Jes! Kristian Heiskari investoi isosti Selviytyjät-voittorahoilla: "Kyllä se tän ikäisenä pitää..."

Kristian Heiskari on tehnyt historiaa, hän on voittanut kaksi jättirealityä: Selviytyjät Suomen ja Big Brotherin. Onnea Krisu! https://www.suomi24.fi/viihde/jes-kristian-heiskari-investoi-isosti-selviytyjat-voittorahoilla-kylla-se-tan-ikaisena-pitaa?s24

22

1661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se kyllä aika kova äijä, minkähän realityn menisi seuraavaksi voittamaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      HIRVEE manipuloija. Olispa ollu kiva nähdä, miten Aki Manninen ois voittanu koskemattomuushaasteet hänen nenänsä edestä.

      • Anonyymi

        Jos ja jos. Aki oli tosi huono. Se ei pärjännyt lainkaan. Suutaan osaa kyllä soittaa mediassa, muuten turha ukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ja jos. Aki oli tosi huono. Se ei pärjännyt lainkaan. Suutaan osaa kyllä soittaa mediassa, muuten turha ukko.

        Akihan paljastui Sovinistiksi. Peeusheteromies siis. Persuksi riittävän hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ja jos. Aki oli tosi huono. Se ei pärjännyt lainkaan. Suutaan osaa kyllä soittaa mediassa, muuten turha ukko.

        Juntti se on 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akihan paljastui Sovinistiksi. Peeusheteromies siis. Persuksi riittävän hyvä.

        Tuommoinen meikattu ja värjätty pulluistelija Aki, ei olisi pärjännyt Krisulle missään!!!
        Hyvä Krisu!! 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ja jos. Aki oli tosi huono. Se ei pärjännyt lainkaan. Suutaan osaa kyllä soittaa mediassa, muuten turha ukko.

        Yhtä turhia molemmat.


    • Anonyymi

      Krisu on ihan tavallisen oloisen oleva kaveri,vieläpä sanoo asiat suoraan,ei kaunistele tai lässytä.ja se oli peliä vain,totta kai kaikki halusivat sen 30 tonttua,ihan turha muuta lässyttää.hyvä voitti!!!!p.s se Aki on itseänsä täynnä oleva ukko,huono häviäjä.

      • Anonyymi

        Ei ne oo toistaan parempia. Kristian hoki koko ajan, että menee finaaliin, mutta ei halua olla siellä ketään apinaa vastaan. meni maku, rumasti puhui liian usein toisista kilpailijoista selän takana. Täällä sitä jäbää kehutaan ja hehkutetaan, mutta jos tulee kadulla vastaan niin kukaan ei edes kiinita huomiota kun habitus kuin kenellä tahansa syrjäytyneellä.

        Kilpailussa metsässä ja nissä olosuhteissa eräjorman rytkyt, mutta ekstrassa sekä uusissa lehtijutuissa aivan hirveät ryysyt, kuin jostain 80-luvulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne oo toistaan parempia. Kristian hoki koko ajan, että menee finaaliin, mutta ei halua olla siellä ketään apinaa vastaan. meni maku, rumasti puhui liian usein toisista kilpailijoista selän takana. Täällä sitä jäbää kehutaan ja hehkutetaan, mutta jos tulee kadulla vastaan niin kukaan ei edes kiinita huomiota kun habitus kuin kenellä tahansa syrjäytyneellä.

        Kilpailussa metsässä ja nissä olosuhteissa eräjorman rytkyt, mutta ekstrassa sekä uusissa lehtijutuissa aivan hirveät ryysyt, kuin jostain 80-luvulta.

        Parempi aito Krisu, kuin esim. sliipattu Aki värjättyine hiuksineen.


    • Anonyymi

      Miksi muka pitää kadulla kiinnittää huomiota,vaikka on TV ollutkin??hyvä että ei se ainakaan nouse päähän,niin kun turha julkis Suvi,Aki ja monet muut.ja pitääkö se nyt merkkivaatteilla yms leveillä,kun tosi asiassa on perseaukisia ja ihan taviksia,mutta leuhkia.ja kaikki siellä jauhoi paskaa selän takana,kuka fiksummin kuka ei.kumminkin se 30 tonttua kiinnosti ,nyt vain niitä vituttaa.hah,hah

      • Anonyymi

        Olen ns. "kartalla" siitä miten tää kausi suunnilleen eteni ja sain tietoon kaikki putoajatkin, mutta kun telkkari hajosi enkä oo vielä uutta hommannut, niin kahlaan Ruudusta tässä jälkikäteen pikkuhiljaa kaikki jaksot järjestyksessä.

        En tiedä miks Akista tässä nyt näin läyhätään. Sehän tippui jo alussa. Jaksaa vaan aina huvittaa, kun Selviytyjiin eksyy noita alfauroksia ja pullistelijoita, jotka kuvittelee, että kisassa pärjää fysiikalla. Kyse on sittenkin pohjimmiltaan ihan muusta.


