Nautintoanautintoa

Anonyymi

Ai että sinä ihana nainen! En voi vielä sinulle sanoa vielä suoraan koska tutustuminen on niin alussa. En tiedä miten voi olla mahdollista että minua haluttaa koko ajan kun ajattelen sinua. En edes ole kovin tarvitseva seksin suhteen, mutta onko mulla ollut vääriä kumppaneita. Ihan on alakerta märkänä koko ajan. Apua, kukaan ei ole saanut mua tuntemaan näin. Toivottavasti tutustumaan sinuun lisää ;). Ja ei, ei olla edes oltu sängyssä. Kuvasi jo herättää minussa tällaisen reaktion. Ja kyllä muutoinkin kiinnostaa kun tällä saralla. Ah, nähdään pian!!

53

1227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin oletteko jo nähneet? 😊 Vai suomen kautta?

      • Anonyymi

        Siis vai somen kautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis vai somen kautta

        Ollaan nähty :)


    • Anonyymi

      Kuulostaa kivalta:) Itse en syty noin nopeasti, enkä pelkän kuvan perusteella. Toisesta osapuolesta riippuen ei välttämättä kannata heti lähestyä seksi edellä.

      • Anonyymi

        Ollaan tavattu, ei pelkkä kuva. En minäkään ikinä ole syttynyt tälleen. Ihan outoa. Enkä lähesty seksi edellä, on mulla käytöstavat. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan tavattu, ei pelkkä kuva. En minäkään ikinä ole syttynyt tälleen. Ihan outoa. Enkä lähesty seksi edellä, on mulla käytöstavat. :)

        Ilmasin siis kömpelösti alkup tekstin. Sain kuvan, sen lisäksi et on nähty,ja se kuva buustas jo alkuperäisiä tuntemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmasin siis kömpelösti alkup tekstin. Sain kuvan, sen lisäksi et on nähty,ja se kuva buustas jo alkuperäisiä tuntemuksia.

        Minkätyyppinen nainen? Millainen itse olet? 😊 Siis tyyliltään.


    • Anonyymi

      Mistä löydätte noin kiihottavia naisia?

      • Anonyymi

        Ootko tosissasi...
        Niin, tämä aloittaja pitää kyseisestä naisesta. Et välttämättä sinä kokisi häntä kohtaan mitään.
        Ei kai se tarkoita et jos yks pitää jotain naista kuumana niin et kaikki muut pitäisi automaattisesti.
        Voi ajatella et kuuma nainen on sitä ja tätä ominaisuuksia sisältävä. Noh, näin ei ole mun kohdalla ainakaan. Se vaan tapahtuu ja kaikki olleet hyvin erinäköisiä ja tyyppisiä keskenään.
        Mut ehkä mä en vaan osaa ajatella jos jollekin on kuumalle naiselle jokin yksiselitteinen määritelmä esim et on blondi, pitkät hiukset ja isot tissit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko tosissasi...
        Niin, tämä aloittaja pitää kyseisestä naisesta. Et välttämättä sinä kokisi häntä kohtaan mitään.
        Ei kai se tarkoita et jos yks pitää jotain naista kuumana niin et kaikki muut pitäisi automaattisesti.
        Voi ajatella et kuuma nainen on sitä ja tätä ominaisuuksia sisältävä. Noh, näin ei ole mun kohdalla ainakaan. Se vaan tapahtuu ja kaikki olleet hyvin erinäköisiä ja tyyppisiä keskenään.
        Mut ehkä mä en vaan osaa ajatella jos jollekin on kuumalle naiselle jokin yksiselitteinen määritelmä esim et on blondi, pitkät hiukset ja isot tissit.

        Samat naiset on monien makuun. On huomattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat naiset on monien makuun. On huomattu.

        En oo huomannut..
        Eikös se tapahdu vaan yllättäen se veto toista kohtaan.
        Itel ainaki pysyy aina vaan yhdessä ja samassa naisessa. Muita en edes näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat naiset on monien makuun. On huomattu.

        Mistä sä sen olet sitten huomannut?


      • Anonyymi

        Näköjään joskus voi tupsahtaa elämään joku ihana. Vaikka ei uskois ja kun vähiten aattelee tollasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään joskus voi tupsahtaa elämään joku ihana. Vaikka ei uskois ja kun vähiten aattelee tollasta.

        Missä tapasitte?


