Olen HERRA

Anonyymi

Minä olen suuri herra. Jo eläkkeellä oleva. Minulla on paljon omaisuutta ja valtaa. Vaimokin on rikas ja kauniin ylpeä. Meillä on kolme autoa, iso omakotitalo ja hulppea kesämökki. Lisäksi meillä on mökki Saariselällä ja Espanjassa. Lapsemme ovat jo lähteneet kotoa ja myös he ovat alkaneet rikastua.
Siksi me olemme porvareita työmiesten silmissä.
ME äänestämme KOKOOMUSTA!!!

31

758

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin tuntuu olevan asiat mutta äänestä hyvä mies kepua niin kuin täällä tapana

• Anonyymi

Velkarahaa älä kuvittele omaksi rahaksi .

• Anonyymi

Mikäpäs siinä. Ottaa velkaa 2%korolla ja sijoittaa veroparatiisiin 10% korolla.
        Hyvin pyyhkii...

• Anonyymi

Et ole herra,narri olet!

• Anonyymi

Voi,voi! Onpa millä rehvastella. En edes kehtaas puhella!

• Anonyymi

sinä tyhmä,älä ota tuota tosissaan.

• Anonyymi

Kokoomus kontalleen Kuhmossa !!

• Anonyymi

Kepun kannatus romahtaa noin 33 % iin.Ja sitten alkaa puolueesta pako ,rikkaat yrittäjät kokoomukseen ja virsikerholaiset KRISTILLISIIN ja vähävaraisimmat persuihin.

• Anonyymi

Saattaahan se olla niinkin että Kokoomus ei saa kuin 3 läpi mutta,koko Suomessa se saa eniten ääniä noin 215,Kepu noin 12% on vähän eroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kepun kannatus romahtaa noin 33 % iin.Ja sitten alkaa puolueesta pako ,rikkaat yrittäjät kokoomukseen ja virsikerholaiset KRISTILLISIIN ja vähävaraisimmat persuihin.

Nämä Kuhmon keskustan "körttiläiset", ja niitähän täällä riittää, siirtyvät kristillisiin. Tajuavat jäättää uppoavan Nooan arkin.

• Anonyymi

Tuo on Kepun propakandaa.Kokoomus leimataan ökyrikkaiden puolueeksi.

• Anonyymi

Olen kova vassari,metsää on kuitenkin 300 hehtaaria.On kesämökki pielisen rannalla
      ja kaupungin keskustassa iso omakotitalo.Käydään vuosittain talvella olemassa 4 kk
      Fuengirossa.On nuo Kokoomuksen rikkaat niillä on vielä paljon enemmän.Hävetkää Kokkarit.elä äänestä niitä,äänestä meitä.

• Anonyymi

Köyhä keppikerjäläinen en ole minäkään,äänestän tietenkin maltillista vasammistoa,sieltä loytyy lempeä hallitsia.

• Anonyymi

Se on muuten Fuengirola ja voitkin jäädä sinne!

• Anonyymi

Olen työikäinen ja kykyinen,äänestän ehdokasta joka on ristiinliimattu.

• Anonyymi

Vihdoinkin isänmaahamme syntyy ristivetoinen hallitus joka on maan vetovoima.

• Anonyymi

Saatat olla "herra" mutta jääkaappisi on tyhjä.

• Anonyymi

Tämän kesän ensimmäiset kypsät aivot!

• Anonyymi

Tämä herra varmaan kuhmon suurin veron maksaja

• Anonyymi

Ja heräsit kellon soittoon,,,eikun töihin paska-autoa ajamaan.

• Anonyymi

Yes! Minulla on juurikin samanlainen unelma, sen verran kuitenkin poikkeaa, että asunto Espanjan saarelta esim Kanaria, Teneriffa, jompikumpi noista Teijden tahi Telden juurelta merinäkymällä. Hmmmm.

• Anonyymi

Vietämme vaimoni kanssa kaksi kuukautta syksyllä Inglesissä, ja emme edes kusekkaan demareiden, kepun, eikä kokoomuksen suuntaan.

• Anonyymi

Eipä tuota ole tarvinnu rehvastella.

• Anonyymi

Joo yritetään ihmisille sanoa että kokoomus on ökyrikkaiden puolue.Kuhmossa on Kepulaiset ökyrikkaita mm, E.Pöllänen,H,Gröhn.Arto Appelgren.T.Ohtonen ja suurmetsänomistajat.

• Anonyymi

Piruuttani provosoin.en ole köyhö enkä rikas,mutta pärjään kyllä. Huvittaahan nuo vastaukset. Äänestän Demareita siksi kun saatan saada aamupala tarvikkeet tietämättä mistä ne ovat oikein tulleet.Minähän olen Demari ja bemarilla ajelen,ei minulla siksi mitään vastuuta ole.

• Anonyymi

Täytyy todeta ettei Kuhmossa mielestäni ole yhtään ökyrikasta,pikkuvarakkaita korkeintaan.

• Anonyymi

Tässå nyt joku kommari tai kepuli yrittää ,että kokkarit ovat eriyisen ikkaita.No rikkaita varmaankin on jos koko Suomi oteaan mukaan.Mutta Kuhmossa on kepulit rikkaimpia ,nimiä kyllä tiedätte jos haluatte.No tuon otsikon on laittanut Kettunen .hänhän on populisti ja jäänyt valheesta kiinni.Kepulaiset älkää ainakaan Tuomasta äänestäkö .åånestäkää jotakin rehdimpää vaikka kepulaista.

• Anonyymi

Hah Hah Haa Kuhmossa ei ole yhtää tosi rikasta :D :D

• Anonyymi

Kuhmossa rikastuu siten, että menee 7:si kuukaudeksi etelään kesäkaudella töihin ja painaa pitkää päivää. Talvella nauttii liiton kovia korvauksia - myy omaa metsää pimeenä ja tekee pimeitä töitä.
      Tämän näkee hyvin kun kiertelee omakotialueita...

• Anonyymi

Meillä kesäpaikka Kuhmossa. Kun ns. vierestä seuraa asiaa, ei Kuhmossa ole oikeasti rikkaita. Muutamia oikeita yrittäjä on, jotka yrittävät pärjätä näiden kepulaisten asettamien ylisuurien kunnallisverojen kanssa. Nostan hattua näille yrittäjille. Semppiä heille.

• Anonyymi

Van kenellä mahtaa olla Kuhmon mahtavimmat sulot?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oho! Martina Aitolehti tuo Anne-äitinsä tv:seen: "Ei ole varmasti aina ollut helppoa olla mun äiti"

Martina Aitolehden lapsuuden perhe on osittain tuttu julkisuudesta, mutta ehkä äiti vähiten. Nyt Anne-äiti nähdään tv:ssä yhdessä Martinan kanssa. Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      303
      8877
    2. Eriksenin hypetys mennyt yli

Jos huuhkajien pelaaja olisi saanut samanlaisen sairauskohtauksen häntä ei olisi kohdeltu yhtä hyvin. Kun kyse oli jumaloitujen pallosankarien pel
      Maailman menoa
      210
      6490
    3. Kauhea kuva Stefun instassa

Onko itse piru sarvineen? Saa aikaan kylmiä väreitä.....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      4147
    4. Sofia haukkuu Martinaa

Jaaha.. Nyt Sofia haukkuu Martinaa, että M on hänelle niin kamala. Ja jutun mukaan S aloitti kuvauksien aikana myös terapian, johon tietenkin myös kam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      375
      4017
    5. Että osaa olla Suomalaisella mansikalla kova hiilijalanjälki

kun poimijat lennätetään tänne kymmenillä matkustajakoneilla ja sitten aikanaan takaisin. En osta kotimaista mansikkaa enää koskaan. Sen verran luonn
      Maailman menoa
      247
      2438
    Aihe