    • Anonyymi

      Krisu oli reilu jätkä ja ansaitsi voiton. En voi uskoa, että olisi vetänyt vaan jotain roolia yli kuukauden. Perusjamppa ja varmaan joku Joalinkin ihan ihmeissään tällaisesta ihmisestä, joka on aito, kun on tottunut E-Amerikan pinnallisuuteen Jenkkilästä puhumattakaan.

      • Anonyymi

        Totta! Krisu on sukupuuttoon kuolemassa oleva entisajan MIES!!


    • Anonyymi

      Joo voittanut 30000e josta puolet menee veroihin.Pikkuraha tollaisesta kärsimyksestä ja muut osallistujat ei saa mitään....Ahneita ohjelmanjärjestäjiä.Ohjelman tekijät imevät miljoonia hölmöillä....

    • Anonyymi

      Ihan sama mitä täällä kommentoi,suomalaiset on tyhmiä ja yksinkertaisia ihmisiä...

    • Anonyymi

      Marianne olisi saanut voittaa.

    • Anonyymi

      Olit paras koko kisan ajan. Mieluusti olisin antanut rahat Mariannelle, mutta jotenkin tuntui, ettei hänen panoksensa ollut yhtä vahvaa koko leirillä olon ajan.

    • Anonyymi

      Minä en tykkää tuollaisesta viiksekkäästä yhtään.

      mikä vialla ett tuollainen voittanut vaalea viiksi vallu???

      todel sairasta.
      Tummapitkä tukkainen kome a oli jossain filmipätkässä
      Minen hän on kadonnut???

      inhoan todella partaa
      ja viiksiä varsinkin inhoan. Typerys onjolla viikset
      on selvää.
      onko ketään viiksekästyä joka ei olisi tolvana, raakalainen.
      Hitler esim oli viiksi. entä vaalea viiksivallu,
      mikä ihmisiä vaivaa?
      onko jeesu joku vallankäyttäjä alhainen tuo vois olal vähä viiksu jeesu ??

      Minä päätin ett en voinut olla Marie de Cousy
      ( ehkä oli äitini se Marie Cousy ??? )
      koska hän oli kiinni siinä pojassa
      joka ei ollutkaan Toni Wirtanen ( muotokuvassa 800 v vanha maalaus
      Kruunaus Alexander 7 vuotiaan Skot kuninkaaksi.
      äiti Marie takana pojan
      ja hän onkin Joel Aleksis Jeesus!!!!
      olin ylpeä ensin; Olin Jeesuksen äiti.
      mut sitten tajusin tuon "raiskauksen"
      että muka kiinni siinä parrakkaassa!!! ja kakasi ristiä' heidän yllä.
      se oli ehkä äitini joka ehkä parisielu Jeesuksen???????
      Minä se en kyllä ollut.
      Alexanderista muotokuvia missä parta
      voin laittaa tähän.

      en sata varma ole mistään,. tutkin vielä, näyttää siltä
      että Joel Aleksis hän oli. Ei ollut Toni. Wilhelmi.


      t stmariasalome
      ( en ollut st salome vaan vanhempi sukulainen Jeesusken. Annan sisko
      Betanian Marian äiti. Annan sisko. oliko seniin. että sen marian.
      voiko hän olla niin onnellinene se terhi jos hän oli se Beatnian maria.
      että suojelee kaikkia
      minä en ole minul ei ole ihmisuhdetta
      eik yösijaa ihmiset ole tarjonneet

      Bachinluon olen s0ohval nukk.
      Hän olikin Bachin vaimon isä
      mikäs se nimi oli.... Bach sukunimi kuitenkin.
      en nytmuista sitä nimeä. Hän oli myös säveltäjä,
      kuten häne tyttären aviomies Johan Sebastian Bach.
      Lutherin tytär auttoi.. että löysin totuuden. Muotokuvan.

    • Anonyymi

      Kyllä nuo on totta. Voitte katsoa Tik tokk filmini niin näette että olen asiallinen
      mikä ei tässä ilmene kirjoituksessa.

      stmariasalome nimellä
      siellä on haku voi hakea nimellä . Katsonkin tässä koneella miten ne näyvät.
      Kirjaston koneella ainoastaan hyväksun " evästeet.
      ( en hyväksy. vaan väkivalta a ja rikollista pakottaa ihmisiä rastimaan
      jotain, "hyväksyn" ilman vaihtoehtoa "en hyväksy".


      varokaa tuoll heng suojaimia mitä elisa kauppa tarjosi. Ei voi hengittää läpi!
      tämä sininen on siedettävä.
      et älkää aivovauriota hapenpuuteesta.
      ja ikkunoita raolleen, tuuletusta.

    • Anonyymi

      Ne näkyy. Pitää katsoa alhaalta ylöspäin ne filmit.
      Siinä järjestyksessä on tehty. Alhaalla ensimmäiset.

      sininen väri on siinä stmariasalome nimike. Tik tok.

      en tiedä miten nuo jaksaa minust ne onniin hienoja.

      Pitäsikö laitta taklaisin se ett jo solin Marie de Cousy.
      ?? voisiko Jeesus tehdä selväksi että olinko vai en??

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe