Keuruulla kytätään kaikkia ja levitellään juoruja. Oikea paskaniskojen kateellisten kylä. Jos joku ei tiedä asioitasi, niin luulee tietävänsä.
Toinen huono piirre keuruulaisissa on se, että päätä auotaan joka asiasta, vaikka et ole mitenkään vaivaksi kenellekään ollut. Oikein hävettäisi asua Keuruulla, jos asuisin.
Keuruun paras kuvailu on tässä
9
919
Vastaukset
- Anonyymi
Et asu Keuruulla mutta väität tietäväsi tasan tarkasti kuinka asiat siellä ovat. Onko vähän epäloogista nyt?
- Anonyymi
Ei ole epäloogista. Ei Keuruulla tarvitse asua, vaan vain käydäkin siellä, niin huomaa, miten inhottavaa porukkaa siellä on. 🙄
- Anonyymi
Ole sinä onnellinen kuplassasi, jos et satu oikeasti Keuruulla asumaan. Samanlaista se on silti ihan joka paikassa. Hyvää mieltä sinullekin vain tulevaisuudessasi ja toivottavasti valoisampaa tulevaisuutta!
- Anonyymi
Niinhän minulla onkin valoisa nykyhetki ja tulevaisuus, sinulla ei. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän minulla onkin valoisa nykyhetki ja tulevaisuus, sinulla ei. 🤔
Minulla on kaikki hyvin, niin nyt kuin oletettavasti tulevaisuudessakin, ei tarvitse harmitella ja oksennella omaa pahaa oloa kaiken maailman palstoilla. Samaa toivon sinullekin, tuntematon kanssakulkija!
- Anonyymi
Juuri sitä sossudemulaisuus ja kepulaisuus teetättää!
- Anonyymi
Meinaakko,että on oikein sarvikuonojen peräkylä vai? Vieläkö huonompi. Mistäköhän johtuu, vaik lukee minkä Suomen kunnan sivuja ,aina sama nimittely ja panettelu kunnasta, ja kuitenkin niis asuu joka puolella ihmiset ,tekevät töitä ,tai eivät on niitä ja näitä, rikkaampia ja köyhempiä, enempi tai vähempi asukkaita, aina moititaan ja ollaan vastahankaan. Käymme mutkan jälkee nähdäksemme,ettei kannattanutkaan . OLEN SUOMALAINEN. Siitä vain kysymys.
- Anonyymi
No kuulehan, sitähän me ollaan, suomalaisia niin perin juurin ja kaikkine vikoineen päivineen. Vaikka on meissä silti hyviäkin piirteitä, jos vain haluaa niitä nähdä. Ihan meissä keuruulaisissakin. Loppuin lopuksi hyvinkin kotiseuturakkaita immeisiä, toiset on vaan vähän enemmän risukarhia, mutta heitäkin pitää ymmärtää. Eivät liene ihan pahoja ihmisiä kuitenkaan sisimmältään.
- Anonyymi
Niin kauan kun on vanhainkoteja=on akkojen kahvihuoneita, niin kauan kun on eläkeläisiä=etsitään elämää oman yksiön ulkopuolelta, Ei tämä sen kummallisempaa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915