Pärjääkö 13 senttisellä. Pitempää mittaa en saanut vaikka kuinka yritin.
"Sen" mitta?
11
74
Vastaukset
- Anonyymi
Vain himpparit mittailee vehkeiden kokoja ja sheivaa palleja.
- Anonyymi
Mitä sinä höpiset?! Vain hinurille tulee mieleen tuollaiset jutut, kyse oli baappujen koosta jos Päijänteellä aikoo saada suurta saalista.
- Anonyymi
Minulla on muutama 20 sentinen.
- Anonyymi
Tuo nyt on ahveneksi lyhyehkö. Hyvästä kaislikosta voi helposti saada 25- senttisiä köriläitä. Kannattaa käyttää marketeista saatavia hollantilaisia kastematoja. prismassa ainakin jääkaapissa.
- Anonyymi
Hyppäsit pituutta? Ei jatkoon tuolla tuloksella. 95 v. mummonikin hyppää 4 metriä.
- Anonyymi
Kolme senttiselläkin pärjää,aivan mainiosti.Veronmaksajia saa aikaiseksi,suurissa kaislikoissa.
- Anonyymi
Jos euro senttejä meinaat ,ei riitä nimekskään .
- Anonyymi
Sellaisia me olemme, kokkarinaiset.
- Anonyymi
tottakai pärjää,aivan loistava,kukaan ei tarvitse pitempää.ottaa nuoret kundit järki käteen.
- Anonyymi
Kyllä minä sanon poijjaat että vaikiaa se on, on on. Mulla kun on ollut kolometoista senttinen nysä, ihan kuin piipun varsi lyhyt niin eihän siitä meinannut tulla mittään, ees menny eukkoni oli jo nuorena ahteristaan leviä kuin höyrylaiva Wellamo niin kylä sitä sai turata ja turata. Kuusi lasta kun turasin min työstä se käv.
Se on ihan kuin yrittäisi etusormella pyyhkiä syvän hillopurkin pohjalta viimeisiä hilloja..eihän siitä meinaa tulla mittää.
Terveisin: Tura-Eikka - Anonyymi
Mul on kakskytä senttiä taskussa vaan, sanos Popedan vokalisti, kun krapula-aamuna taskunsa pohjat tarkisti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599708K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1765472Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565089PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *664765- 1892278
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112185Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001799- 881508
- 211401
- 411103