Muutin uuteen taloyhtiöön ja samassa talossa toimii yksityinen sosiaalialan yritys nimeltä Provesta Oy. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä yrityksestä?
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ei taida sinultakaan löytyä lompakosta papan antamia seteleitä täytteeksi muutamaa donaa..
- Anonyymi
Ja mihin sit pitäis löytyä. Kun muna oon tyhymä.
- Anonyymi
Taas tää tyhmä talon ostaja ulisee. Pieleen menneitä pisneksiäänsä.
- Anonyymi
Ongelmia tulee, Provesta ei kykene huolehtimaan asiakkaidensa ja muiden naapureiden turvallisesta asumisesta eikä myöskään uskalla puuttua asiakkaiden metelöintiin ja terrorisointiin muita taloyhtiön asiakkaita kohtaan. Asunnon arvot laskee koko ajan etkä pääse enää asunnosta eroon vaikka haluaisit, ellei ole koirankooin kokoinen ja tällöin voit vuokrata sen provestalle.
- Anonyymi
On, en suosittele kellekään!
- Anonyymi00007
Provestan yksikkö Hiirosessa Jatuli2 on ihan täysi farssi..asukkaita piinataan yötä päivää ja mitään ei tehdä. Yksikön esihenkilö on täysin ammattitaidoton tehtäväänsä ja palvelupäällikkö ei kykene tekemään mitään. Suosittelen väktttämään Provestan palveluita aina kun mahdollista.
Vetävät vielä Mehiläisenki viemäristä alas. - Anonyymi00008
Arvaan päihdekuntoutusta.
- Anonyymi00009
Tästä yrityksestä kannattaa pysyä kaukana, oli työntekijä tai asiakas.
On ihme, että Mehiläinen haluaa oman maineen vetää vessanpöntöstä alas, tämän Provestan mukana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931729
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4731297- 871154
- 721098
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861073Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.421001- 93917
- 65695
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta174680Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60672