Onko teidänkin kissoilla tapana illalla nukkui maan mennessä tulla ensiksi viereesi / sänkysi viereen sitten oven auki ollessa mennä sen kynnyksen päälle "vartioimaan" huonetta vai yrittääkö kissani kertoa jotain.
Kissani mun
3
71
Vastaukset
- Anonyymi
Minun vanhempi kissani tekee samoin. Tulee viereen kun menen maate illalla ja on siinä niin kauan kun luen kirjaa. Sitten silitys ja hyvän yön toivotus kehrurille, kun sammutan valon, menee tuo kissa ovinurkkaan 'vahtimaan'.
- Anonyymi
... Ja herättää aamulla aikaisin istumalla tyynylle pääni takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... Ja herättää aamulla aikaisin istumalla tyynylle pääni takana.
Kissani herätystapa on töniä tassulla poskeani ja luulen sen johtuvan siitä että kuorsaan tai muuten ääntelen unissani.
Siitä näkee vielä että se on nukkunut itsekin ja herännyt juuri tuohon toimenpiteeseen.
Yleensä se laskeutuu viereeni jatkamaan uniaan tapauksen jälkeen eli ei sillä sen kummempaa asiaa ole ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334678- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564