Pärjääkö 13 senttisellä. Pitempää mittaa en saanut vaikka kuinka yritin.
Vastaukset 11
- Anonyymi
Vain himpparit mittailee vehkeiden kokoja ja sheivaa palleja.
- Anonyymi
Mitä sinä höpiset?! Vain hinurille tulee mieleen tuollaiset jutut, kyse oli baappujen koosta jos Päijänteellä aikoo saada suurta saalista.
- Anonyymi
Minulla on muutama 20 sentinen.
- Anonyymi
Tuo nyt on ahveneksi lyhyehkö. Hyvästä kaislikosta voi helposti saada 25- senttisiä köriläitä. Kannattaa käyttää marketeista saatavia hollantilaisia kastematoja. prismassa ainakin jääkaapissa.
- Anonyymi
Hyppäsit pituutta? Ei jatkoon tuolla tuloksella. 95 v. mummonikin hyppää 4 metriä.
- Anonyymi
Kolme senttiselläkin pärjää,aivan mainiosti.Veronmaksajia saa aikaiseksi,suurissa kaislikoissa.
- Anonyymi
Jos euro senttejä meinaat ,ei riitä nimekskään .
- Anonyymi
Sellaisia me olemme, kokkarinaiset.
- Anonyymi
tottakai pärjää,aivan loistava,kukaan ei tarvitse pitempää.ottaa nuoret kundit järki käteen.
- Anonyymi
Kyllä minä sanon poijjaat että vaikiaa se on, on on. Mulla kun on ollut kolometoista senttinen nysä, ihan kuin piipun varsi lyhyt niin eihän siitä meinannut tulla mittään, ees menny eukkoni oli jo nuorena ahteristaan leviä kuin höyrylaiva Wellamo niin kylä sitä sai turata ja turata. Kuusi lasta kun turasin min työstä se käv.
Se on ihan kuin yrittäisi etusormella pyyhkiä syvän hillopurkin pohjalta viimeisiä hilloja..eihän siitä meinaa tulla mittää.
Terveisin: Tura-Eikka - Anonyymi
Mul on kakskytä senttiä taskussa vaan, sanos Popedan vokalisti, kun krapula-aamuna taskunsa pohjat tarkisti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711315
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391092Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i116748Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku17653S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant24627Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀37606Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61561Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul26549Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52539Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk63521