Katsoin jonkun

Anonyymi

ihanan hömppäromanttisen rakkausleffan lopun äsken ja itkeä vollotin sua ajatellen. Jos et kohta mies pelasta mua näiltä tunteilta, niin.. enpäs tiedäkään mitä sitten. Hyvää yötä rakkauteni.

44

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      John Rambo oih ❤️

      • Anonyymi

        Sekö on susta romanttista hömppää? :)


      • Anonyymi

        Usotsie älä selvitä kjiä kjiäh


    • Anonyymi

      Nyt on kesäyö.. voit paljastaa itsesi nyt ihana nainen tässä :) kerro täydelliset tuntomerkit. Kerran se vaan kirpaisee.. ;D

      • Anonyymi

        Kirjoitat kuin jollekin idiootille. Erehdyt henkilöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat kuin jollekin idiootille. Erehdyt henkilöstä.

        Tuskin olet aloittaja. Ennemminkin idiootti hahahha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat kuin jollekin idiootille. Erehdyt henkilöstä.

        Olet ihanin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihanin. :)

        Sinäpäs olet ihanista ihanin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat kuin jollekin idiootille. Erehdyt henkilöstä.

        Niinhän nämä jotkut tuntuu toisille tekevän, plääh


    • Anonyymi

      Kai sä nyt sentään vollotit lähinnä sen leffan takia.. voihan siinä jotain uunoa sitten tietty samalla ajatella :)

      • Anonyymi

        Ihan toisinpäin. Vollotin sitä uunoa ja voihan siinä jotain leffaa samalla katella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan toisinpäin. Vollotin sitä uunoa ja voihan siinä jotain leffaa samalla katella.

        kesäyön on lemmentaika.. lupausten kulta-aika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kesäyön on lemmentaika.. lupausten kulta-aika

        Älä nyt enää itketä mua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt enää itketä mua..

        Jospa nähdään tänään.. voisin mennä äänestämään, ja siin sivussa etsiä sinua.. tai sit ihan toisin päin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa nähdään tänään.. voisin mennä äänestämään, ja siin sivussa etsiä sinua.. tai sit ihan toisin päin :)

        Nyt vasta luin tämän. Enpä usko, että hän etsisi mua ennakkoäänestyspaikoilta.. Joko se ennakkoäänestys loppui? Menen vasta vaalipäivänä. Hän voisi tulla sinne mun äänestyspaikalle klo 14, se on koulu. Tuntee seudun niin arvaa mikä koulu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa nähdään tänään.. voisin mennä äänestämään, ja siin sivussa etsiä sinua.. tai sit ihan toisin päin :)

        Vaalipäivä on 13.6.
        Näin on ja pulinat pois!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vasta luin tämän. Enpä usko, että hän etsisi mua ennakkoäänestyspaikoilta.. Joko se ennakkoäänestys loppui? Menen vasta vaalipäivänä. Hän voisi tulla sinne mun äänestyspaikalle klo 14, se on koulu. Tuntee seudun niin arvaa mikä koulu :)

        No voihan herra Isä siunatkoon ja varjelkoon meitä.. enhän mä myt äänestyspaikalta etsisi, vaan sieltä missä vain nähnyt.. on se ihmeellistä tää nykypäivän lukutaito :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voihan herra Isä siunatkoon ja varjelkoon meitä.. enhän mä myt äänestyspaikalta etsisi, vaan sieltä missä vain nähnyt.. on se ihmeellistä tää nykypäivän lukutaito :D

        No ei aina voi lukea oikein :)
        Joko kävit ennakkoäänestämässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei aina voi lukea oikein :)
        Joko kävit ennakkoäänestämässä?

        Kävin jo äänestämässä.. jos olisit hän, niin siellä on kyllä monta koulua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin jo äänestämässä.. jos olisit hän, niin siellä on kyllä monta koulua

        Onhan täällä kouluja montakin. Mutta tämä koulu on musta pohjoiseen.
        Ketä äänestit? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan täällä kouluja montakin. Mutta tämä koulu on musta pohjoiseen.
        Ketä äänestit? :)

        Musta pohjoiseen ja valkoinen etelään.. muuten sinapinkeltainen.. no ainakaan en viherpunaisia äänestänyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta pohjoiseen ja valkoinen etelään.. muuten sinapinkeltainen.. no ainakaan en viherpunaisia äänestänyt

        Sinapinkeltainen on kiva väri kyllä, tykkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei aina voi lukea oikein :)
        Joko kävit ennakkoäänestämässä?

        En äänestä ollenkaan


    • Anonyymi

      Joko juhannus on suunniteltu?

      • Anonyymi

        Eipä ole suunnitelmia.


      • Anonyymi

        Koronapandemia, siinä suunnitelma.


    • Anonyymi

      Mutta miten tuolle kaipuulle ja hempeilylle sitte käy, jos niinkutsutusti kokee sen täyttymyksen, eikö sen jälkeen tule kaikkensa antaneen ja saaneen hieman alakuloinen fiilis ja tässäkö tää oli -tunne. Vähän ku joulupäivänä, lahjojen avaamisen jälkeisenä.

      • Anonyymi

        No pointtihan on, ettei koskaan koe täyttymystä, niin voi jatkaa palstalla vaikerointia. Tosielämän suhteissa hempeily sitäpaitsi laskee kuin lehmänhäntä.


