Keuruun paras kuvailu on tässä

Anonyymi

Keuruulla kytätään kaikkia ja levitellään juoruja. Oikea paskaniskojen kateellisten kylä. Jos joku ei tiedä asioitasi, niin luulee tietävänsä.

Toinen huono piirre keuruulaisissa on se, että päätä auotaan joka asiasta, vaikka et ole mitenkään vaivaksi kenellekään ollut. Oikein hävettäisi asua Keuruulla, jos asuisin.

29

1497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et asu Keuruulla mutta väität tietäväsi tasan tarkasti kuinka asiat siellä ovat. Onko vähän epäloogista nyt?

• Anonyymi

Ei ole epäloogista. Ei Keuruulla tarvitse asua, vaan vain käydäkin siellä, niin huomaa, miten inhottavaa porukkaa siellä on. 🙄

• Anonyymi

Ole sinä onnellinen kuplassasi, jos et satu oikeasti Keuruulla asumaan. Samanlaista se on silti ihan joka paikassa. Hyvää mieltä sinullekin vain tulevaisuudessasi ja toivottavasti valoisampaa tulevaisuutta!

• Anonyymi

Niinhän minulla onkin valoisa nykyhetki ja tulevaisuus, sinulla ei. 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän minulla onkin valoisa nykyhetki ja tulevaisuus, sinulla ei. 🤔

Minulla on kaikki hyvin, niin nyt kuin oletettavasti tulevaisuudessakin, ei tarvitse harmitella ja oksennella omaa pahaa oloa kaiken maailman palstoilla. Samaa toivon sinullekin, tuntematon kanssakulkija!

• Anonyymi

Juuri sitä sossudemulaisuus ja kepulaisuus teetättää!

• Anonyymi

Meinaakko,että on oikein sarvikuonojen peräkylä vai? Vieläkö huonompi. Mistäköhän johtuu, vaik lukee minkä Suomen kunnan sivuja ,aina sama nimittely ja panettelu kunnasta, ja kuitenkin niis asuu joka puolella ihmiset ,tekevät töitä ,tai eivät on niitä ja näitä, rikkaampia ja köyhempiä, enempi tai vähempi asukkaita, aina moititaan ja ollaan vastahankaan. Käymme mutkan jälkee nähdäksemme,ettei kannattanutkaan . OLEN SUOMALAINEN. Siitä vain kysymys.

• Anonyymi

No kuulehan, sitähän me ollaan, suomalaisia niin perin juurin ja kaikkine vikoineen päivineen. Vaikka on meissä silti hyviäkin piirteitä, jos vain haluaa niitä nähdä. Ihan meissä keuruulaisissakin. Loppuin lopuksi hyvinkin kotiseuturakkaita immeisiä, toiset on vaan vähän enemmän risukarhia, mutta heitäkin pitää ymmärtää. Eivät liene ihan pahoja ihmisiä kuitenkaan sisimmältään.

• Anonyymi

Niin kauan kun on vanhainkoteja=on akkojen kahvihuoneita, niin kauan kun on eläkeläisiä=etsitään elämää oman yksiön ulkopuolelta, Ei tämä sen kummallisempaa ole.

• Anonyymi

Onko mikään muuttunut vai huonompaan juuttunut

• Anonyymi

Naulan kantaan. Puolisoni sukulaiset ovat Keuruulta ja juuri tuollaisia. Aina joutuu miettii mitä uskaltaa ääneen puhua kun lähtee juoruuminen heti käyntiin.

• Anonyymi

Mites puoliso, onko se samanlainen?

• Anonyymi

Pikkukylät on tuommoisia. Ei niistä yksikään ole parempi tai huonompi.

Tai no ehkä jos suomenkielisenä muutat bättre folkin kylään.

• Anonyymi

Keuruulla asuvat paras A ryhmä! Anonyymit ajattelijat vaan katkeria ihmisiä tai elämä koululaisia.

• Anonyymi

Minun Keuruulaiset tuttavat ovat ensinnäkin kipeenä koko ajan, myöhässä joka paikasta, laiskoja ja itsekäitä naisia. Apua jos pyydät niin et saa elleivät hyödy siitä, siltikin saat seläntakana haukut. Sitten valittavat kotona kun kukaan ei käy kylässä.. Toinen on niin nirsokin ettei syö muuta kun lohta tai kanaa. Mutta niissäkään ei saa sipulia edes käyttää. Onpa fiksua ja kansainvälistä moinen nirsoilu aikuiselta ihmiseltä. Tollasessa ei ole mitään kadehdittavaa. En saisi yhden perheen vuoksi rekisteröidä kaikkia.. On teitä siellä varmasti mukaviakin.

