Kypsään ikään tultuaan alkaa ihminen muistella nuoruuttaan ja vanhana miehenä useimmiten muistot liittyvät noihin nuoruuden ihastuksiin.
Ihastuksiin niin,olihan niitä jo hyvin nuorena.
Ensimmäinen oli Seija niminen , nätti , ruskeatukkainen , sinisilmäinen ja pisamainen tyttö.
Muistaakseni huomasin hänet kansakoulun ensimmäisellä luokalla seitsemän vuoden kypsässä iässä.
Koskaan en hänelle sitä kertonut enkä edes puhunutt hänen kanssaan, sillä olin hyvin , hyvin ujo pieni poika .
Mutta unelmissani kävelin Seijan kanssa kotiin, kerroin kuinka paljon pidän hänestä
ja pelastin hänet milloin mistäkin kauheasta vaarasta ja kaikkein suurin ja rohkein unelmani oli pussata hänen punaisia houkuttelevia huuliaan
Tämän pusujutun olin lukenut Tom Sawyerin seikkailuista; siinä Tonm saa pusun kauniilta tytöltä .
Samaistin aina kirjaa lukiessani Seijan tuohon ihanaan Maryyn?
Mutta unelmissa vain ,todellisuudessa menin aivan mykälksi Seijan läheisyydessä , mutta salaa katselin häntä välitunneilla ja kadehdin Mauria joka sai istua Seijan vieressö ja joka uskalsi jopa puhua hänelle - sydämeni valitulle.
Että olisin uskaltanut puhua tytölle saati sitten kertoa tunteistani oli täysin mahdotonta .
Nuoruuden rakkaudet
Anonyymi
2
317
Vastaukset
- Anonyymi
Tom Sawyer antoi pusun Becky Thatcherin huulille, kun he olivat luolassa eikä ulospääsystä ollut vielä tietoa. Luin kirjan 12-vuotiaana yhdeltä istumalta.
- Anonyymi
Näin taisi olla,pitääpä lukea kirja uudestaan vuosikynmenten jälkeen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39926Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533