Kokkolan Energia

Anonyymi

Eipä ole yhtään ihmeellistä että sähkön ja kaukolämmön hinta nousee Kokkolassa aika ajoin. Ei tarvitse kuin seurata heidän työntekijöitään hetken. Työpäivä kuluu suurimmaksi osaksi seisoskellen, rupatellen tai autossa istumiseen. Tärkein asia ovat kahvitauot ja ruoka-aika joilla viivytään reilusti pidempään mitä kuuluisi. Organisointia ei ole nähtävästi ollenkaan, ja epäilen ettei johtokunta ole kovin tietoinen työntekijöidensä työpäivästä ja sen sisällöstä. Toivottavasti tämä tulee päättäjien tietoon. Ei ole oikein että yhteiskunta maksaa lusmujen palkan.

14

1061

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heillä on monopoliasema ja yhtiö on yksityistetty. Tämä rikkoo mahdollisesti Suomen ja EU:n kilpailulainsäädäntöä

• Anonyymi

Kuka sen omistaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sen omistaa?

Kaik kaupunki omistaa sen itse, mutta heidän tulisi silti itse kilpailuttaa oma sähkösopimuksensa avoimesti, juuri sen takia että tällaisia monopoliaseman väärinkäytöstä ja sähkön hinnan loputonta korottamista ei pääse syntymään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaik kaupunki omistaa sen itse, mutta heidän tulisi silti itse kilpailuttaa oma sähkösopimuksensa avoimesti, juuri sen takia että tällaisia monopoliaseman väärinkäytöstä ja sähkön hinnan loputonta korottamista ei pääse syntymään.

Eikös se kilpailuttanut? Turkuenergia taisi voittaa.

• Anonyymi

Kaupunki on yksityistänyt sähkölaitoksen, mutta onko se kilpauluttanut avoimesti oman sähkösopimuksensa kuten laki sanoo?

• Anonyymi

Mikä kiirus siinä on, ettei minuutin tarkkudella tarvi kelloa katsella, ettei mene ruokatunti yhtään pidemmäksi.
      Eri asia olisi, jos olisi tulipalo tai muu hätä, ettei aikaa voi muualle tuhlata, mutta kun kaikki toimii, niin mikäs kiirus siinä on.

• Anonyymi

Taitaa olla juuri niin ettei homma toimi!

• Anonyymi

Sähkön ylimääräisillä siirroilla paikataan kuntataloutta.
      Helsingistä sähköä saa niin edullisesti ettei täälläpäin kannata sitä tuottaa, ostetaan halvalla ja lisätään hintaa ja lähetetään meille sähkönsiirtomaksuna.
      Sähköä en enää osta täältä vaan etelästä, koska siirtohinta on monopolia jolla voidaan kusettaa ihmisiä.
      Kokkolan energia on pitänyt katuvaloja päällä valoisaan aikaan (varmaan olette huomanneet) se lisää kokonaiskulutusta josta sitten muokataan sähkönsiirto maksut kuluttajille.
      Kuvitelkaa onko mitään järkeä pitää katuvaloja päällä valoisaan aikaan no ei mitään muuta kuin saadaaan hinattua siirtomaksuja ylöpäin.

• Anonyymi

Pitäneet päällä...... Salli nyt nauraa... Onpa taas todella viisasta väkeä täällä taas... Huh huh

• Anonyymi

Sähkönsiirrolle olisi hyvä saada kilpailua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäneet päällä...... Salli nyt nauraa... Onpa taas todella viisasta väkeä täällä taas... Huh huh

Haista vittu jos et ymmärrä, ei täällä tarvitse kirjoitella muuta kuin siten, että toiset ymmärtää etkä sinä reijoseni.

• Anonyymi

Kerro ihmeessä missä päin työmiehet seisoskelee ja ajatella juttelee keskenään. Hyi hyi sentään juttelee keskenään. Minkäs verran heidän ruokatunti oikeasti pitäisi kestää? Kerroppa kun tiedät.

• Anonyymi

On teillä murheet .... Työntekijät juttelee keskenään .. eikö v... Muuta tekemistä ole kun kytätä. Eikö ole pokkaa mennä sanomaan suoraan kun pitää anonyymisti kirjoitella ja musta maalata ihmisiä.

• Anonyymi

Samaa mieltä! Ei kaikki muumit ole kohdallaan joka jaksaa mustamaalata täällä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      23
      3094
    2. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2138
    3. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      38
      2025
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1847
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1508
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1299
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      123
      1198
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      254
      1179
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1095
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1049
    Aihe