• Anonyymi

Jos sinä et ole anonyymi niin ketä sitten? Että se siitä katkerista elämän koululaisista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun Keuruulaiset tuttavat ovat ensinnäkin kipeenä koko ajan, myöhässä joka paikasta, laiskoja ja itsekäitä naisia. Apua jos pyydät niin et saa elleivät hyödy siitä, siltikin saat seläntakana haukut. Sitten valittavat kotona kun kukaan ei käy kylässä.. Toinen on niin nirsokin ettei syö muuta kun lohta tai kanaa. Mutta niissäkään ei saa sipulia edes käyttää. Onpa fiksua ja kansainvälistä moinen nirsoilu aikuiselta ihmiseltä. Tollasessa ei ole mitään kadehdittavaa. En saisi yhden perheen vuoksi rekisteröidä kaikkia.. On teitä siellä varmasti mukaviakin.

Lohta tai kanaa😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lohta tai kanaa😁

Hyvänen aika jos sipulia menet laittamaan sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinä et ole anonyymi niin ketä sitten? Että se siitä katkerista elämän koululaisista...

"Ketä" ja sanot toista elämänkoululaiseksi. Tai no, elämän koulu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinulla vielä pahasti kesken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärsit mitä tarkoitin kuitenkin? Sinun vahvuudet taitaa olla muiden virheiden etsiminen. Suomenkieli ei ole äidinkieleni, siksi kieliopillisia virheitä voi tulla. Tähän asti kaikki ovat ymmärtäneet mitä puhun kuitenkin. Olisin voinnut saman kirjottaa 5eri kielellä mitä puhun, mutta olisitko sen enempää ymmärtänyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärsit mitä tarkoitin kuitenkin? Sinun vahvuudet taitaa olla muiden virheiden etsiminen. Suomenkieli ei ole äidinkieleni, siksi kieliopillisia virheitä voi tulla. Tähän asti kaikki ovat ymmärtäneet mitä puhun kuitenkin. Olisin voinnut saman kirjottaa 5eri kielellä mitä puhun, mutta olisitko sen enempää ymmärtänyt?

Mene sitten sinne, missä voit puhua äidinkieltäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene sitten sinne, missä voit puhua äidinkieltäsi.

En halua. Haluan asua Suomessa kun tämä on isänmaani. Ei ole minun vikani jos lapsena viety toiseen maahan missä ei ollut suomenkielen koulua. Sinua häiritsee minun pienet kirjoitusvirheeni mikä on outoa, sillä täällä on isompiakin asioita mitä kannattaisi murehtia. Luulet että olet kovin yksinäinen ja katkeroitunut kun tartut ihmisten pieniin virheisiin millä ei ole isoa merkitystä. Puhutko muuten Keuruun murretta vai oikea oppista kirjakieltä?

• Anonyymi

Voitko väittää ettei tää ole itkuvirsipalsta? Kenelläkään mitään oikeaa sanottavaa. Arvostellaan ja haukutaan.

• Anonyymi

Näin täällä. Savossa meillä on vähä eri meininki. Kehutaan ja nauretaan eikä itketä ja valiteta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin täällä. Savossa meillä on vähä eri meininki. Kehutaan ja nauretaan eikä itketä ja valiteta

Savolaiset maistuu hyvältä uunituksen jälkeen

• Anonyymi

Keskenkasvuset paskan jauhajat Keuruusta teidån olisi jo aika että lopetatte typerät kommentoinnit ja aloitukset. Joku tai jotkut tehtailee koska voivat huonosti henkisesti. Hakekaa apua masennukseen.
      Toisten haukkuminen ja annikki negatiivinen juttu ei ole h6väksi ja kertoo txt olevan pahanilkinen joka jäänyt murrosiän aikaan ja kapinoi kaikkia vastaan.
      Löytämää sisältö elämän muusta kuin täällä häröilystä.

• Anonyymi

Juo lisää :D

• Anonyymi

Totta.. ei mitään järkeä tälläsessä. Tätä olen kaverille yrittänyt sanoa että ei aina haukkuisi ja juoruisi pikkusiskon tai serkkunsa asioita. Kyllä kannattaa keskittää energia hyviin asioihin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      311
      2784
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      52
      2604
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1410
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1380
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1265
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      144
      1221
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1080
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70