Onko nuo persujen ehdokkaat oikeita ihmisiä eli jartsu tai manueeli vai jotain keksittyjä olioita?
Putoushahmoja vaaleissa
7
871
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan siellä myös "Inkeri Ankeinen"
- Anonyymi
Ristalli puolueen ehdokkaita haastateltiin oikein paikallislehdessä. Lääketiede kyseenalaistettiin ja puolustettiin kyläkouluja. Voisiko tuollaiset hoitaa tai päättää isoista kunnallisista asioista?
- Anonyymi
Jos kokoomuksen ehdokkaista on siihen, niin kyllä näistäkin.
- Anonyymi
Kristallipuolueen syvin merkitys selviää kun katsot koko Suomen ehdokkaat.
Mm Maria Nordin yksisarvishoitoineen löytyy listoilta. Ja paljon muita hulluja.- Anonyymi
toivottavasti nämä ei saa kannatusta. Eskolan valtuustoehdokkailla(puoluekannasta riippumatta) on vain tarkoituksena saada Eskolaan takaisin kyläkoulu, joten älkää äänestäkö eskolalaisia valtuustoon
- Anonyymi
Älkää äänestäkö myöskään kokoomusta.
- Anonyymi
Kokoomuksessa kaikki eläköityneitä jotka kuitenkin mainostaa itteään entisellä ammatilla.
Sekä se yksi omaishoitaja jonka omainen kuoli ~2 vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512