Onko nuo persujen ehdokkaat oikeita ihmisiä eli jartsu tai manueeli vai jotain keksittyjä olioita?
Putoushahmoja vaaleissa
7
801
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan siellä myös "Inkeri Ankeinen"
- Anonyymi
Ristalli puolueen ehdokkaita haastateltiin oikein paikallislehdessä. Lääketiede kyseenalaistettiin ja puolustettiin kyläkouluja. Voisiko tuollaiset hoitaa tai päättää isoista kunnallisista asioista?
- Anonyymi
Jos kokoomuksen ehdokkaista on siihen, niin kyllä näistäkin.
- Anonyymi
Kristallipuolueen syvin merkitys selviää kun katsot koko Suomen ehdokkaat.
Mm Maria Nordin yksisarvishoitoineen löytyy listoilta. Ja paljon muita hulluja.- Anonyymi
toivottavasti nämä ei saa kannatusta. Eskolan valtuustoehdokkailla(puoluekannasta riippumatta) on vain tarkoituksena saada Eskolaan takaisin kyläkoulu, joten älkää äänestäkö eskolalaisia valtuustoon
- Anonyymi
Älkää äänestäkö myöskään kokoomusta.
- Anonyymi
Kokoomuksessa kaikki eläköityneitä jotka kuitenkin mainostaa itteään entisellä ammatilla.
Sekä se yksi omaishoitaja jonka omainen kuoli ~2 vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882