Menkat tuli läpi mökillä

Anonyymi

Elikkä siis mut raahattiin mukaan mökille ja noh mullahan oli sellane mekko päällä mikä mulla oli päättäreissä ja sit en ehtiny pakata mitää ja aattelin etten tarvi mitää ku ollaan vaan yks yö no sit perillä tottakai huomaan et menkat on tullu läpi ja mul ei oo mitään mukana ja entiiä mitä mä nyt teen ku vessapaperil pärjää päiväl mut epäilen et ei kyl yöllä.

7

291

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö ole mahdollista käydä kaupassa tai kysyä onko kellään muulla. Sehän kyllä riippuu siitä kenen kanssa oot siellä.

• Anonyymi

No siis lähimpään kauppaan on 60km

• Anonyymi

Jos oot kavereittes kanssa, sano jotain:
      "hei mun äiti laitto viestii, mun isosiskolla on ihan hirvee kuume ja mun pitää mennä auttamaan sitä"
      Voi vaihtaa henkilöitä, mut idea on et joku on kipee ja sun pitää mennä hoitamaan sitä. Jos kaveris kysyy eikö kukaan muu voi, sano et muilla on töitä.
      Toinen vaihtoehto on että sano olevas kipee ja että sun pitää käydä ostamas särkylääkkeitä

• Anonyymi

Olin siel mun perheen kaa ja ei ne mua sieltä minnekkään päästä lähteen. Niil on siel kaikenmaailman lääkkeet ja niii. Selvisin siittä kuitenki :)

• Anonyymi00005
        Anonyymi kirjoitti:

Olin siel mun perheen kaa ja ei ne mua sieltä minnekkään päästä lähteen. Niil on siel kaikenmaailman lääkkeet ja niii. Selvisin siittä kuitenki :)

No hyvä että selvisit

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

No hyvä että selvisit

Ketä luulet kiinnostavan noi sun valheet menkoista mieheke?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ketä luulet kiinnostavan noi sun valheet menkoista mieheke?

What

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      399
      1641
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      145
      1071
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1036
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      86
      1034
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      940
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      136
      743
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      721
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      659
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      634
    Aihe