KH päätti yksimielisesti ettei Humppila järjestä pride liputusta. Vahvistaa käsitystäni oikeasta junttikylästä. Eipä tarvitse siellä onneksi asioida ikinä enään.
Humppila kunnanhallitus
Anonyymi
3
778
Vastaukset
- Anonyymi
No se on varmaan sulle hyvä sit. Mun puolestani saavat homppelit olla ilman liputuspäivää. Vai sanoisinko niin, että sateenkaari kuuluu kaikille. Koska liputetaan milloin minkäkin puolesta?
- Anonyymi
Kunnanhallitus teki päätöksen. Siihen on tyytyminen. Kuntavaalit näytti tuloksellaan että päätös oli oikea. Ääänestäjät on aina oikeassa.
- Anonyymi
On ankeaa, on ankeaa humppilasa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869