Koko perhe voi käydä peräkkäin pissalla, viimeinen voi tehdä isonkin tarpeen ja vetää sitten. Jos useampi kakkii niin voi mennä pönttö tukkoon.
Vettä säästyy paljon
6
79
Vastaukset
- Anonyymi
Se onki kiva kun kusi roiskuu kun pökäle tippuu. Parempi niksi on sammuttaa suihku saippuoinnin ajaksi.
- Anonyymi
Useimmat kusee itsekin pönttöön ennen paskomista, kannattaa laittaa vessapaperi alle ja se rinkula kannattaa pyyhkiä muutekin. Saattaa tosin omatkin roiskahtaa perseelle kun ei viitsi montaa arkkia paperia tuhlata.
- Anonyymi
Jotkut käy ammeessakin samassa vedessä, ei houkuttele. Uimahallissa tosin lillutaan toisten eritteissä.
- Anonyymi
Samassa vedessä lillutaan poreammeissa ja nyt niin muodissa olevissa paljuissa pitkiäkin aikoja monta ihmistä kerrallaan illan aikana ja ei edes vesi vaihdu välillä. Kuka pystyy takaamaan että kukaan ei kännissä kuseskele sinne paljuun istuessaan, eihän sitä kukaan siinä nää. Tuon takia minä en koskaan paljuissa käy vaikka kaveripiiri niin ihkuna sitä lillumista pitääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samassa vedessä lillutaan poreammeissa ja nyt niin muodissa olevissa paljuissa pitkiäkin aikoja monta ihmistä kerrallaan illan aikana ja ei edes vesi vaihdu välillä. Kuka pystyy takaamaan että kukaan ei kännissä kuseskele sinne paljuun istuessaan, eihän sitä kukaan siinä nää. Tuon takia minä en koskaan paljuissa käy vaikka kaveripiiri niin ihkuna sitä lillumista pitääkin.
Naisilta voi päästä mitä tahansa eritteitä. Käyttääköhän ihmiset niissä klooria tai jotan muuta, jos kuumentaa välillä 60 asteeseen niin sekin tappaa bakteerit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749