    • Anonyymi

      Kerran olette nähneet ja sitten sait kuvan?

      • Anonyymi

        Mikä tässä on pointti? En paljasta yksityiskohtia, ois aika noloo jos tunteideni kohde tajuais tän! Mä tulin vaan purkamaan ku johonkin piti saada :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tässä on pointti? En paljasta yksityiskohtia, ois aika noloo jos tunteideni kohde tajuais tän! Mä tulin vaan purkamaan ku johonkin piti saada :).

        Paljastuu kuitenkin kun teistä tulee pari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljastuu kuitenkin kun teistä tulee pari.

        No sit sitä jo nauretaan yhdessä. 😅 Mut ei viel täs vaihees kannnata


    • Anonyymi

      Kerro mikä kaupunki?

    • Anonyymi

      Menikö näin: Lähetit hänelle ennen treffejä kuvasi ja hän väitti ettei itsellään ollut lähettää sopivaa kuvaa. Ekat treffit oli vähän nuivat ja jännittyneet, eikä lähteneet kunnolla käyntiin. Olitte silti melkein kaksi tuntia treffeillä, koska taustalla oli ajatus että mahdollisesti kiinnostaa. Sanoit hänelle että on väärin olla lähettämättä kuvaansa, jos toinenkin lähettää. Pari päivää treffien jälkeen hän lähetti sulle kuvansa ja tajusit yhtäkkiä, että olet kuumana häneen mutta et kehtaa ehdottaa uusia treffejä, koska ekat ei menneet putkeen. Lisävihje sulla oli treffeillä punainen mekko päällä.

      • Anonyymi

        Saatan olla tämä punamekkoinen, ainakin oli äskettäin ihan samanlainen tilanne. En ole kuitenkaan kirjoittanut tätä aloitusta, enkä ajattele mitään vastaavaa kuin ap.

        Hyvää kesää, varmasti tapaat jonkun sopivamman:)


    • Anonyymi

      Sattuuhan sitä. Kerran muinaisuudessa kävi samantapainen ihan yllättäen yhden puolitutun naisen kanssa, oltiin kirjastossa siinä vielä.. Häivyin ja sönkkäsin jotain tyyliin mun on pakko lähtee öööö jonnekin. Uumoilin että näkyy naamasta. No sen jälkeen olen oppinut paremmin peittämään, ehkä.

      Aloittajalla oli säkää jos asianomainen ei ollut paikalla todistamassa. Minkälaisesta kuvasta muuten oli kyse :D

      • Anonyymi

        Siis miten sä ajattelit et se näkyy susta?
        Joo kyl tuollasesta kannattaa oppia sit vähän paremmin peittelemään jos kerta epäilee et oma haku näkyy läpi eikä sitä osaa edes peittää


      • Anonyymi

        Aika mielenkiintoista miten voimakkaita seksuaalisia tuntemuksia joillakin on ihan noin vaan. Itse en koe eroottisia tuntemuksia häiritsevinä vaan enemmänkin piristävinä. Voin niistä huolimatta toimia ja käyttäytyä ihan tavallisesti, enkä osaa kuvitellakaan että pitäisi paeta jostain tilanteesta.


    • Anonyymi

      Anna joku vinkki!

    • Anonyymi

      Älä paljasta noita tuntemuksia, tulee väistämättä seksihullun vaikutelma ja toinen juoksee karkuun. Ota ensin esiin ne muut asiat mitkä hänessä kiinnostaa.

      • Anonyymi

        En kyllä tajua tollasta ajatusta. Seksi kuuluu parisuhteeseen ja jos ei treffikumppani kuumota, ei varmaan kannata toisille treffeille mennä. Suurin osa varmasti haluavaa kuulla olevansa haluttavia treffikumppaninsa silmissä, vähän tietty miettisin sanojen valintaa🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä tajua tollasta ajatusta. Seksi kuuluu parisuhteeseen ja jos ei treffikumppani kuumota, ei varmaan kannata toisille treffeille mennä. Suurin osa varmasti haluavaa kuulla olevansa haluttavia treffikumppaninsa silmissä, vähän tietty miettisin sanojen valintaa🤔

