RAKAS RIIHIMÄKI - KEILLE ON RAKAS

Anonyymi

Ilmeisesti alkuperäisasukkaille, koko ikänsä täällä asuneille ja voihan täältä pois muuttaneetkin pitää entistä kotikaupunkiaan rakkaana, MUTTA EI JUNAN TUOMILLE.

11

766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näyttävästi RAKAS RIIHIMÄKI mainostetuilla tapahtumilla ja hankkeilla ei tänne uusia asukkaita houkutella. Voitaisiinko pitää enemmän salarakkaana.( Kyllä tämä tunne ja side antaa voimia kaupungin kehittämiseen.)

• Anonyymi

Aseman seudun kehittäminen: tasokkaita asuntoja muualta tuleville. Kävisivät nukkumassa ja tuomassa veronsa tänne, työpaikka esim. Hesassa.

• Anonyymi

Ja vain omistusasuntoja, mieluummin vähän kalliimmasta päästä.

Peltosaari rakennettiin aseman lähelle, että sinne muuttaisi Hesassa työssä käyviä. Kyllä siellä aamuisin joukoittain kipitetään asemalle, mutta kun kertyi joukottain sitä "muunlaista" porukkaakin, niin sosiaalikapunginosaksi nimitetään.

• Anonyymi

Se RAUTATIE. Ennen RMK oli risteysasema, pääsee Lahteen vieläkin. Kaikki junat pysähtyivät tänne. Nykyään monet kaukaa tulevat nopeat ajavat ohikin, ei niin monet kuin Hämeenlinnan, joka jo pulassa tämän takia. - Täällä lähijunanaliikenne toimii ja on tärkeä. - Tämän takia tänne voisi tulla lisää asukkaita.

• Anonyymi

Entä jos sen tunnin oikorata Treelta Hesaan toteutuu?

• Anonyymi

Eihän se ole kaupungin vika, kun et saa Kelalta tarpeeksi rahaa.

• Anonyymi

siis kuka ei saa vai tarkoitatko isompaa kansanosaa?

Minä olen työeläkkeella.

• Anonyymi

Jos tänne ei haluta muualta muuttavia, pitäisikö sitten perustaa reservaatti alkuperäisväestölle.

• Anonyymi

Bensalenkkarit höpisee hyvistä liikenneyhteyksistä vaikka tärkeintä on että kotoa löytyy gigabittiluokan yhteys etätöihin kuten Riksusta löytyy laajalti kaapelitalouksista.

Olisi kannattanut käydä kouluja niin olisi etätyömahdollisuus. Vallitsevassa tilanteessa Riksu näyttää hyvinkin houkuttelevalta.

• Anonyymi

Se rakkaushössötys vaan jatkuu. Minä olen kovia kokenut kalkkis, ei jotenkin innosta.

Kyllä silti ihmettelin, kun kaupungin virallisessa facebookissa tuli yllättäen tatuoitu miehen selkä isossa kuvassa silmiin. Olin juuri lukenut uutisena, että EU tulee kieltämään satoja tuhansia tatuointiväreihin liittyviä aineita ja niitä on tällä hetkellä 680 miljoonan (muistaakseni) eurooppalaisen nahassa. Muutamassa viestissä kauhisteltiin, että oho.
      Sitten meni viikon verran ja jouduin hurjan hyökkäyksen, syyllistämisen sun muun kohteeksi. TÄMÄ HENKILÖ OLI POSTANNUT RAKKAUDEN TUNNUSTUKSENSA, JOKA OLI VESITORNIN SUN MUIDEN RAKENNUSTEN TATUOIMINEN SELKÄNAHKAANSA. Minä olin syyllistynyt suunnilleen pyhäinhäväistykseen.
      Minä hölmö yritin vielä asiapohjalta perustella kirjoittamaani. Lopulta haistatin.
      Voi voi kun minun asiayhteydestä irroitettuja viestejä nostettiin yksinään näytille.

Kun täällä nyt tuodaan katukuvaan rakkaushössötystä, uskaltaako mennä enää ulos, jos vaikka on väärä ilme naamalla.

• Anonyymi

Niin se kadulle tuotava rakkaushössötys on kilpailun satoa. Kun sen yhteydessä mainittiin ranneke, joka kertoo oman rakkaustilanteen, muistui mieleen Helsingin Narinkkatorilla pidetty Rakkausfestifaali. Kuuntelin/katselin aikoinaan, kun toimittaja kävi siellä haastattelemassa. Haastatellut eivät oikein tykänneet. Ehkä hurmoksessa olleita ei pystynyt haastattelemaan. Ranneke oli kuulemma ihan tyhmä, ei he nyt sellaista.

Mutta Hesa on Hesa ja rakas Riksu ihan eri juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1331
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe