Lietteen keräys

Anonyymi

Mitä mieltä olette lounais-suomen jätekuollon aikeista monopolisoida lietteen keräys. Kaikkea hyvää luvataan, hinnat ei nouse kuten ei noussut Carunallakaan. Omasta mielestäni homma menee turhan vaikeaksi. Taitaa taas olla päättäjillä tuttuja kuljetusyrittäjiä.

3

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Turha niiden väittää että tulee kiinteistön omistajalle edullisemmaksi. Jos kerran tulee yksi rahastajaporras väliin eli lsjh. Joo kilpailuttaa tietenkin heille halvimman ja siihen katteet päälle ja talollinen maksaa eikä voi mitään. Saatanan monopolit !

• Anonyymi

Homma selvä. Isot pojat ovat haistaneet isot rahat. Meistä tavallisista yritetään saada maksumiehiä. Paljon on lahjuksia jaettu että tähän on päästy. On se hurjaa tämä nyky meno.

• Anonyymi

Samaa lienee tapahtuvan myös LHJ:ssä, eli Loimi-Hämeen jätteessä.
        Taitaa olla noin 20 kuntaa siinä mukana, ja päällepäsmärinä on Forssan jätelautakunta.
        Forssassa on iso kaatopaikka ja kierrätysalue. Se on Kiimassuo niminen alue.

Erään pienen jätekuljetusfirman piti luopua hommistaan ennen aikojaan. Yksi nykyisistä jätefirmoista on Lassila&Tikanoja, joka on suuri peluri. En tiedä, onko tuolla paljon aliurakoitsijoita, pienempiä jätekuljetusyrityksiä. Joku on esittänyt kauhukuvaa, että kaatopaikkayhtiöt yksityistetään, ja kun näin on monelle niistä tehty, niin ne myydän ulkomaille. Siitä se rahastus alkaa!

Saapas nähdä, mitä tapahtuu maksuille. Ainakin vielä on luvattu että korotuksia ei tule ainakaan tänä vuonna esim. kesämökkiläisten kimpparoskiksien (sekajäte) osakkaille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      49
      3684
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3385
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2661
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2328
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1829
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1719
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1698
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1427
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1317
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1128
    Aihe