Ja mitä jessetarinaa sieltä nyt pukkaa?!?
        Äiti synnytti mutta minä synnyin. Eikä se äiti kyllä isän puolesta synnyttänyt.

Yt.
        T.

Maria synnytti jessen jumalan puolesta. Vaikka semmosta juttua..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Maria synnytti jessen jumalan puolesta. Vaikka semmosta juttua..

Jahas. Kesäillan humalan aste alkaa epäilyttää. Mutta nyt on lähdettävä pihalle pyykkinarulle ennen kuin alkaa liikaa väsyttää. Moro.

Yt.
        T.

• Nyt saatte mennä nukkumaan.

• Anonyymi

Oi kiitos, suurpääpäällikkö.
        Pyykit on kyllä vielä vietävä narulle ja huomiset savukalat suolattava.

Yt.
        T.

• Anonyymi kirjoitti:

Oi kiitos, suurpääpäällikkö.
        Pyykit on kyllä vielä vietävä narulle ja huomiset savukalat suolattava.

Yt.
        T.

Ole hyvä. Päätä tyynyyn.

• Tennarit!

Crocsit menee puutarhassa ja roskia kiikuttaessa ulos.

• Lenkkarit on muuten mukavat, mutta kohdissa 2-4 crocsit voittaa.

• Wwuwuw kirjoitti:

Lenkkarit on muuten mukavat, mutta kohdissa 2-4 crocsit voittaa.

5. Hiostavat.
        6. Jalat väsyy.
        7. Liukkaat.

😅

• Wwuwuw kirjoitti:

Lenkkarit on muuten mukavat, mutta kohdissa 2-4 crocsit voittaa.

Jos haluat kevyet kengät, kokeile paljasjalkakenkiä.

• Crocsit ovat jalantappajat. Vaikka mikä minä olen sanomaan. Aikoinaan ei tullut kulettua paljon muissa kuin Reinoissa.

• Anonyymi

Eihän niillä patikoida kuulukaan, eikä talsia ostoskeskuksissa. Haha.

Ihan kätevät puutarhakengät tai vaikka laittaa juuri uimisen jälkeen rannassa jalkaan. Apukengät, sanoisin.

• Anonyymi

Mikä olisi ihmislajin levinneisyysalue maapallolla ilman kenkiä?
      Onko millään muulla lajilla kenkiä, ihmisen ja hevosen lisäksi?

• Anonyymi

Juuri kun olin menossa nukkumaan niin tuli mieleen idea ehdotan kaupungille, kuin Unversal Exports tai Orion Stardust Travels LLC -tyyliin verotonta ja pyyteetöntä toimintaa, yleishyödyllistä kuin Blackwater :D

Noh asianajajani voi esitellä kaupuntille idean jos se on hänen mielestään hyvä.

• Anonyymi

Eikä ole ollenkaan militaristinen idea vaan liittyy kaupungin resurssien parempaan käyttään mm. kouluuksessa :D

• Anonyymi

Ihme jos pääsisi ravintolaan jos jalassa olisi verkkarit ja tennarit :D

• Anonyymi

Kyllä ja crocseja on nättejäkin. Mulla on naisellisia ballerina crocseja. Ehdottomat kesäkengät esim. festareilla. Kevyet ja nopeet kuivata vaikka talouspaperilla, jos tulee vaikka kaatosade..

• Niin on. Etolassa oli taannoin myynnissä sellaisia sirompia malleja, joissa oli jotain koristeitakin, eikä esim sitä "takanauhaa" lainkaan. Ja on niitä ihan avokkaan mallisiakin..

• Wwuwuw kirjoitti:

Niin on. Etolassa oli taannoin myynnissä sellaisia sirompia malleja, joissa oli jotain koristeitakin, eikä esim sitä "takanauhaa" lainkaan. Ja on niitä ihan avokkaan mallisiakin..

Esim nää on ihan kivännäköset..
        https://www.omo-7.xyz/ProductDetail.aspx?iid=39019320&pr=37.99

• Anonyymi

Kannatetaan

• Anonyymi

Michael Monroen suosikki kengät? Hanoi crocsit 😀

• Hehee =D

• Anonyymi

KLOMPS, KLOMPS kuuluu, kun wuffeli löntystelee krokseissa.

• Ei crocsit klompsua.

• Anonyymi

Varpaiden tuuletus toimii, ei hikoile varpakset ja haihtuu kosteus.
      Vielä kun kehittää sellaisen tuulettimen surisemaan kroksille, niin saamme nähdä muotimaailman huiput tallustelemassa Channelin muotimatolla kroksit jalassa surisevien tuulettimien kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      166
      3034
    2. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      39
      1856
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      28
      1839
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      191
      1764
    5. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      21
      1343
    6. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      74
      1246
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      78
      1170
    8. Martinan pankkikortti

Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1026
    9. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      168
      991
    10. Kadonnut Kajaanissa

Yllättävän hyvät kuvat poliisilla, luulisi löytyvän niiden perusteella?
      Kajaani
      20
      982
    Aihe