Pärjääkö 13 senttisellä. Pitempää mittaa en saanut vaikka kuinka yritin.
"Sen" mitta?
11
103
Vastaukset
- Anonyymi
Vain himpparit mittailee vehkeiden kokoja ja sheivaa palleja.
- Anonyymi
Mitä sinä höpiset?! Vain hinurille tulee mieleen tuollaiset jutut, kyse oli baappujen koosta jos Päijänteellä aikoo saada suurta saalista.
- Anonyymi
Minulla on muutama 20 sentinen.
- Anonyymi
Tuo nyt on ahveneksi lyhyehkö. Hyvästä kaislikosta voi helposti saada 25- senttisiä köriläitä. Kannattaa käyttää marketeista saatavia hollantilaisia kastematoja. prismassa ainakin jääkaapissa.
- Anonyymi
Hyppäsit pituutta? Ei jatkoon tuolla tuloksella. 95 v. mummonikin hyppää 4 metriä.
- Anonyymi
Kolme senttiselläkin pärjää,aivan mainiosti.Veronmaksajia saa aikaiseksi,suurissa kaislikoissa.
- Anonyymi
Jos euro senttejä meinaat ,ei riitä nimekskään .
- Anonyymi
Sellaisia me olemme, kokkarinaiset.
- Anonyymi
tottakai pärjää,aivan loistava,kukaan ei tarvitse pitempää.ottaa nuoret kundit järki käteen.
- Anonyymi
Kyllä minä sanon poijjaat että vaikiaa se on, on on. Mulla kun on ollut kolometoista senttinen nysä, ihan kuin piipun varsi lyhyt niin eihän siitä meinannut tulla mittään, ees menny eukkoni oli jo nuorena ahteristaan leviä kuin höyrylaiva Wellamo niin kylä sitä sai turata ja turata. Kuusi lasta kun turasin min työstä se käv.
Se on ihan kuin yrittäisi etusormella pyyhkiä syvän hillopurkin pohjalta viimeisiä hilloja..eihän siitä meinaa tulla mittää.
Terveisin: Tura-Eikka - Anonyymi
Mul on kakskytä senttiä taskussa vaan, sanos Popedan vokalisti, kun krapula-aamuna taskunsa pohjat tarkisti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va3494755Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1304181Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,2102532Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1012259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.411761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv41679Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71439- 311356
Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii511314Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h11196