        Niin no ei kaikki syty niin nopeasti et ekan treffin jälkeen tuntisi suurta intohimoa toiseen. Toiset tarvitsee ensin vahvan ihastumisen ennenkuin haluaa seksiä toisen kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä tajua tollasta ajatusta. Seksi kuuluu parisuhteeseen ja jos ei treffikumppani kuumota, ei varmaan kannata toisille treffeille mennä. Suurin osa varmasti haluavaa kuulla olevansa haluttavia treffikumppaninsa silmissä, vähän tietty miettisin sanojen valintaa🤔

        Rikkaan ja joutilaan heteromiehen aloittama trolli. Tylsää tuo heidän elämä. Ei kannata vastata täällä mihinkään. Feikkejä kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikkaan ja joutilaan heteromiehen aloittama trolli. Tylsää tuo heidän elämä. Ei kannata vastata täällä mihinkään. Feikkejä kaikki.

        Samaa mieltä, mut huvinsa kullakin 😂. Ehkä joku katkeruus naisia & lesboja kohtaan 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikkaan ja joutilaan heteromiehen aloittama trolli. Tylsää tuo heidän elämä. Ei kannata vastata täällä mihinkään. Feikkejä kaikki.

        Joo, sinähän sen tiedät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikkaan ja joutilaan heteromiehen aloittama trolli. Tylsää tuo heidän elämä. Ei kannata vastata täällä mihinkään. Feikkejä kaikki.

        Aloitus ei vaikuta trollilta.


    • Anonyymi

      Ehkä vähän outo kysymys, mutta mikä hänessä saa sinut niin innostumaan? Onko se luonteessa vai ulkonäössä? Mistä piirteistä pidät eniten?

      • Anonyymi

        Ei yhtään outo kysymys. En ole ap mut jäin itse miettimään asiaa, mistä sitä toisessa innostuu.
        Viimeisin joka sai samalla tavalla villiksi, hullaannutti mut aluksi pelkällä katseella. Ei yhdellä vaan meidän katseiden vaihdossa oli jotain maagista. Sen jälkeen tai sen myötä viehätyin ulkonäöstä, ja kun myöhemmin tutustuimme niin myös luonteesta.


      • Anonyymi

        Tätä samaa jäin miettimään. En tiedä että olisin aiheuttanut kenessäkään aloittajan kertomaa reagoimista, vaikka pari lyhyehköä suhdettakin ollut. Missä mahtaa olla vika? Eipä sillä että olisi elämäntehtäväni kiihottaa muita ja tärkeämpää aivan muu suhteessa, mutta silti. Epäilen vakavasti että musta puuttuu jotain, etenkin kun en itsekään reagoi noin voimallisesti. En silti ole aseksuaalikaan, siihen en samaistu ollenkaan. Ehkä en ole tavannut oikeaa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhtään outo kysymys. En ole ap mut jäin itse miettimään asiaa, mistä sitä toisessa innostuu.
        Viimeisin joka sai samalla tavalla villiksi, hullaannutti mut aluksi pelkällä katseella. Ei yhdellä vaan meidän katseiden vaihdossa oli jotain maagista. Sen jälkeen tai sen myötä viehätyin ulkonäöstä, ja kun myöhemmin tutustuimme niin myös luonteesta.

        Katse on kyllä tärkeä tekijä eroottisen jännitteen syntymisessä. Ehkä jopa tärkein. Jotkut osaa katsoa sillä lailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhtään outo kysymys. En ole ap mut jäin itse miettimään asiaa, mistä sitä toisessa innostuu.
        Viimeisin joka sai samalla tavalla villiksi, hullaannutti mut aluksi pelkällä katseella. Ei yhdellä vaan meidän katseiden vaihdossa oli jotain maagista. Sen jälkeen tai sen myötä viehätyin ulkonäöstä, ja kun myöhemmin tutustuimme niin myös luonteesta.

        Missä tällaista tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhtään outo kysymys. En ole ap mut jäin itse miettimään asiaa, mistä sitä toisessa innostuu.
        Viimeisin joka sai samalla tavalla villiksi, hullaannutti mut aluksi pelkällä katseella. Ei yhdellä vaan meidän katseiden vaihdossa oli jotain maagista. Sen jälkeen tai sen myötä viehätyin ulkonäöstä, ja kun myöhemmin tutustuimme niin myös luonteesta.

        Kaikenlaisia katseita on, itselläkin oli työpaikalla yksi nainen, jolla oli hyvin ilmeikkäät silmät ja vaikka minkälaisia katseita. Katseiden perusteella ei kuitenkaan kannata tehdä mitään johtopäätöksiä muun toiminnan suhteen.

