Moikka.
Teen pro gradu-tutkielmaa eron jälkeisestä vainosta. Löytäisinkö täältä kautta vielä muutaman henkilön, kuka haluaisi osallistua tutkimukseeni? Oletko kokenut erosi jälkeen exän puolelta elämäsi hankaloittamista seuraillen, uhkaillen, tarkkaillen tai häiritsevin yhteydenotoin ja tämän aiheuttaneen sinussa ahdistusta tai pelkoa?
Olisin todella kiitollinen, jos haluasit kertoa hieman kokemuksistasi alla olevalle kyselylomakkeelle vastaten muutamaan kysymykseen näihin tapahtumiin liittyen.
Toivoisin tutkimuksellani voivani edistää eron jälkeisen vainon tunnistamista ja kohtaamista sosiaalialalla. Ilmiö on erityisesti naisiin kohdistuva lähisuhdeväkivallan muoto ja sitä tapahtuu tilastojen mukaan paljon, joskaan sitä ei ole helppo tunnistaa.
Jokainen vastaus on tärkeä! Vastaajien nimet eivät tule näkyviin, eikä niitä tutkimuksessä kerätä. Tutkimusraportissa viittaan aineistoon siten, että yksittäistä vastaajaa ei pystytä tunnistamaan. Vastauksia käytetään ainoastaan tutkimustarkoitukseen.
Lämmin kiitos osallistumisesta!
Lisätietoja tutkimuksestani voit kysyä: [email protected]
Tästä pääset vastaamaan: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=Lp-HhwRz8ku68mPn-D88NC5jbJU9seRAlFkHFcdFKD1UOFc0VkNJS1VGTE4xR0lDTEFVUlJHTFBZOC4u
Kokemuksia eron jälkeisestä vainosta
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565