Onko Perhossa hyvä susivuosi. Onnko pennut kasvaneet hyvin?
Luontokysymys
8
1285
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavasti ” vastaamista” tullee riittämään.
- Anonyymi
Etelän kaupungeissa jos susi lompsuttelee kaupungin tiellä, niin siitä mainitaan lehtiartikkelissa. Jos Perhosssa on epäilty susihavainto menee koko kunta sekaisin, Ihmiset lukittautuu sisälle ja moottorikelkat, mönkijät ja aseet heti avuksi. Metsästäjät valtaa suuri kauhu ja pelko.
- Anonyymi
Juurikin päinvastoin. Realistiset ja luonnon oikeasta tasapainosta ymmärtävät metsästäjät reagoivat tilanteeseen siihen kuuluvalla tavalla.
- Anonyymi
..laittomalla salametsästyksellä. Aikuiset miehet pelkää mokomaa luontokappaletta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..laittomalla salametsästyksellä. Aikuiset miehet pelkää mokomaa luontokappaletta.
Samaa mieltä. Koirat tekee isompaa vahinkoa.
- Anonyymi
Olin patikoimassa Myllyjärven suunnalla kun susiemo leiki kolmen pienen pennun kanssa rannassa. Eivät viihtynet kauaa vaan vetäytyivät metsän suojaan. Eivät uhanneet minua eikä koiraani mitenkään. Kauniita otuksia.
- Anonyymi
Jokos karva pysyy turkissa?Olisi hanskoille tarvetta.
- Anonyymi
Taitaa tulla hanskat tyyriiks :-D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652