Teetin kansiremontin ja venttiilejä meni uusiksi muutama, nyt kansi paikoillaan ja kaikki Ok, nyt täytyisi säätää venttiilien välykset mutta miten sen teen välykset tiedossa ohjeita monen moisia kertokaapa yksinkertainen tapa miten se tapahtuu oikealla tavalla sytytys järjestys on 1 3 4 2. Kiitos etukäteen. T.Ari
Ford 5ooo 4.2
2
97
Vastaukset
- Anonyymi
Teeppä näin, koneen oltava jäähtyneenä. Tässä Foodissa ei ole käynnistys veiviä joten hommaa apumies.
Nosta toinen takapyörä ylös ja 6 vaihde päälle. Laita sormet ykkös ja nelos sylinterien pakoventtiilien painajan päälle. Pyöritä taka pyörää niin että tunnet jommankumman käden venttiilin painajan liikkuvan. Pyöritä pyörästä niin paljon että jommankumman kyseinen sylinterin pakoventtiili sulkeutuu ja imuventtiili hiukan liikahtaa.
Jos ykkössylinterin venttiilit oli kyseessä, niin silloin nelossylinterin molemmat venttiilit on säädettävissä. Jos nelossylinterin venttiilit oli liikkeessä, niin silloin ykkössylinterin venttiilit on säädettävissä.
Kakkos ja kolmos sylinterien venttiilit säädetään täsmälleen samalla tavalla. Näin säädettäessä ei sytytys järjestyksellä ole väliä, koska ykkönen ja nelonen on parit, samoin kakkone ja kolmonen. - Anonyymi
Ensimmäinen vastaaja.
En huomannut tuota juttua kirjoittaessa sitä, mistä löysit sopivan paksuisen kannentiivisteen? Ongelmana on saada sopivaa paksuutta. Alkuperäinen on n 0,9 mm paksu, tuli renkaiden kohdasta tietysti paksumpi. IKH lta löytyi muistaakseni 1,4 mm paksu, jonka ostin. Tämä pudotti puristussuhdetta niin paljon että jo nollan lämpötilassa pitää käynnistyessä hehkuttaa.
Jälkeenpäin sain kuulla, että petrooli 5 tonnisen tiiviste olisi sopiva. IKH on tuonut aikanaan tätä tiiviste vaikka tietääkseni Suomeen ei ole tuotu yhtään 5t traktoria??? Omituinen juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848