Minkähän puolueen jäseniä?

Anonyymi

Eikös Turun seudulla ollut joku ulkomaalaistaustainen porukka, joka yritti pakottaa ihmisiä äänestämään tiettyjä ehdokkaita? Keitäköhän kunnallispolitiikkaan on oikein pyrkimässä, että pitää pakottaa äänestämään? Jos tämä pitää paikkansa, niin ei tarvitse arvuutella, kenen ryhmän puolia pidetään seuraavat 4v. Alkaa kuulostaa järjestäytyneeltä rikollisuudelta.

12

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olihan siitä uutisissa. Huvittavaa kyllä sikäli, että muualta tulleet ihmiset painostavat maan kansalaisia äänestämään jotakuta tiettyä puoluetta tai ehdokasta. Onneksi Suomessa on muutoin demokraattiset ja luotettavat vaalit.

• Anonyymi

Ihan kuin jotakin suomalaisesta politiikasta saatika demokratiasta ymmärtäisivät.

• Anonyymi

En usko enää demokratiaan. Tähän vaikuttavat mamut ja korruptio. Suomi seuraa Yhdysvaltoja n 100v taaksepäin, jolloin maahan tulivat siirtolaiset eri puolilta maailmaa. Nyt mafioita on melkein joka maasta, jotka mahdollisesti sotkeutuneet politiikkaan. On Italian mafia, Itä-Euroopan mafia, Yakuzat, kiinalainen ja itse amerikkalaisilla omansa. Ruotsi ja Saksa tulevat seuraavaksi, sitten Suomi, jossa jengeissä suurin osa nyt jo ulkomaalaistaustaisia nuoria. Ja heitä pitää ottaa lisää Suomeen!?

• Anonyymi

Taisi olla Sdp:tä, kaikki keinot käyttöön. Ei ole välttämättä puolueen vika, mutta vähän hauskaltahan tuo kuulostaa, eikä se nyt niin kun mulla 1e aamupala edes, nauttia ja seurata paniikkia.

• Anonyymi

Kyllä ne oli persuja. Yhtä sekavaa menoa kuin 10.6. Klo 8.33 julkaistu kirjoitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne oli persuja. Yhtä sekavaa menoa kuin 10.6. Klo 8.33 julkaistu kirjoitus.

Tiedän kyllä, että perussuomalaisia löytyy myös maahanmuuttaja väestöstä, mutta tätä en olisi ikinä uskonut. Kiitos kuitenkin kun kerroit meille tyhmille faktoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän kyllä, että perussuomalaisia löytyy myös maahanmuuttaja väestöstä, mutta tätä en olisi ikinä uskonut. Kiitos kuitenkin kun kerroit meille tyhmille faktoja.

Persut eivät kestä sitä vit...ua, mitä itse harrastavat. Puhumalla persu on helppo saada provosoitumaan. Ja sehän on hyvä asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut eivät kestä sitä vit...ua, mitä itse harrastavat. Puhumalla persu on helppo saada provosoitumaan. Ja sehän on hyvä asia.

Taisi tässä käydä juuri toisinpäin, juttu alkoi siitä kun namut painosti porukkaa äänestämää demareita Turussa. Kovillehan se näköjään ottaa vasemmassa laidassa. Oletko tämän painostuksen puolella, vai tuomitsetko? Demaritkaan eivät hyväksyisi jos tämä menisi päinvastoin, hirveä kohu saataisiin varmasti aikaan. Perussuomalaisten ei tarvitse ahdistella äänestäjiä pensaissa, antaa kansan ihan itse päättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi tässä käydä juuri toisinpäin, juttu alkoi siitä kun namut painosti porukkaa äänestämää demareita Turussa. Kovillehan se näköjään ottaa vasemmassa laidassa. Oletko tämän painostuksen puolella, vai tuomitsetko? Demaritkaan eivät hyväksyisi jos tämä menisi päinvastoin, hirveä kohu saataisiin varmasti aikaan. Perussuomalaisten ei tarvitse ahdistella äänestäjiä pensaissa, antaa kansan ihan itse päättää.

Ei kyllä tässä kävi juuri niin päin kuin aluksi kerrottiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä tässä kävi juuri niin päin kuin aluksi kerrottiin.

SDP:n Turun jaosto voi olla tyytyväinen maahanmuuttaja apureihinsa. Perussuomalaisia ei onneksi näkynyt puskissa häiriköimässä, kansa päättää ja tulos otettiin selkäsuorana vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SDP:n Turun jaosto voi olla tyytyväinen maahanmuuttaja apureihinsa. Perussuomalaisia ei onneksi näkynyt puskissa häiriköimässä, kansa päättää ja tulos otettiin selkäsuorana vastaan.

Eihän persut puskissa olleet, kun keskellä tietä ahdistelemassa äänestäjiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän persut puskissa olleet, kun keskellä tietä ahdistelemassa äänestäjiä.

Kyllä sua nyt osaa joku harmittaa tosissaan. Selkää suoremmaksi vaa, näin kävi sdplle ja se on nyt historiaa. Yritä päästä asian kanssa eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe