Elikkä siis mut raahattiin mukaan mökille ja noh mullahan oli sellane mekko päällä mikä mulla oli päättäreissä ja sit en ehtiny pakata mitää ja aattelin etten tarvi mitää ku ollaan vaan yks yö no sit perillä tottakai huomaan et menkat on tullu läpi ja mul ei oo mitään mukana ja entiiä mitä mä nyt teen ku vessapaperil pärjää päiväl mut epäilen et ei kyl yöllä.
Menkat tuli läpi mökillä
4
137
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö ole mahdollista käydä kaupassa tai kysyä onko kellään muulla. Sehän kyllä riippuu siitä kenen kanssa oot siellä.
- Anonyymi
No siis lähimpään kauppaan on 60km
- Anonyymi
Jos oot kavereittes kanssa, sano jotain:
"hei mun äiti laitto viestii, mun isosiskolla on ihan hirvee kuume ja mun pitää mennä auttamaan sitä"
Voi vaihtaa henkilöitä, mut idea on et joku on kipee ja sun pitää mennä hoitamaan sitä. Jos kaveris kysyy eikö kukaan muu voi, sano et muilla on töitä.
Toinen vaihtoehto on että sano olevas kipee ja että sun pitää käydä ostamas särkylääkkeitä- Anonyymi
Olin siel mun perheen kaa ja ei ne mua sieltä minnekkään päästä lähteen. Niil on siel kaikenmaailman lääkkeet ja niii. Selvisin siittä kuitenki :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai999530Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764947Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.524657Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92411Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1051632- 451448
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota561377Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.491321Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441296Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?651281