Jani numerolla 69

Anonyymi

Äänestetään osaava tekijä kuntaan joka on tavallisen kansan puolella siis ääni 69 Jani Kallajärvi

50

3978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On kyllä hyvä numero

• Anonyymi

Onnea ja menestystä Janille !.

• Anonyymi

Janista kunnanjohtaja

• Anonyymi

Hieno herrasmies. Päättäjäainesta kykypuolueen listoillla.

• Anonyymi

Olen nähnyt hänet monesti autollaan huristelemassa. Vasta kun näin vaalimainokset tunnistin häneksi. Herrasmiesainesta, kun kravatti useasti koreilee hänellä. Jani eduskuntaan!

• Anonyymi

Retorinen kysymys vaan että miten voi kukaan äänestää sellaista ehdokasta päättämään sinun ja minun ja kunnan asioita jos itse ehdokas ei osaa tai voi päättää omista asioista?

• Anonyymi

Onko uusi ilmiö kuntapolitiikassa. Olihan kajaanissakin tää politiikko, joka tumppasi tupakan salkkuunsa ja käveli torin reunalla palavan salkun kanssa. Facebookkiin oli videokin otettu tästä sinänsä säälittävästä tapauksesta.

• Anonyymi

Tässä jani Kallajärvi haluan sanoa sen että en ole holhouksessa vain edunvalvonnan osalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko uusi ilmiö kuntapolitiikassa. Olihan kajaanissakin tää politiikko, joka tumppasi tupakan salkkuunsa ja käveli torin reunalla palavan salkun kanssa. Facebookkiin oli videokin otettu tästä sinänsä säälittävästä tapauksesta.

Aha mielenkiintoista t jani Kallajärvi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä jani Kallajärvi haluan sanoa sen että en ole holhouksessa vain edunvalvonnan osalta

Kysymyshän kuuluu että miksi pitää edunvalvoja olla jos osaat päätökset tehdä?

Tekisikö se edunvalvoja valtuustossakin ne päätökset puolestasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa sinä fiksu yksilö voi hyvänen aika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sinulle kuuluu ei mitään sitä paitsi vaalit on käyty kansa on puhunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa taidat itse olla säälittävä ei ihme että kukaan ei lähde enää ehdolle ja en minäkään olen saanut tappo uhkauksia mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa

• Anonyymi

Antakaa nyt Janin yrittää ja toivottavasti tuleekin valituksi .

• Anonyymi

Muistakaa äänestää Jani numero 69 !!!!

• Anonyymi

Janista kunnanvaltuuston pj

• Anonyymi

Voitko Jani pitää huomenna puheen torilla megafonilla?

• Anonyymi

Yritin ei onnistunut

• Anonyymi

Huomenna kaikki äänestää 69

• Anonyymi

Eipä äänestänyt nähty mikä nähty kansa on puhunut pulinat pois t Jani

• Anonyymi

Missä Janin omat ehdokaskotisivut

• Anonyymi

Ei ollut koska en osannut laittaa mutta Faces mä kerroin kaikki silloin

• Anonyymi

Jani on Sotkamon ääniharava, kolme ääntä tällä hetkellä.

• Anonyymi

Keljuilua

• Anonyymi

Janihan meni Boltsin ohi!

• Anonyymi

Blotsille tuli äänivyöry!

• Anonyymi

Oliko Jani yks päivä megafonin kanssa torilla skootterin kanssa. Joku mies tuntui toruvan että tule jo pois

• Anonyymi

Kyllä se minä olin ikinä en enää lähde vaaleihin minua on uhkailtu ja häirikkö soittoja ja viestejä on sadellut

• Anonyymi

Janista kokoomuksen ryhmäjohtaja, tyylikäs herrasmies.

• Anonyymi

Koko Kansan Jani

• Anonyymi

Kokoomus korjaa potin

• Anonyymi

Hyvä Jani

• Anonyymi

sunnuntaina 2. huhtikuuta 2023 eduskuntavaalit, Jani eduskuntaan!

• Anonyymi

Ei ole kommari, vaan onko hällä liikennelupa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kommari, vaan onko hällä liikennelupa?

