Ollaan Manun ja Matin kans uudesssa tehtaassa. Täytyy auttaa imurirobottia ja löytää sille putki ym, osia. Jumissa ollaan kun ei enää löydetä mitään tärkeää. Yhdessä huoneessa on imurin putki lattialla, mutta sitä ei voi ottaa. Ensimmäinen taulu käytävän varrelle puuttuu. Mitähän voisimme tehdä seuraavaksi? Kerro jos olet pitemmällä.
manu ja matti herra varjon salaisuus
12
972
Vastaukset
- kirppu
eikö kukaan todellakaan osaa auttaa??
- jeah
haluaisin tietää mistä olet ostanut kyseisen pelin? itse en ole löytänyt sitä vielä mistään....
- ...
Miten sinne perhoshuoneeseen pääsee? tai sen villisika/pahkasika kyltin saa luettua?
- jeah
perhoshuoneeseen pääse muistaakseeni katkaisemalla verkon joka tukkii tien. katkaise verkko ravun saksilla (sakset saat kun laitat rapuhuoneessa yhden saksen tilalle helmen, helmen sai kun laittaa simpukan väliin jonkun kepin.). pahkasika kyltin lukemiseen tarvitset bambu kepin (kasvata panda huoneesta saamasi siemeneet seuraavan huoneen "kukkaruukussa") sulan (en nyt muista mistä löytyy) ja apinan räkää (saat nenäapinan nenästä). en nyt ole varma menikö kaikki oikein mutta kokeile näitä ohjeita.
- kirppu
jeah kirjoitti:
perhoshuoneeseen pääse muistaakseeni katkaisemalla verkon joka tukkii tien. katkaise verkko ravun saksilla (sakset saat kun laitat rapuhuoneessa yhden saksen tilalle helmen, helmen sai kun laittaa simpukan väliin jonkun kepin.). pahkasika kyltin lukemiseen tarvitset bambu kepin (kasvata panda huoneesta saamasi siemeneet seuraavan huoneen "kukkaruukussa") sulan (en nyt muista mistä löytyy) ja apinan räkää (saat nenäapinan nenästä). en nyt ole varma menikö kaikki oikein mutta kokeile näitä ohjeita.
...eri pelistä, vai tuleeko kyseiset asiat esille tässä pelissä. vanha pelihän tämä jo on, ostettu vuosia sitten, kun joku kyseli mistä on hankittu.
- Lettu
kirppu kirjoitti:
...eri pelistä, vai tuleeko kyseiset asiat esille tässä pelissä. vanha pelihän tämä jo on, ostettu vuosia sitten, kun joku kyseli mistä on hankittu.
Luultavasti puhumme eri pelistä se on luultavasti se ihan ensimmäinen peli
- joku13579
mite pääsee pois vankilasta, joka tulee heti ku pääsee pelaamaa manulla? mulla on tyynyliina, ja oon laittanu sinne hiekkaa.
- kirppu
...sängyn viereen, jolloin se nousee seinälle.astu vuoteen kohdalle ja aseta hiekkatyynyliina painoksi lattialle. salakäytävä aukeaa, ryömi seuraavaan huoneeseen keräämään tavaroita joita tulet tarvimaan
- joku13579
kirppu kirjoitti:
...sängyn viereen, jolloin se nousee seinälle.astu vuoteen kohdalle ja aseta hiekkatyynyliina painoksi lattialle. salakäytävä aukeaa, ryömi seuraavaan huoneeseen keräämään tavaroita joita tulet tarvimaan
hirveesti, tota tuun tarviimaan...
- manu&matti
Itsekkin ostanut pelit vuosi sitten mutta sellainen kun puolenkuun pelit näkyi myyvän paria manu ja matti peliä. Kaikki oon menny läpi ja tuolla ylhäällä puhuitte juu kahdesta eri pelistä. Itseltänikin jäi yksi taulu uupumaan, mutta pääsin silti läpi, häiritsee yhä että mitä olisi saannu jos ne kaikki ois löytäny
- manu&matti
siis *vuosia sitten
- joulupentu
ite oon siinä 2 tasossa ihan jumissa :S mistä sen salasanan saa siihen hissi kohta juttuun.. ja miten sen oven saa auki mitä vartioi yks niistä vangitsija roboteista? :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103