virit

suzuki ts

mul on suzuki ts ja siin on virejä giannelin tehoputki,16kaasari,kantta laskettu,teholäpät,pakoaukkoaisonnettu ja lätkät on ees 12 ja takana 55....mut huiput jää 60 eikä se ota kun 7.5tuhatta kierrost siis ei ees punaselle jos tiiätte et mikä on vikana tai miten sais tehoo lisää niin sanokaa kiitos..

8

884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mokomaki

      kierrosten rajoitin, se voi vähän vaikuttaa asiaa. tai sitte se ei vaan kulje noilla, mut ite luulisin kierrostenrajotinta

      • -----

        ottaako se kierroksia kytkin pohjassa jos ottaa niin ei vaan jaksa vääntää jos ei ota se on kierros rajoitettu mutta jos ei ole laita lyhemmät välit jos ei niillä mene kovenpaa niin avarra ilman puhdistinta ja laita isompi suutin jos ei riitä viilaa pako aukkoa lisää sivuille ja ylös viilaa myös muita kanavia saman lailla ja sitten tee tehomäntä ja jos ei vielä riitä niin osta 19mm kaasari


      • suzuki ts
        ----- kirjoitti:

        ottaako se kierroksia kytkin pohjassa jos ottaa niin ei vaan jaksa vääntää jos ei ota se on kierros rajoitettu mutta jos ei ole laita lyhemmät välit jos ei niillä mene kovenpaa niin avarra ilman puhdistinta ja laita isompi suutin jos ei riitä viilaa pako aukkoa lisää sivuille ja ylös viilaa myös muita kanavia saman lailla ja sitten tee tehomäntä ja jos ei vielä riitä niin osta 19mm kaasari

        ottaa kierroksii kytkin pohjas ja pienemmil vaihteil..tiedätkö mistä saisin isompaa pyttyä siihen kohtuu hintaan...en itse tiedä muutako malossin 70 joka maksaa 240e :(


    • Aksu

      TS:n vakio pytyssä on niin pienet kanavat että jos haluut tehoa niin vaihda pytty isompaan.

      • veikkaisin.

        Mie veikkaisin liian raskaita välityksiä. jos ei jaksa 4 huutaa.


    • suzuki ts

      niin tietääkö kukaan yhtään viri pyttyä ts:ään?????vastatkaa pliizz...

      • Sen Malossin lisäksi löytyy Kataforilta (www.katafori.fi) 68cc Airsal, jolla on hintaa 147€


    • Mulla on tessussa vireinä Giannellin tehoputki vaimennin, 18mm kaasari (dellorto phbg)ja välit 13/54 (54 on se vakio takaratas) huiput pienellä kaasarin säätämisellä nousi sinne 65km/h kiertää vitosella 7,2tuhatta. tessussa ei ole mitään kierrosten rajoitinta, mutta välitykset sais sulla olla kireämmät, koska ne ottaa ehkä jo vastaan. Teharin kanssa jopa 14/54 on hyvä. Nii ja toi mun 18mm on ehkä hieman liian iso tolle paskalle vakiopytylle, mut kohtuullisesti toimii. Ja mullakin toi 65 on ihan maksimi mitä saa suoralla, vähä säädöistä riippuen nopeus on siinä 60-65km/h.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe