Elikkä siis mut raahattiin mukaan mökille ja noh mullahan oli sellane mekko päällä mikä mulla oli päättäreissä ja sit en ehtiny pakata mitää ja aattelin etten tarvi mitää ku ollaan vaan yks yö no sit perillä tottakai huomaan et menkat on tullu läpi ja mul ei oo mitään mukana ja entiiä mitä mä nyt teen ku vessapaperil pärjää päiväl mut epäilen et ei kyl yöllä.
Menkat tuli läpi mökillä
4
119
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö ole mahdollista käydä kaupassa tai kysyä onko kellään muulla. Sehän kyllä riippuu siitä kenen kanssa oot siellä.
- Anonyymi
No siis lähimpään kauppaan on 60km
- Anonyymi
Jos oot kavereittes kanssa, sano jotain:
"hei mun äiti laitto viestii, mun isosiskolla on ihan hirvee kuume ja mun pitää mennä auttamaan sitä"
Voi vaihtaa henkilöitä, mut idea on et joku on kipee ja sun pitää mennä hoitamaan sitä. Jos kaveris kysyy eikö kukaan muu voi, sano et muilla on töitä.
Toinen vaihtoehto on että sano olevas kipee ja että sun pitää käydä ostamas särkylääkkeitä- Anonyymi
Olin siel mun perheen kaa ja ei ne mua sieltä minnekkään päästä lähteen. Niil on siel kaikenmaailman lääkkeet ja niii. Selvisin siittä kuitenki :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817