        Itse en ole sen tyylinen, että villiintyisin seksuaalisesti jotenkin liiallisesti ja siitä tulisi ongelmia. Koen tunneasiat fyysisiä voimakkaampina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaisia katseita on, itselläkin oli työpaikalla yksi nainen, jolla oli hyvin ilmeikkäät silmät ja vaikka minkälaisia katseita. Katseiden perusteella ei kuitenkaan kannata tehdä mitään johtopäätöksiä muun toiminnan suhteen.

        Itse en ole sen tyylinen, että villiintyisin seksuaalisesti jotenkin liiallisesti ja siitä tulisi ongelmia. Koen tunneasiat fyysisiä voimakkaampina.

        Mistä sitten voi päätellä jos ei katseet merkkaa mitään? Varmaan voi käyttää omaa arviokykyään mikä on mitäkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sitten voi päätellä jos ei katseet merkkaa mitään? Varmaan voi käyttää omaa arviokykyään mikä on mitäkin..

        Itse en ainakaan luota enää arviointikykyyni. Kun joku selkeästi haluaa tutustua ja tavata, niin sitten uskon että on kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sitten voi päätellä jos ei katseet merkkaa mitään? Varmaan voi käyttää omaa arviokykyään mikä on mitäkin..

        Mä luulen kans että kukin toimii ja tulkitsee oman arviointikyvyn mukaan... Täällä on kyllä ihme tapa tulla saivartelemaan ja kääntämään jonkun kokemukset vääriksi tai epäaidoiksi 😂
        "Ei edes ilmeikkäät katseet.." mistä nää repii näitä 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen kans että kukin toimii ja tulkitsee oman arviointikyvyn mukaan... Täällä on kyllä ihme tapa tulla saivartelemaan ja kääntämään jonkun kokemukset vääriksi tai epäaidoiksi 😂
        "Ei edes ilmeikkäät katseet.." mistä nää repii näitä 🤣

        Outo kommentti. Itsehän siinä saivartelet ja kääntelet muiden kokemuksia, minä puhuin vaan omasta tilanteestani ja niin varmaan jokainen muukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en ainakaan luota enää arviointikykyyni. Kun joku selkeästi haluaa tutustua ja tavata, niin sitten uskon että on kiinnostunut.

        ei tuo aina pidä paikkaansa... Olen niin kuollut sisäisesti koska niin paljon halusin uskaltaa ja kysyä häneltä et haluisko tavata. Mut koen niin paljon riittämättömyyden tunnetta ja epävarmuutta omasta itsestäni. En pysty ja se satuttaa niin paljon. 💔
        Katsoin kyllä ja olin niin uskallusta täynnä mutta se haihtui kun tajusin etten riitä itsellenikään. Mutta kaikista eniten haluaisin hänet tavata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei tuo aina pidä paikkaansa... Olen niin kuollut sisäisesti koska niin paljon halusin uskaltaa ja kysyä häneltä et haluisko tavata. Mut koen niin paljon riittämättömyyden tunnetta ja epävarmuutta omasta itsestäni. En pysty ja se satuttaa niin paljon. 💔
        Katsoin kyllä ja olin niin uskallusta täynnä mutta se haihtui kun tajusin etten riitä itsellenikään. Mutta kaikista eniten haluaisin hänet tavata.

        No jokainen arvioi ja toimii oman tilanteensa mukaan. Mielipiteensä voi sanoa tälläkin palstalla, ei eletä Pohjois-Koreassa, vaikka osa vaikuttaa niin luulevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei tuo aina pidä paikkaansa... Olen niin kuollut sisäisesti koska niin paljon halusin uskaltaa ja kysyä häneltä et haluisko tavata. Mut koen niin paljon riittämättömyyden tunnetta ja epävarmuutta omasta itsestäni. En pysty ja se satuttaa niin paljon. 💔
        Katsoin kyllä ja olin niin uskallusta täynnä mutta se haihtui kun tajusin etten riitä itsellenikään. Mutta kaikista eniten haluaisin hänet tavata.

        Ensin täytyy rakastaa itseä niin voi rakastaa muitakin ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jokainen arvioi ja toimii oman tilanteensa mukaan. Mielipiteensä voi sanoa tälläkin palstalla, ei eletä Pohjois-Koreassa, vaikka osa vaikuttaa niin luulevan.

