Kun kroppa värisee sua ajatellessa ja opiskelen sua sivusta. Kun sinä tunnut, niin sinä TUNNUT kuin tuntisin sinut. Ymmärtäisin ajatuksen juoksusi ja sanasi syvemmin. Luen sinua. Niin viatonta.
Ehkei niin viatonta sittenkään ;)
16
1013
Vastaukset
- Anonyymi
Tahtoisin väristä kanssasi...
- Anonyymi
Niin...Annetaan mennä!
- Anonyymi
Opiskelet sivusta? Eli seuraat suomen kautta? Meneekö naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Seuraan sivusta,koska en voi nähdä häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et voi nähdä häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko suuttunut ja kieltänyt olemasta yhteydessä? Ellei ole voitte varmaan nähdä, välimatkat yms on järjestelykysymyksiä. Etenkin kesäaikaan moni lähtee pidemmällekin, voi samaan reissuun yhdistää muutakin. Menette vaikka yhdessä katsomaan nähtävyyttä/tapahtumaa.
- Anonyymi
Somen perusteella ei kannata vetää johtopäätöksiä. Muutenkin vähän friikkiä stalkata somepäivityksiä, jos ei tunne muuten ollenkaan. Tai jos tunnet, mikset laita viestiä.
- Anonyymi
Missä seuraat, täällä vai?
- Anonyymi
Tavallaan ihan ymmärrettävää. Siis somessa seuraaminen jne. Aika monet varmasti seuraavat ihastustaan, vaikkei sitä yleisesti myönnettäisi
- Anonyymi
Itse en ole ainakaan seurannut koskaan ketään. Mitä iloa siitä yksipuolisesta seuraamisesta voisi olla, jos ei ole mitään oikeaa kontaktia?
- Anonyymi
Onko teillä ollut jotain viritystä vai onko täysin omassa päässäsi?
- Anonyymi
Unohda koko juttu, jos olet se nainen joka itse ehdotti tapaamista innolla ja tosipaikan tullen ei uskaltanutkaan.
- Anonyymi
Koska tämä sattui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tämä sattui?
Pari viikkoa sitten.
- Anonyymi
Keksitty juttu taas kun aloittaja ei vastaa kenellekään.
- Anonyymi
Elämä tuo eteen tietyt asiat,jotka on tarkoitettu. Suotta sitä täällä paljastelemaan sen enempiä. Kunhan näin kirjoittaessa purkaa tuntojaan:).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712831
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472170Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752060Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2541700- 691443
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi3001387- 781327
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää381206Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251115- 751038