Jani numerolla 69

Anonyymi

Äänestetään osaava tekijä kuntaan joka on tavallisen kansan puolella siis ääni 69 Jani Kallajärvi

26

498

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On kyllä hyvä numero

• Anonyymi

Onnea ja menestystä Janille !.

• Anonyymi

Janista kunnanjohtaja

• Anonyymi

Hieno herrasmies. Päättäjäainesta kykypuolueen listoillla.

• Anonyymi

Olen nähnyt hänet monesti autollaan huristelemassa. Vasta kun näin vaalimainokset tunnistin häneksi. Herrasmiesainesta, kun kravatti useasti koreilee hänellä. Jani eduskuntaan!

• Anonyymi

Retorinen kysymys vaan että miten voi kukaan äänestää sellaista ehdokasta päättämään sinun ja minun ja kunnan asioita jos itse ehdokas ei osaa tai voi päättää omista asioista?

• Anonyymi

Onko uusi ilmiö kuntapolitiikassa. Olihan kajaanissakin tää politiikko, joka tumppasi tupakan salkkuunsa ja käveli torin reunalla palavan salkun kanssa. Facebookkiin oli videokin otettu tästä sinänsä säälittävästä tapauksesta.

• Anonyymi

Tässä jani Kallajärvi haluan sanoa sen että en ole holhouksessa vain edunvalvonnan osalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko uusi ilmiö kuntapolitiikassa. Olihan kajaanissakin tää politiikko, joka tumppasi tupakan salkkuunsa ja käveli torin reunalla palavan salkun kanssa. Facebookkiin oli videokin otettu tästä sinänsä säälittävästä tapauksesta.

Aha mielenkiintoista t jani Kallajärvi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä jani Kallajärvi haluan sanoa sen että en ole holhouksessa vain edunvalvonnan osalta

Kysymyshän kuuluu että miksi pitää edunvalvoja olla jos osaat päätökset tehdä?

Tekisikö se edunvalvoja valtuustossakin ne päätökset puolestasi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa sinä fiksu yksilö voi hyvänen aika

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sinulle kuuluu ei mitään sitä paitsi vaalit on käyty kansa on puhunut

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa taidat itse olla säälittävä ei ihme että kukaan ei lähde enää ehdolle ja en minäkään olen saanut tappo uhkauksia mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa

• Anonyymi

Antakaa nyt Janin yrittää ja toivottavasti tuleekin valituksi .

• Anonyymi

Muistakaa äänestää Jani numero 69 !!!!

• Anonyymi

Janista kunnanvaltuuston pj

• Anonyymi

Voitko Jani pitää huomenna puheen torilla megafonilla?

• Anonyymi
        UUSI

Yritin ei onnistunut

• Anonyymi

Huomenna kaikki äänestää 69

• Anonyymi
        UUSI

Eipä äänestänyt nähty mikä nähty kansa on puhunut pulinat pois t Jani

• Anonyymi

Missä Janin omat ehdokaskotisivut

• Anonyymi

Jani on Sotkamon ääniharava, kolme ääntä tällä hetkellä.

• Anonyymi
        UUSI

Keljuilua

• Anonyymi

Janihan meni Boltsin ohi!

• Anonyymi

Oliko Jani yks päivä megafonin kanssa torilla skootterin kanssa. Joku mies tuntui toruvan että tule jo pois

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä se minä olin ikinä en enää lähde vaaleihin minua on uhkailtu ja häirikkö soittoja ja viestejä on sadellut

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oho! Martina Aitolehti tuo Anne-äitinsä tv:seen: "Ei ole varmasti aina ollut helppoa olla mun äiti"

Martina Aitolehden lapsuuden perhe on osittain tuttu julkisuudesta, mutta ehkä äiti vähiten. Nyt Anne-äiti nähdään tv:ssä yhdessä Martinan kanssa. Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      7566
    2. Eriksenin hypetys mennyt yli

Jos huuhkajien pelaaja olisi saanut samanlaisen sairauskohtauksen häntä ei olisi kohdeltu yhtä hyvin. Kun kyse oli jumaloitujen pallosankarien pel
      Maailman menoa
      198
      6228
    3. Sofia haukkuu Martinaa

Jaaha.. Nyt Sofia haukkuu Martinaa, että M on hänelle niin kamala. Ja jutun mukaan S aloitti kuvauksien aikana myös terapian, johon tietenkin myös kam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3610
    4. Kauhea kuva Stefun instassa

Onko itse piru sarvineen? Saa aikaan kylmiä väreitä.....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      3368
    5. Äänestysaktiivisuus oli vaalien suurin häviäjä - demokratia kärsii

Äänestys­aktiivisuus oli vaalien suurin häviäjä: ”Alkaa olla demokratian kannalta kriisitasolla”, sanoo tutkija. https://www.hs.fi/politiikka/art-200
      Maailman menoa
      200
      2245
    Aihe