Tuossa juuri aamutuimaan menin kotio niin siellä joku Riitta 76v tms keräsi pantteja. Pyörän päällä killui kolme pussillista. Harrastan itse samaa "hyötytoimintaa" niin perhana rupesi polkimet savuamaan ja eläketummu kuumeisesti jatkoi uusien panttien metsästystä.
Eikö Kannuksessa eläkeläiset saa mitään tukia vai miksi nämä ovat aamuneljältä keräämässä tölkkejä?
Mummot vie pantit
8
865
Vastaukset
- Anonyymi
Eläkeläisiltä ja muilta pienituloisilta on jouduttu joitakin etuuksia karsimaan. Myös kaupungin maksamia tienhoitomaksuja ja omaishoitorahoitusta karsittu että saadaan kaikki romanit asutettua. sekä heille palvelut etteivät käytä rasistikorttia.
- Anonyymi
Kerääkö mustalaiset pulloja tai tölkkejä?
- Anonyymi
Keräävät mora puukkoja.
- Anonyymi
Ei herrarodun tarvitse alentua työntekoon. Kaupastakin voi ottaa kuinka kallista elintarviketta hyvänsä. Ei tarvi hintoja miettiä.
- Anonyymi
Anna 3 markkaa
- Anonyymi
Kepeät mullat
- Anonyymi
miksi kaupunki ei ota kesätöihin meitä romani nuoriso vain valkolaisi siivoumasa vihiriäalueita eikä seurakunta ota kirkkopiha tai hautuumaahan haravoimaa.
- Anonyymi
Romani ja työ samassa lauseessa. Buahahahhahahahahahhahaha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1106887KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3846533Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653297Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521262832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082430- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351587Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257