Tulevana sunnuntaina ne sitten ovat. Paljon puhutut kuntavaalit. Saa nähdä mikä on meidän näkemys kunta-asioiden hoidosta? Täysin sama kuin ennen? Täysin eri kuin ennen? Vai jotain siltä väliltä?
Vaalit sunnuntaina
13
733
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäishän ne vanhat velat maksaa, Lockwood ja laajakaista. Ei ole näkemykseni muuttunut miksikään.
- Anonyymi
"Ei ole näkemykseni muuttunut miksikään."
Eikä tarvitsekaan muuttua, koska vastuu on kannettava. Ei kannatusta vastuuttomille. - Anonyymi
Miten ne maksetaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ne maksetaan?
Vuonna 2021 tulee vielä lähemmäs 8 mE valtionosuuksia, vuonna 2022 valtionosuudet putoavat ennusteiden mukaan alle 2 mEuron.
Tänä vuonna kunta kerää 21,75% verotulot, kun soteuudistus astuu voimaan, kuntaan jää alle 9%.
Vastaus kysymyseesi "Miten ne maksetaan?" on En tiedä.
- Anonyymi
Semmoinen muutos on kuulemma tulossa, että elokuussa alkavalla valtuustokaudella ei kuntalassa valtuutetut eikä työntekijät puhu pahaa kuntalaisista.
- Anonyymi
Taitaa oikeesti olla niin päin, että kuntalaiset puhuu pahaa valtuutetuista.
- Anonyymi
Jatketaan makoilua miljoonien päällä.
- Anonyymi
Luumi, Pitkäranta, Hauskanen, Lehtonen , Rantala ja Taponen kun saadaan läpi niin tulee uutta verta valtuustoon.
- Anonyymi
Osku Puukila!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osku Puukila!
"Osku Puukila!"
Hänen vaalityönsä on kieltämättä ollut varsin aktiivista. - Anonyymi
Uutta verta kenties, mutta entäs tietoa/taitoa?
- Anonyymi
Demareilla ei vaihdu kukaan!
- Anonyymi
Ette te tiedä ketä tuolta pitää vaihtaa, jos haluatta "maksattaa". Minä olen tyytyväinen, jos yksikin istuva tippuu, mutta tuskin tippuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984