      • Anonyymi

        Minä antaisin pikkusormeni, jos voisin vaihtaa tämän palstailun häneen. En minä olet tuollainen kuin kirjoitat, joten pilkatkaa vaan. Vähän kuin itseänne pilkkaisitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä antaisin pikkusormeni, jos voisin vaihtaa tämän palstailun häneen. En minä olet tuollainen kuin kirjoitat, joten pilkatkaa vaan. Vähän kuin itseänne pilkkaisitte.

        Olet ihana ja voisin rakastua kirjoittajaan joka kirjoittaa laillasi, olettaen että olet nainen.

        Hyvää yötä näinkin myöhään toivotettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana ja voisin rakastua kirjoittajaan joka kirjoittaa laillasi, olettaen että olet nainen.

        Hyvää yötä näinkin myöhään toivotettuna.

        Nainen olen. Ei muhun saa kukaan muu rakastua paitsi hän. Koska mä rakastan häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen olen. Ei muhun saa kukaan muu rakastua paitsi hän. Koska mä rakastan häntä.

        Niin niin, voisin rakastua naiseen joka kirjoittaa kuten sinä.

        Hyvää yötä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin, voisin rakastua naiseen joka kirjoittaa kuten sinä.

        Hyvää yötä :)

        Hyvää yötä ja kauniita unia:)


    • Anonyymi

      Okei, hyvää yötä ja tulevaa työtäsi. :)
      Mä menen nyt Los Santosiin online-peliin.

      • Anonyymi

        Työpäivä on ohi ja tylsä oli. Miten meni pelit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpäivä on ohi ja tylsä oli. Miten meni pelit?

        Bisnekset rullaa, nyt yökerho pyörii hyvin ja tuo kymppitonnin päivässä ja oheistoiminnot rullaa myös eli sivuoperaatiot tuottaa tuotteita ja terrorbyte-projektit rullaa myös, prätkäclubhouse pyörittää kivasti hämäriä bisneksiä ja tuottaa myytävää tuotetta noin 70 tuhatta päivässä, dokumenttien väärentämisbisnes tuottaa noin 50 tuhatta päivässä, bunkkerissa tuotettuja tulee myytyä noin 200000:lla päivässä, toimistolla pyöritän isompaa bisnestä ja hoidan koko roskaa paitsi prätkäjengipuolta ja rahaa tulee noin 400000 päivässä.

        Lisäksi muutama kilpa-ajo maalla, merellä ja ilmassa mistä kustakin tienaa jotain ja voitosta ja jokaisen kilpailun voitosta ainakin 10000. Heistit päälle ja fleecasta pacific standardiin niin lisätuloja noin 500000 päivässä.

        Iso osa tienesteistä menee yllä mainittujen bisnesten kasvattamiseen ja kasvattamiseen, jossain vaiheessa koko imperiumini on isoin kaikista ja täysin ilman haxorointia mihin ei jokainen kykene. :)

        Eskapismia, mitä sitten kun se rentouttaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bisnekset rullaa, nyt yökerho pyörii hyvin ja tuo kymppitonnin päivässä ja oheistoiminnot rullaa myös eli sivuoperaatiot tuottaa tuotteita ja terrorbyte-projektit rullaa myös, prätkäclubhouse pyörittää kivasti hämäriä bisneksiä ja tuottaa myytävää tuotetta noin 70 tuhatta päivässä, dokumenttien väärentämisbisnes tuottaa noin 50 tuhatta päivässä, bunkkerissa tuotettuja tulee myytyä noin 200000:lla päivässä, toimistolla pyöritän isompaa bisnestä ja hoidan koko roskaa paitsi prätkäjengipuolta ja rahaa tulee noin 400000 päivässä.

        Lisäksi muutama kilpa-ajo maalla, merellä ja ilmassa mistä kustakin tienaa jotain ja voitosta ja jokaisen kilpailun voitosta ainakin 10000. Heistit päälle ja fleecasta pacific standardiin niin lisätuloja noin 500000 päivässä.

        Iso osa tienesteistä menee yllä mainittujen bisnesten kasvattamiseen ja kasvattamiseen, jossain vaiheessa koko imperiumini on isoin kaikista ja täysin ilman haxorointia mihin ei jokainen kykene. :)

        Eskapismia, mitä sitten kun se rentouttaa. :)

        Kerrankin tyhjentävä vastaus kysymykseen. Kiitos siitä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrankin tyhjentävä vastaus kysymykseen. Kiitos siitä :)

        Ole hyvä, ja suosittelen gta onlinea.


    • Anonyymi

      Älä kulta itke !

      Lentoni jenkkilästä Idahosta on ohi ja taksini matkalla on.

      Kukat mukana ja sormus timangilla isolla.

      My Love ;)

      • Anonyymi

        Sun pitäisi olla jo perillä kukkapuskasi kanssa, jos tuohon aikaan olit taksissa. Unohtuiko osoite vai?


    • Anonyymi

      Jos laitan 3 elokuvaa niin mikä niistä olisi sinusta se romanttisin?
      1. Endless
      2. You're Bacon Me Crazy!
      3. Love at First Dance

      • Anonyymi

        Nolo myöntää. En muista katsoneeni noista mitään, ei mitään käsitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nolo myöntää. En muista katsoneeni noista mitään, ei mitään käsitystä.

        Mitä noloa siinä on? katsoo niin tietää.


    • Anonyymi

      Sniperissä onkin hieno opetus.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe