v300 ja USB...

Fella

semmonen ongelma, että jostain syystä ei onnistu kuvien siirtäminen... tai siis mulla on mobile phone tools ohjelma asennettuna ja kun laitan kaapelin paikoilleen ja käynnistän tuon ohjelman ja valitsensieltä sen multimedia studio kohdan, niin aukeaa ihan kyllä oikein se ikkuna missä näkyy tietokoneella olevat jutut, mutta puhelimelta en saa mitään itetoja, että mitä voisin siirtää... En kyllä ole pajoa tämmösten kanssa aikasemmin touhunnutkaan, niin voisiko joku vähän neuvoa?
Kaikki muu kyllä toimii, voin vaikka lukea kaikki tekstiviestit koneelta, jos haluan, ja kalenteria tutkia, mutta kuvia ei saa koneelle..

4

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • santsu

      moikka vaan! mulla ei ohjelma toimi edes niin pitkälle.. Mulla asentaa vaan puhelinta uudelleen ja uudelleen, muttei päästä sen piudemmälle.. Eli, miten sait puhelimesi asennettua? Meillä koneella myös bluetooth (nokia) ei toimi.. Portit on kyllä valittu oikein jne. Liikkeessä, josta ostin, eivät muka osaa neuvoa?!?

      • n00b

        minäkin kuulisin mielelläni lisää tästä aiheesta. oletteko saaneet yhteyden toimimaan?


      • santsu

        Taisinpa löytää mobile tools ohjelmastani viruksen.. Olisiko siinä syy toimimattomuuteen? Olen muuten nyt 5 viikkoa odottanut, josko ohjelman minulle myynyt henkilö ehtisi kokeilla henk.koht. kyseisen ohjelman asennusta!?!?


      • Santsu
        santsu kirjoitti:

        Taisinpa löytää mobile tools ohjelmastani viruksen.. Olisiko siinä syy toimimattomuuteen? Olen muuten nyt 5 viikkoa odottanut, josko ohjelman minulle myynyt henkilö ehtisi kokeilla henk.koht. kyseisen ohjelman asennusta!?!?

        Nyt on ongelmat ratkaistu ja ohjelma toimii tiettävästi niinkuin pitääkin! Saan lopultakin puhelimesta kaiken irti!!! Ihanaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6680
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      3977
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2025
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1525
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe