Marraskuun 2020 lopussa jostain syystä kaikki öljyt vuotivat pois Ford Transit vm 2015 ajettu 150000 km diesel-autosta ja moottori hajosi. Auto oli ostettu Jamicar oy Nummelassa 10.2018. Se on saksalais-tuontiauto. Vein auto PP-auto Lohjalle korjattavaksi. Tarkastuksen jälkeen minulle kerrottiin, että moottori on vaihdettava. Remontin aikana he soittivat minulle ja sanoivat, että on vaihdettava suuttimet. Sitten he sanoivat, että myös ohjaustehostin on vaihdettava. Koko remontti maksoi noin 12000 e. Puolentoista kuukauden kuluttua öljy alkoi kadota moottorista. Täytin yhteensä 8 litraa öljyä. Vein auto PP-auto Lohjalle. Tarkistuksen jälkeen ilmoitettiin, että turbo oli hajonnut ja se on vaihdettava. Remontti maksoi noin 2000e. Muutama päivä remontin jälkeen kuului melua ja huomasin, että hydrauliikkaöljy vuotaa. Minusta on liika vikaa tälle autolle. Voitteko neuvoa mitä pitä tehdä tässä tapauksessa?
Vastaukset 2
- Anonyymi
Foordi ei ole koskaan ollut kestävässä maineessa!
- Anonyymi
no tuossa tapauksessa epäilisin että öljynvaihdot on tehty huoltokirjan mukaan pitkällä vaihto välillä...VIRHE..... iso VIRHE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302186
- 511009
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160887Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50766- 83737
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.152633- 53627
- 67626
- 59626
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e136576- 4539
- 6524
- 52523
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20520Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32508Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.157498- 34497
- 55488
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118486Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142463