RAKAS RIIHIMÄKI - KEILLE ON RAKAS

Anonyymi

Ilmeisesti alkuperäisasukkaille, koko ikänsä täällä asuneille ja voihan täältä pois muuttaneetkin pitää entistä kotikaupunkiaan rakkaana, MUTTA EI JUNAN TUOMILLE.

11

775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näyttävästi RAKAS RIIHIMÄKI mainostetuilla tapahtumilla ja hankkeilla ei tänne uusia asukkaita houkutella. Voitaisiinko pitää enemmän salarakkaana.( Kyllä tämä tunne ja side antaa voimia kaupungin kehittämiseen.)

• Anonyymi

Aseman seudun kehittäminen: tasokkaita asuntoja muualta tuleville. Kävisivät nukkumassa ja tuomassa veronsa tänne, työpaikka esim. Hesassa.

• Anonyymi

Ja vain omistusasuntoja, mieluummin vähän kalliimmasta päästä.

Peltosaari rakennettiin aseman lähelle, että sinne muuttaisi Hesassa työssä käyviä. Kyllä siellä aamuisin joukoittain kipitetään asemalle, mutta kun kertyi joukottain sitä "muunlaista" porukkaakin, niin sosiaalikapunginosaksi nimitetään.

• Anonyymi

Se RAUTATIE. Ennen RMK oli risteysasema, pääsee Lahteen vieläkin. Kaikki junat pysähtyivät tänne. Nykyään monet kaukaa tulevat nopeat ajavat ohikin, ei niin monet kuin Hämeenlinnan, joka jo pulassa tämän takia. - Täällä lähijunanaliikenne toimii ja on tärkeä. - Tämän takia tänne voisi tulla lisää asukkaita.

• Anonyymi

Entä jos sen tunnin oikorata Treelta Hesaan toteutuu?

• Anonyymi

Eihän se ole kaupungin vika, kun et saa Kelalta tarpeeksi rahaa.

• Anonyymi

siis kuka ei saa vai tarkoitatko isompaa kansanosaa?

Minä olen työeläkkeella.

• Anonyymi

Jos tänne ei haluta muualta muuttavia, pitäisikö sitten perustaa reservaatti alkuperäisväestölle.

• Anonyymi

Bensalenkkarit höpisee hyvistä liikenneyhteyksistä vaikka tärkeintä on että kotoa löytyy gigabittiluokan yhteys etätöihin kuten Riksusta löytyy laajalti kaapelitalouksista.

Olisi kannattanut käydä kouluja niin olisi etätyömahdollisuus. Vallitsevassa tilanteessa Riksu näyttää hyvinkin houkuttelevalta.

• Anonyymi

Se rakkaushössötys vaan jatkuu. Minä olen kovia kokenut kalkkis, ei jotenkin innosta.

Kyllä silti ihmettelin, kun kaupungin virallisessa facebookissa tuli yllättäen tatuoitu miehen selkä isossa kuvassa silmiin. Olin juuri lukenut uutisena, että EU tulee kieltämään satoja tuhansia tatuointiväreihin liittyviä aineita ja niitä on tällä hetkellä 680 miljoonan (muistaakseni) eurooppalaisen nahassa. Muutamassa viestissä kauhisteltiin, että oho.
      Sitten meni viikon verran ja jouduin hurjan hyökkäyksen, syyllistämisen sun muun kohteeksi. TÄMÄ HENKILÖ OLI POSTANNUT RAKKAUDEN TUNNUSTUKSENSA, JOKA OLI VESITORNIN SUN MUIDEN RAKENNUSTEN TATUOIMINEN SELKÄNAHKAANSA. Minä olin syyllistynyt suunnilleen pyhäinhäväistykseen.
      Minä hölmö yritin vielä asiapohjalta perustella kirjoittamaani. Lopulta haistatin.
      Voi voi kun minun asiayhteydestä irroitettuja viestejä nostettiin yksinään näytille.

Kun täällä nyt tuodaan katukuvaan rakkaushössötystä, uskaltaako mennä enää ulos, jos vaikka on väärä ilme naamalla.

• Anonyymi

Niin se kadulle tuotava rakkaushössötys on kilpailun satoa. Kun sen yhteydessä mainittiin ranneke, joka kertoo oman rakkaustilanteen, muistui mieleen Helsingin Narinkkatorilla pidetty Rakkausfestifaali. Kuuntelin/katselin aikoinaan, kun toimittaja kävi siellä haastattelemassa. Haastatellut eivät oikein tykänneet. Ehkä hurmoksessa olleita ei pystynyt haastattelemaan. Ranneke oli kuulemma ihan tyhmä, ei he nyt sellaista.

Mutta Hesa on Hesa ja rakas Riksu ihan eri juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      245
      5907
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      30
      4334
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      21
      2490
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      311
      2279
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      48
      1461
    6. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      167
      1346
    7. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1329
    8. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      133
      1247
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      35
      1024
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      171
      964
    Aihe