Niin, eli miltä netti-sivuilta saa counter stike 1.6 steamin!?!?!
Mistä saa counter strike 1.6 steamin!?
7
2077
Vastaukset
- PÖHKÖÖÖ
Siis miten sä et voi tietää sitä netti sivuu ....no ihan sama tässä se sitten on www.csfi.net ja sielt tiedostot steam cs 1.6
- pexi
Ku oon ladannu steam counter-strike 1.6 (steaminstaller_cs.exe) nii mistä mä löydän sen cs:n???steamin kyllä löytää mutta missä on ite counter-strike!!!??? ei löytyny steamin play gamesistakaan...APUVA!
pexi kirjoitti:
Ku oon ladannu steam counter-strike 1.6 (steaminstaller_cs.exe) nii mistä mä löydän sen cs:n???steamin kyllä löytää mutta missä on ite counter-strike!!!??? ei löytyny steamin play gamesistakaan...APUVA!
Kai sul on Half-Life?
- pexi
lammas-jr kirjoitti:
Kai sul on Half-Life?
joo on mulla half-life 1..pitääkö se jostain sieltä alottaa vai??ku en oo päässy ees asentamaan cs:ää ku sen steamin vaa se vissiinki asensi siinä steaminstall_cs :llä
- PenaxXx
pexi kirjoitti:
joo on mulla half-life 1..pitääkö se jostain sieltä alottaa vai??ku en oo päässy ees asentamaan cs:ää ku sen steamin vaa se vissiinki asensi siinä steaminstall_cs :llä
steamin valikossa on kohta "Browse Games" ja siinä "Register a product I already own..." siihen pitää laittaa se sun Half-life cdkey, sen jälkeen sen cs:n pitäisi avautua pelattavaksi(ensin tietty tarvii päivittää se)
- muhis
tässä olis osoite mist sais sen koko peli
http://www.pelikeskus.com/?cat=Tiedostot&file=205- Apuvva
Jos siis lataan tuon tuosta linkistä niin onko siinä koko peli vai`? Eli kun tuon lataa se on siinä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931382
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52771- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253647Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584