Mitä ihmettä t jani k tässä invaskooterilla ei tarvitse olla lue lakia sinä anonyymi 02.04.2022 ja eduskunta vaaliin en lähde koskaan enää nähty mikä nähty. Lisäksi muutan sotkamosta pois tämä tiedoksi niin, ja eiköhän tämä suomi 24.fi keskustelu tule lopettaa antakaa minun elää rauhassa en ole julkimo jne. Antakaa siis minun olla muuta en pyydä ja etsikää toinen kohde jota kannattaa eduskunta vaaliin , ja en ole mikään enkeli vain tavallinen tyypi joka myös tietää mitä köyhyys ja nälkä on. Ja kaikki muu tämän tulin sanomaan kaikesta huolimatta vielä ps. Hyvää jatkoa sinulle kuitenkin ja muillekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä t jani k tässä invaskooterilla ei tarvitse olla lue lakia sinä anonyymi 02.04.2022 ja eduskunta vaaliin en lähde koskaan enää nähty mikä nähty. Lisäksi muutan sotkamosta pois tämä tiedoksi niin, ja eiköhän tämä suomi 24.fi keskustelu tule lopettaa antakaa minun elää rauhassa en ole julkimo jne. Antakaa siis minun olla muuta en pyydä ja etsikää toinen kohde jota kannattaa eduskunta vaaliin , ja en ole mikään enkeli vain tavallinen tyypi joka myös tietää mitä köyhyys ja nälkä on. Ja kaikki muu tämän tulin sanomaan kaikesta huolimatta vielä ps. Hyvää jatkoa sinulle kuitenkin ja muillekin.

Ilkeät kommentit voi olla kunnianloukkaus, mutta jos keskustellaan asiallisesti vaaleista, niin se on sallittua, koska on asetuttu julkisesti ehdolle. Eduskuntavaaleissa voisi olla enemmän äänestäjiä. Mieti nyt vielä, älä tee hätäistä päätöstä vaaleista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilkeät kommentit voi olla kunnianloukkaus, mutta jos keskustellaan asiallisesti vaaleista, niin se on sallittua, koska on asetuttu julkisesti ehdolle. Eduskuntavaaleissa voisi olla enemmän äänestäjiä. Mieti nyt vielä, älä tee hätäistä päätöstä vaaleista.

Jani tässä hei jaa vain niin mikä siinä on vaikeaa ymmärtää että en ole julkkis. Vaikka hetken aikaa olin kuntavaaliehdokas sitä paitsi haluan huomauttaa muutamia juttuja eli siis 1, en ole enää ehdokas 2. en ole julkkis tai julkisessa työssä 3. mennyt on menyttä oli miten oli niin se vain nyt on ja se tulee hyväksyä, ja antaa minulle rauha olla rauhassa jne. 4. Uudet ehdokaat on jo valittu ilmeisesti kokoomuksen Kainuun piirin hallituksen toimesta.
        Ja siinä se mikäpä siinä uskon tai, toivon että he ovat hyviä ehdokaita ja äänestää ken äänestää mutta se on jokaisen niin sanottu yksityinen juttu ja sitä ei siis sitten tarvitse kertoa eikä tietenkään tarvitse kommentoida. Ja vielä kerran olen yksityinen henkilö ja minulla sekä minullakin on oikeus yksityisyyteen oli keskustelu politiikasta tai vaaleista niin silti niin ja myöhäistä kaikki on nyt sillä se mitä tapahtui tapahtui. turha yrittää uskotella minulle että, olisi muka ollut enemmän ääniä jos piirin hallitus olisi minut ehdokaaksi valinnut eduskuntavaaliin tiedätkö tai tiedätekkö että täällä vaalityössä ja muutenkin elämässä pärjää vain jos on rahaa ja paljon ei minulla ollut mitään apua tai edes neuvoja en mitään. ja näin siinä sitten kävi niin, ja vielä sama pätee elämässä jos olet komea ja terve, rikas, sinulla on kallis auto, tai asunto, ääretömän hyvä palkka, valtaa, hienoja lacosten paitoja tai rolex kello jne silloin onni on ja saat rakkautta, suhteita ja anteeksi kun sanon näin myös seksiä näin se vain menee elämä on julmaa. ja osittain netin myötä ihmisistä on tullut erittäin tyhmiä , tai brutaaleja melkein kuin eläimiä tai jotain sinnepäin voidaan niin sanotusti sanoa mitä sylki suuhun tuo miettimättä seurauksia yhtään. Itsellä ei ole rahaa,ei kaliita pukuja eikä kelloja, valtaa, eikä ulkonäköä, ei kallista asuntoa, on cp vamma ja jotakin pikku sairauksia siti olisin halunnut auttaa tätä kunta kakin voimin ja ennemänkin sekä olla politiikassa. Mutta edellä olevia ominaisuuksia ei itsellä valitettavasti ole jumala on julma jne. Eli kaikki jatkakoon elämäänsä ja keskustelu on ohi piste todellakin thats it ps. Silti hyvää jatkoa kaikille, ja kevättä rakkautta onnea mitä kukin tahtoo tai saa kevään mittaan t jani k.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jani tässä hei jaa vain niin mikä siinä on vaikeaa ymmärtää että en ole julkkis. Vaikka hetken aikaa olin kuntavaaliehdokas sitä paitsi haluan huomauttaa muutamia juttuja eli siis 1, en ole enää ehdokas 2. en ole julkkis tai julkisessa työssä 3. mennyt on menyttä oli miten oli niin se vain nyt on ja se tulee hyväksyä, ja antaa minulle rauha olla rauhassa jne. 4. Uudet ehdokaat on jo valittu ilmeisesti kokoomuksen Kainuun piirin hallituksen toimesta.
        Ja siinä se mikäpä siinä uskon tai, toivon että he ovat hyviä ehdokaita ja äänestää ken äänestää mutta se on jokaisen niin sanottu yksityinen juttu ja sitä ei siis sitten tarvitse kertoa eikä tietenkään tarvitse kommentoida. Ja vielä kerran olen yksityinen henkilö ja minulla sekä minullakin on oikeus yksityisyyteen oli keskustelu politiikasta tai vaaleista niin silti niin ja myöhäistä kaikki on nyt sillä se mitä tapahtui tapahtui. turha yrittää uskotella minulle että, olisi muka ollut enemmän ääniä jos piirin hallitus olisi minut ehdokaaksi valinnut eduskuntavaaliin tiedätkö tai tiedätekkö että täällä vaalityössä ja muutenkin elämässä pärjää vain jos on rahaa ja paljon ei minulla ollut mitään apua tai edes neuvoja en mitään. ja näin siinä sitten kävi niin, ja vielä sama pätee elämässä jos olet komea ja terve, rikas, sinulla on kallis auto, tai asunto, ääretömän hyvä palkka, valtaa, hienoja lacosten paitoja tai rolex kello jne silloin onni on ja saat rakkautta, suhteita ja anteeksi kun sanon näin myös seksiä näin se vain menee elämä on julmaa. ja osittain netin myötä ihmisistä on tullut erittäin tyhmiä , tai brutaaleja melkein kuin eläimiä tai jotain sinnepäin voidaan niin sanotusti sanoa mitä sylki suuhun tuo miettimättä seurauksia yhtään. Itsellä ei ole rahaa,ei kaliita pukuja eikä kelloja, valtaa, eikä ulkonäköä, ei kallista asuntoa, on cp vamma ja jotakin pikku sairauksia siti olisin halunnut auttaa tätä kunta kakin voimin ja ennemänkin sekä olla politiikassa. Mutta edellä olevia ominaisuuksia ei itsellä valitettavasti ole jumala on julma jne. Eli kaikki jatkakoon elämäänsä ja keskustelu on ohi piste todellakin thats it ps. Silti hyvää jatkoa kaikille, ja kevättä rakkautta onnea mitä kukin tahtoo tai saa kevään mittaan t jani k.

Kiitos Jani rohkeasta tekstistä. Jokainen sana sisältää viisautta ja harkintakykyä mitä monelta nettikirjoittajalta tänäpäivänä puuttuu., Toivotan sinulle oikein mukavia kevätpäiviä ja kaikkea hyvää jatkoon tavallisena kuntalaisena.

Eiköhän naljailijatkin tajua pitää suun supussa ja kommentoida muita asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Jani rohkeasta tekstistä. Jokainen sana sisältää viisautta ja harkintakykyä mitä monelta nettikirjoittajalta tänäpäivänä puuttuu., Toivotan sinulle oikein mukavia kevätpäiviä ja kaikkea hyvää jatkoon tavallisena kuntalaisena.

Eiköhän naljailijatkin tajua pitää suun supussa ja kommentoida muita asioita.

Otan nöyrästi vastaan iloisen kommentin. Ja totean että, samoin sekä hyvää kevättä ja kesää jne sinullekin. Sekä tuota noin en asu enää Sotkamossa vaan Kajaanissa mutta, politiikaa en aio jättää vaan tehdä rivi henkilönä toki sen mitä pystyn. Ja toivottavasti sinäkin teet ja toki kaikki muutkin. t jani k.

• Anonyymi

Olisi ollut parempi kuin moni muu kokoomuslainen

• Anonyymi

Jani kallajärvi tässä olisinko ollut. Oho kiitos en tiedä mitä sanoa mutta, toisaalta mennyt on osittain mennyttä mutta kiitos kun kommenttia laitoit. Olisin kyllä tosiaan yrittänyt kaikkeni mutta, tällaista tämä on ja oli no vielä kerran kovasti kiitos. T Jani kallajärvi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jani kallajärvi tässä olisinko ollut. Oho kiitos en tiedä mitä sanoa mutta, toisaalta mennyt on osittain mennyttä mutta kiitos kun kommenttia laitoit. Olisin kyllä tosiaan yrittänyt kaikkeni mutta, tällaista tämä on ja oli no vielä kerran kovasti kiitos. T Jani kallajärvi

Ensi kerralla uutta yritystä! Ei pidä antaa periksi :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensi kerralla uutta yritystä! Ei pidä antaa periksi :)

Ei sitä oikein kannata valitettavasti mennyt on mennyttä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä oikein kannata valitettavasti mennyt on mennyttä

Tai ehkä jos kysyntää on niin sitten.
        Kyllä yritän rivijäsenenä tehdä politiikkaa ja että ,se politiikka mitä teen on hyödyksi muille ja osittain myös itselleni.

• Anonyymi

Jani on hieno mies

• Anonyymi

Sanot vaan mahdatko tuntea minua t jani mutta kiitos nyt kuitenkin

• Anonyymi

Kiitoksia mutta mahdatko tuntea minut kiva kuulla että olen hieno tyyppi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitoksia mutta mahdatko tuntea minut kiva kuulla että olen hieno tyyppi

Niinpä mutta kuten sanoin tunnetko kenties minut

• Anonyymi

Ikävä näitä vaaleja.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat tätä missä minä olin vai kenties jotain muuta vastaavaa vaalia jos näitä vaaleja niin eipä oikein valitettavasti ole samaa mieltä oli se ainakin osittain jollei jopa kokonaan katkera sarka silloinMutta toista on nyt ainakin jollain tavalla ja, hyvä toisaalta niinkin se joka yrittää olla minulle esimerkiksi ilkeä niin itse voin sanoa sen verran että olen itse käynyt sellaisen elämän tilanteet ja kaiken muun läpi että ihan pikku v mäisyys ei minua kaada että näin mutta toki jos kaipaat vaaleja näitä tai toisia niin mikäs siinä ei muuta kuin osallistumaan sitten vain ja sillon voi sanoa että onnea sillä silloin sitä sinä tulet tarvitsemaan ja paljon vaali on kuitenkin aika julmaa toimintaa no mutta eipä tässä oikein muuta sanottavaa olekaan nyt sitten t Jani kallajärvi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3815
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2689
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      95
      2154
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1667
    5. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      25
      1491
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1488
    7. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1461
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1444
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1423
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      11
      1284
    Aihe