        Tottakai. 😊 Sanoin myös vain oman mielipiteeni ja oman kokemukseni.
        Halusin tuoda esiin ettei aina pysty jos on pahasti ongelmia itsensä kanssa vaikka kuinka haluaisi tavata toisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen kans että kukin toimii ja tulkitsee oman arviointikyvyn mukaan... Täällä on kyllä ihme tapa tulla saivartelemaan ja kääntämään jonkun kokemukset vääriksi tai epäaidoiksi 😂
        "Ei edes ilmeikkäät katseet.." mistä nää repii näitä 🤣

        Trolli heräsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli heräsi

        Eli sinä heräsit..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en ainakaan luota enää arviointikykyyni. Kun joku selkeästi haluaa tutustua ja tavata, niin sitten uskon että on kiinnostunut.

        Olen tullut samaan tulokseen, mitään merkkejä ja vihjailua ei kannata uskoa ja flirttaaminen kuuluu samaan sarjaan. Vasta kun tulee selvä treffikutsu, kannattaa alkaa satsaamaan jotain, tunteitaan, aikaansa, energiaansa ym. ym. Paljon on liikkeellä huvikseen vihjailevia, joilla ei ole joko kiinnostusta tai vaihtoehtoisesti kanttia tehdä mitään muuta kuin leikitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tullut samaan tulokseen, mitään merkkejä ja vihjailua ei kannata uskoa ja flirttaaminen kuuluu samaan sarjaan. Vasta kun tulee selvä treffikutsu, kannattaa alkaa satsaamaan jotain, tunteitaan, aikaansa, energiaansa ym. ym. Paljon on liikkeellä huvikseen vihjailevia, joilla ei ole joko kiinnostusta tai vaihtoehtoisesti kanttia tehdä mitään muuta kuin leikitellä.

        Juuri näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tullut samaan tulokseen, mitään merkkejä ja vihjailua ei kannata uskoa ja flirttaaminen kuuluu samaan sarjaan. Vasta kun tulee selvä treffikutsu, kannattaa alkaa satsaamaan jotain, tunteitaan, aikaansa, energiaansa ym. ym. Paljon on liikkeellä huvikseen vihjailevia, joilla ei ole joko kiinnostusta tai vaihtoehtoisesti kanttia tehdä mitään muuta kuin leikitellä.

        Voin myös taas sanoa omasta puolestani et en oo muille kuin tälle yhdelle... Katsoin häntä ja tuskin hän edes huomasi sen erityisemmin kuin vaan et vilkaisin häntä. 😅🤦‍♀️💔 Oon ihan tyhmä. Kyllähän sitä ihmisiä muutenkin katsellaan. Tarkoitus oli kyllä viestiä et olen kiinnostunut. Mut tuskinpa mitään musta ymmärsi/huomasi. Tai pahinta jos huomasi ja ajatteli et mä vaan leikin yms. Ei todellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei tuo aina pidä paikkaansa... Olen niin kuollut sisäisesti koska niin paljon halusin uskaltaa ja kysyä häneltä et haluisko tavata. Mut koen niin paljon riittämättömyyden tunnetta ja epävarmuutta omasta itsestäni. En pysty ja se satuttaa niin paljon. 💔
        Katsoin kyllä ja olin niin uskallusta täynnä mutta se haihtui kun tajusin etten riitä itsellenikään. Mutta kaikista eniten haluaisin hänet tavata.

        Harmi, että kävi niin. Hali minulta. ❤️ Toivottavasti pian olet taas sinut itsesi kanssa ja turha negatiivisuus/epävarmuus on poissa. =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin myös taas sanoa omasta puolestani et en oo muille kuin tälle yhdelle... Katsoin häntä ja tuskin hän edes huomasi sen erityisemmin kuin vaan et vilkaisin häntä. 😅🤦‍♀️💔 Oon ihan tyhmä. Kyllähän sitä ihmisiä muutenkin katsellaan. Tarkoitus oli kyllä viestiä et olen kiinnostunut. Mut tuskinpa mitään musta ymmärsi/huomasi. Tai pahinta jos huomasi ja ajatteli et mä vaan leikin yms. Ei todellakaan.

        Milloin tämä ”katse” tapahtui tai millaisessa tilanteessa? Voi vaikuttaa asiaan aika paljon. Ja oliko siis pelkkä vilkaisu vai pidempi katse?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe