Paras synttärilahja, sanoi vaimoni.

Anonyymi

Olimme joskus leikkineet kahdestaan seksileikkiä jossa sidon vaimoni sänkyyn jalat levällään ja silmät sidottuna, alan hyväilemään ja lopulta nuolemaan avoinna olevaa pillua.
Vaimoni kuvittelee että joku vieras on hänen kimpussaan ja kiihoittuu valtavasti, pillu suorastaan tulvii jonne lopulta työnnän kovan kaluni muhimaan, hetihän vaimoni alkaa huohottamaan ja saamaan melkein heti pitkää orkkua.
Olimme silloin etelässä lomalla ja vaimoni täytti 26 vuotta, ajattelin yllättää hänet, olin kysellyt paikallisilta tummilta miehiltä olisiko joku jolla olisi oikein iso mela housuissaan ja löytyihän sellainen lopulta.
Sovin salaa vaimoltani että tämä tulee hotelliimme huoneen oven taakse illalla kello kymmenen.
Olimme taas sängyssä sidontaleikeissä ja vaimon silmät sidottuna pimppihän taas oli melkoisen märkä ja odotti sisäänsä kaluani, sanoin kuitenkin meneväni juomaan lasin vettä.
Avasin huoneen oven hiljaa ja päästin sen tumman miehen sisään joka meni vessaan riisumaan itsensä,
kauhistuin kun se hiljaa hiipi sieltä hirvee jortikka pystyssä, aloin katumaan jekkuani.
Vaimo makasi sängyssä selällään pimppi märkänä ja mies hiipi hiljaa sänkyyn ja alkoi välittömästi työntämään melaansa vaimoni märkään pimppiin.
Vaimo parkaisi, kun helvatin iso tatti alkoi työntymään hitaasti sisään ja huusi ei, ei, ei, rimpuilikin siinä, mutta mies painoi hitaasti kalua peremmälle pilluun.
Kalu oli jo melkein pohjassa ja paksun varren ympärillä pillunhuulet kireällä, huomasin kuinka vaimoni alkoikin rentoutumaan ja inisi hiljaa.
Musta kulli alkoi hitaasti kiihdyttämään tahtiaan ja siitäkös naiseni alkoi tykkäämään, vastatyönnöt alkoivat minkä sidokseni antoivat periksi, itselläkin oli kalu kovana ottaessani videokuvaa samalla.
Vauhti lisääntyi ja pillu litisi märkänä mustan kalun kiiltäessä vaimoni kiimanesteistä, alkoi melkoinen huuto kun orgasmi alkoi tulla naiseltani.
Musta mies kesti yllättävän kauan, ennen kun alkoi tyhjentämään lastiaan naiseni sisään.
Kalu pysähtyi lopulta ja otin lähikuvaa jossa näkyi kuinka spermat lähti liikkeelle, siemenputki paisui ja supistui vuorotellen, sieltä lähti varmaan melkoinen annos naiseni sisään.
Aina vain laukauksia lähti ja lopultahan sitä alkoi tulla purskadellen tiukan pillun huulten välistäkin ulos, paksu sperma valahti lakanalle.
Hitaasti mies veti kaluansa ulos ja ulos päästyään huomasin kuinka pillu jäi auki toviksi ja melkoinen lasti lorahti ulos ennen sen sulkeutumista, vaimoni huokaisi hengästyneenä.
Musta kalu alkoi veltostumaan hitaasti ja huuhdeltuaan sen vessassa, maksoin sovitun summan, vaimoni ei edes nähnyt kuka häntä nai.
Jalat levällään sidottuna vieläkin, työnsin melani pilluun ja melkein välittömästi alkoi lastini purku myös.
Hyvää syntymäpäivää, toivotin ja avasin siteet, vaimoni yhä huohottaessa sanoi, no huh, huh, tämä oli kyllä paras synttärilahja pillun yhä valuttaessa spermoja ulos.
Näytin kuvaamani videon ja sekös kiihoitti naiseni, huomasin kuinka hipelöi pilluaan sitä katsoessaan ja varsinkin se kohta jossa musta kalu alkaa laskemaan siemensatsiaan, sanoi että kyllä se varsinkin tuntui hyvältä kun kuumaa spermaa ruiskittiin sisään, aattelin ettei se lopu koskaan, aina vaan tuntui spermaiskut pimppini pohjassa, sanoi hän.
Katsoimme usein videota naidessamme ja joka kerta naiseni posket alkavat kuumottamaan ja ääneen ihmettelee että tuollainen mela on edes mahtunut sisään ja voi kauhea kun se teki tosi gutaa, vaatii uusintaa.
Parin päivän päästä se otettiin ja nyt ilman sidoksia, katsoin kuinka vaimoni meni sänkyyn kontalleen peppu pystyssä pillu märkänä odottamaan kun mies saapui, olin jo vähän mustasukkainenkin, pääsinhän minä kuitenkin aina jälkiliukkaille.
Palatessamme suomeen usein näen kuinka vaimo katselee salaa ottamaani videota ja käsi vatkaa pillua, no pääsinhän aina valmiiseen pöytään laskemaan lastini.

4

8001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisin tulla panee sun vaimoo paksulla kullillani!

• Anonyymi

Taatusti on joku Ville wee kirjoittanut kun ei ole taitoa tyydyttää jonnaa ja minulla ei ole mitään halua edes ajatella tyydyttää jonnaa.sen verran paljon matkailu muistoja on tarttunut hänelle 😂😂 ettei tulisi mieleenkään koskee noin likaista naista

• Anonyymi

Tietysti olisi upeaa ja kiimaista jos meilläkin kävisi noin. Rouvani on kohta 60v ja suuret rinnat ja pyöreän ja pyllyn omaava nainen..
      Tykkää kun saa rakastelua..

• Anonyymi

Pitäisikö laittaa puhelinnumeroni mukaan...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe