Ladyt malleina

Anonyymi

15

1789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanhaa, riippunutta lihaan.
      Ei jatkoon.
      Suljen keskustelun.

• Anonyymi

Keskenkasvuiset räkänokka kakarat eivät ymmärrä mitään naisista.

Märkäkorvien naisiksi luulemat parikymppiset ovat pelkkiä pikkupimuja.

• Anonyymi

En ota kantaa viestissäni kanssasisarieni harrastukseen toimia kuvassa mallina, sen sijaan kiinnitin huomiota muutamiin asioihin katsellessani heistä otettuja kuvia.
      Haluan nostaa keskustelun kuvien huonosta tasosta.
      Toki tunnettu totuus on, että naisen keho on vuosisatoja toiminut taitelijoiden innoituksen lähteenä ja onhan se toki kaunis. Miksi ei myös miehenkin. Taidetta en näistä kuvista juuri löydä.

Herää muutama kysymys. Painetanko sosiaalisessa mediassa malille vai valokuvalle tykkää -nappia? Kuvilla ei ole juuri tekemistä itse valokuvauksen kanssa juuri mitään.

Toimiiko kamera siis välineenä päästä tirkistelemään naisia?

Kuvien tekninen taso on lähes kautta linjan hyvin ohut, valaisua tai valon luonteeseen on hyvin harvassa kuvassa kiinnitetty huomiota tai osaavasti käytetty. Keskiöön nousee lähinnä vain ajatus kameran automaattiasetuksen tuottamasta onnistuneesta valotuksesta.

Henkilöiden poseerauksista, asennoista sekä vaatetuksesta tulee tunne kuin plaraisi miestenlehteä. Onko tämä uusi ”luvallisen” tirkistelyn muoto?
      Hieman ihmettelen myös näiden mallien käsitystä taiteesta tai hyvästä valokuvasta.

• Anonyymi

Genrestä on lukuisia. Tekotaiteellinen ei taas ole minun suosikkini. Enemmän naista, vähemmän rekvisiittaa, toimisi paremmin.

• Anonyymi

Vanha hyvä sääntö on: jos kuvataan ilmaiseksi on se tirkistelyä.

• Anonyymi

Järkyttävän Huonoja kuvia!
      Eikö ihmiset enää erota mikä on hyvä ja huono valokuva?

• Anonyymi

Siinä on naurussa pitelemistä kun katsoo niitä ”kuvia”.

• Anonyymi

Voisko joku avata hieman et miksi jotkut sedät tai pojut kuvailee näitä naisia ja mitä ne saa tästä?

• Anonyymi

Kuvista tulee mieleen vanha kunnon Jallu -lehti.

• Anonyymi

Ymmärrän että naisen mieltä hivelee huomio ja erilaiset somen tykkäykset ja peukutukset. Sitä en ymmärrä miksi he eivät erota tirkistelijöitä valokuvaajista?

• Anonyymi

Tämäkin on taas niitä meidän omia kansallisia erikoisuuksia kuten Eukonkantokisat.
      Muualla maailmassa naisten tirkistely kameran läpi on tuntematon laji.
      Olen keskustellut muutamien ulkomaisten valokuvaaja -ystävieni kanssa tästä ilmiöstä ja he olivat kovin ihmeissään meidän oudosta tavoista tässäkin lajissa.

• Anonyymi

Myötähäpeä kuvaa hyvin tunnetta kun katsoo niitä kuvia.

Vastenmielistä on niiden postaaminen moneen eri ryhmään.

• Anonyymi

Eniten naurua naurattaa ne ukkelit jotka kuvaa niitä.

• Anonyymi

Sepä. Koko puuha on pervoa voyerismiä. Kameran symbolinen merkitys tapahtuman välissä on helppo ymmärtää.

• Anonyymi

Ilmiötä voidaan kutsua kuvasaastaksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4836
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      202
      2597
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1655
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      24
      1517
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1425
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      149
      1108
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1044
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe