Mulla on ongelma!

Anonyymi

Elikkä oon 27-vuotias nainen ja mun iso ongelmani on se, että mulla on parisuhde (jossa en tykkää olla) ja tapailen samalla yhtä miestä, ollaan tapailtu nyt 6 viikkoa. En tiiä mitä täs pitäisi tehdä.. Kun en haluais jäädä iha yksinkään, mutta tää nykyinen suhde jossa oon ei tyydytä mua koska mies on työtön ( ei tee siis yhtään mitään ). Tää mun tapailu-mieheni alottaa opiskelee ja on muutenkin tosi kiinnostava, että haluun kyl tutustuu paremmin.. En vaan tiiä yhtään miten jätän tän nykyisen miehen.. En tiiä yhtää miten jättäisin sen.. Ja haluun kumminkin että tässä mun tapailussa tän uuden miehen kanssa oltaisi edetty jo vähän pidemmälle ennen kun jätän parisuhteeni.. Auttakaa ja neuvokaa mitä kannattaa tehdä?

15

52

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hmm vaikee tilanne sulla. Katso miten tän uuden tapailu-miehen kanssa menee ja päätä vasta sitten haluutko erota nykyisestä kumppanista. Niin itse tekisin.

• Anonyymi

Mielestäni olet vain yksinkertaisesti tyhmä joka pelkää mitä elämässä tapahtuu jos jäät yksin.
      Ohje, älä koskaan aloita uutta suhdetta varattuna. Vaikka olen pannut useita naisia elämäni aikana olen sentään pitänyt huolta siitä ettei olisi tullut tilannetta uusi/vanha.
      Jotain respectiä nykyisille elämänkumppaneille siis pyydän, jos olet edes vähän järkevä.

AsianVierestä

• Aika moraalisesti arveluttavaa tuollainen toiminta. Miltä itsestäsi tuntuisi tietää, että miehesi etsisi jo uutta suhdetta, mutta käyttäisi vain seksiautomaattina? Ensin haudataan vanhat jutut ja vasta sitten katsellaan uutta. Ja jos kunnioitat itseäsi yhtään, lähdet suhteesta jossa sinulla on paha olla.

Muista kunnioittaa itseäsi ja muita ihmisiä.

• Anonyymi

Kaikki naiset samanlaisia.

• Anonyymi

Varmaan molemmat ratkaisut ovat virheitä. Niitä kannattaa nuorena tehdä -oikein urakalla. Sitten kun on vanha niin voi tuhahdella kaikelle ja muistella näitä mukavia juttuja.

• Anonyymi

Jännämiestä ei sitten jätetä. Se suuttuu ja sulle käy huonosti. Naise kuvittelee että jännämiehen voi jättää.

• Anonyymi

Mistä tiedät, että kyseessä on jännämies? Tunnetko tyypin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät, että kyseessä on jännämies? Tunnetko tyypin?

On selvästi jännämies koska nainen ei uskalla kertoa sille että aikoo jättää.

• Saunan takaa löytyy vastaus ?

• Anonyymi

Isot tissit

• Anonyymi

Tyypillinen suomi nainen. Sun täytyy miettiä, miten pilaat mahdollisimman tehokkaasti molempien miesten elämän. Uhriutuminen on tärkeää, oletkin hyvässä vauhdissa jo.

Tiedät, millä nimellä kaltaisia naisia kutsutaan.

Tuskin osaat edes hävetä.
      No arvot opitaan kotoa, terveisiä äidillesi.

• Anonyymi

Suoraselkäinen ihminen lopettaisi ensin sen epätyydyttävän suhteen jossa roikkuu vain sen takia ettei halua olla yksin. Sellaisella perusteella ei koskaan kannata ripustautua kehenkään! Teet väärin itseäsi mutta ennen kaikkiea tuota toista kohtaan jos hän ei edes tiedä mitä tunnet häntä kohtaan?
      Taidat olla melkoisen nuori ja lapsellinen?
      Nuorena pitää toki elää ja kokea elämää. Rehellinen pitää kuitenkin olla eikä johtaa ketään harhaan turhilla luuloilla ja toiveilla. Siksi ei ole oikein jatkaa tuota epätyydyttävää suhdetta vaikka uutta ei olisikaan näköpiirissä.

Niin että selvitä asia ensin nykyisen kumppanisi kanssa ja sitten ala täysin puhtaalta pöydältä sen toisen kanssa ja katso tuleeko siitäkään mitään. Ja jos ei, elä vapaana ja tapaile ja tutustu rauhassa! Älä ripustaudu sen takia ettet uskalla tai halua olla yksin, se on ennen pitkää tuhoon tuomittua. Sellaisesta ei mitään hyvää suhdetta koskaan synny. Paremman puute on huonoin vaihtoehto!

Usko pois, eletty on ja opittu! Kaikkea hyvää sinulle ja ole ennen kaikkea rehellinen!
      Terv. hieman kokeneempi nainen.

• Anonyymi

Osaako muka Suomalainen nainen olla rehellinen edes itselleen?

Aloittajan kannattaisi miettiä huorintekoaan.
      Mikä sellainen nainen on?
      Haluaako olla sellainen nainen?
      Arvostaako kukaan huorintekijää?
      Miksi edes pitäisi?
      Onko huoripukki mies?
      Haluatko itseäsi kohdeltavan samoin?

Tsemppiä ja kaikkea hyvää miehellesi.

• Anonyymi

Olet siis yhden miehen kanssa ja panet toista miestä. Melkoinen jakorasia. Toivottavasti se toinen saa tietää että petät ja sitten se suuttuu sulle ja käy huonosti

• Anonyymi

No joo, kaks ei oo vielä kovin laaja otos vertailuun, hommat siihen vielä kolmannen ja vaikka neljännenki pyöritettäväks, että pääset kunnolla testaan ja koeajaan ennen lopullista valintaa. Säädöllistä kesää vaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      166
      3034
    2. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      39
      1856
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      28
      1839
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      191
      1764
    5. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      21
      1343
    6. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      74
      1246
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      78
      1170
    8. Martinan pankkikortti

Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1026
    9. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      168
      991
    10. Kadonnut Kajaanissa

Yllättävän hyvät kuvat poliisilla, luulisi löytyvän niiden perusteella?
      Kajaani
      20
      982
    Aihe