onko mun tissit liian pienet

moi! oon kohta 13vee tyttö ja mulla on B75 rinnat. en osaa pättää et onko ne liian pienet vai sopivat. mulla on sisko joka on 15-vee ja mulla on isonmat rinnat kun hällä. tosin ne ovatkin tosipienet. mulla on myös parikaveria joilla on C-kupin rinnat ja kouluuinneissakin katoin että miten mulla on sitte noin pienet kun parilla tytöllä on isot mutta välillä sitte on sellane fiilis et onpa nää isot. Haluisin tietää kasvaako nää mun rinnat enää. mul alko menkat tänävuonna ja nyt mun menkat 22-päivää myöhässä. KASVAAKO NÄÄ ENÄÄ VAI JÄÄKÖ MULLE TÄLLÄSET RUIPELOTT

3

185

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei sillä koolla ole miesten mielestä niin väliä, monien mielestä pienet tissit on söpöt

• Anonyymi

B75 on Suomen myydyin kuppikoko eli normaalikokoiset on ja toisekseen rinnat voi kasvaa vielä monta vuotta, 2v päästä ne voi olla jo D kuppia.

• Anonyymi

noniin mäki oon kohta 13 ja en omista sitten ollenkaan tissiä että älä huoli :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu taitaa olla nyt historiaa

Martina ja Vicke reissussa, Nala Eskolla. Pikkarainen uiskentelee yksikseen. Olis kyllä kiinnostavaa tietää, mitä tapahtui. Tässä suhteessa maksajan r
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      4718
    2. Tissiesi vilauttelu ei ole feministinen teko

" jos läjä miehiä painelisi menemään ympäri Suomea erilaisissa flashmobeissa munasillaan, heitä syytettäisiin seksuaalisesta häirinnästä" https://www
      Sinkut
      166
      3838
    3. Miksei seiskalehti uutisoi erosta?

Moni keskustelupalsta pursuaa spekulointia Martinan ja Hannun erosta, molempin ig-päivitykset sopivat kuvaan. Missä Hörkkö ja etusivun juttu??
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      2686
    4. Luksusrouva taas ulosotossa

Hukkaan meni Nikon avustusyritykset, Sofialta karhutaan taas isoja summia https://www.seiska.fi/kotimaa/vouti-sofia-belorfin-perassa-okyelamaa-viettav
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      2456
    5. Koronan levittäminen kapakoissa on perusoikeus ja rokotus&rokotepassi on pian pakko, hienoa Hjallis!

Nyt Suomeen puuhataan rokotepassipakkoa - Hjallis Harkimo: sanktiot käyttöön rokottamattomille https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfdb73b1-d86e-481
      Maailman menoa
      107
      1877
    6. Martinan ilmoitukset matkasta

Ensimmäinen kuva tuli jo kun matkalla lentokentälle. Toi muija taitaa elää känny kädessä liimattuna.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1642
    7. Hyvinvointivalmentaja voi pahoin

Kyllä niin kaikesta näkee että hyvin ei mene. Ktuota juoksua ja menoa on nyt jo liikaa . Miten käy kisojen. Keskeyttää tietenkin . Mitä sen jälkeen ..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1231
    8. Rakas Sofia

Olen todella huolissani tytöistä, jotka fanittavat sinua ja tekevät kaiken samalla tavalla kuin sinä. Nyt uutisoidaan veloista, jotka ovat ulosotossa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      1050
    9. Rambo kolaroi "autonsa"

Eli Martinan sähköfiuden... 😂 Näköjään rambokin osaa jo vetää mutkat suoriksi. Eli hengen omakseen ottama kaara onkin marsun nimissä vaikka omanaan s
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1035
    10. "Marbella tuntuu niin kodilta, on aina tuntunut" sanoo Martina.

Jep, nainen ei osaa edes vähän maan kieltä ja elää siellä turistielämää, urheilee ja syö dinnereitä. Ei mitään tekemistä oikean arjen kanssa kun pitää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1008
    Aihe