Samassa perheessä

olen ainoa

Keskustelin baarissa jokin aika sitten kahden tytön kanssa ja he kertoivat olevansa siskoksia ja molemmat lesboja.
Ei taida olla kovin yleistä?

24

5265

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei meillä

tiedän yhden perheen, jossa on lapsina kaksi naista ja yksi mies. vanhimmasta naispuoleisesta puhutaan tittelillä "perheen ainut hetero":) että näin!

• ei meillä

siis KOLME naispuoleista ko. perheessä.. yhteensä siis 4 lasta.

• juu

Mun lapsuudenystävät, mies ja nainen, jotka ovat sisaruksia ja kuuluvat siis samaan perheeseen, ovat molemmat niin ei-heteroita kun vaan olla ja voi :) Veli on vanhempi ja umpihomo, sisko pari vuotta nuorempi ja umpilesbo. Että onhan näitä!

• kenties?

Onhan sitä tutkittu, voisiko homoseksuaalisuus olla osittain perinnöllistä. Kuulema näin on, ja itsekin siihen uskon. Mahdollisuudet lesbouteen tai homouteen kasvavat, jos vaikka äidissä on hieman "sitä vikaa".

• On meitä

Tehty on monenlaisia tutkimuksia. Johtuuko homoseksualisuus kasvatuksesta vai geeneistä. On tultu siihen tulokseen, että se on geeneissä eli perinnöllistä. Itsellä on suvussa useita, niin homoja kuin lesbojakin :) Toiset elää vaan kaapissa tai muussa piilossa :)Helpompaahan se on elää, jos suvussa on totuttu homoseksuaaleihin :) Hyvää kevään jatkoa kaikille lukijoille:)

• meni

niin että minä olen lesbo ja veljeni homo. :) enkä usko perinnöllisyyteen..omat vanhemmat 100% heteroita..:)

• JJ Kyle

Homous & lesbous aiheutuu geenivirheestä, ns.homogeenistä.
        Sitten ne muotioikut tapa-lesbot on asia erikseen.

• omenakaneli:)
        JJ Kyle kirjoitti:

Miten niin virheistä? Ehkä geenipoikkeamasta, mutta ei se ole virhe!

• Kirsi
        omenakaneli:) kirjoitti:

Miten niin virheistä? Ehkä geenipoikkeamasta, mutta ei se ole virhe!

Ikinä ole tällaisista kuullutkaan, tapalesbot. HIH! HIII! Onhan niitä monenmoisia lesboja maailma väärällään: Geenilesboja, nettilesboja, rekkalesboja, kaappilesboja, militanttilesboja, taidelesboja, maalaislesboja, tapalesboja. HIH..

Itse voisin olla hullunkuristen lesboperheen RitariLesbo Urhea..

;)

• ...
        JJ Kyle kirjoitti:

Öh, "homogeenistä"?:) Heteroseksuaalisuus aiheutuu sitten varmaankin "heterogeenistä"? Justjust...

Voitaisiin seuraavaksi tällä meidän valtavalla ammattitaidolla ja geneettisten asioiden tietämyksellämme järjestää täällä erilaiset geneettiset ominaisuudet kategorioihin "häiriöt" (tai geenivirheet, poikkeamat) ja "ominaisuudet". Pääsääntöisestihän homma menee näin: Kaikki ne perinnölliset ilmiöt jotka löytyy itsestä, seurustelukumppanista ja parhaasta kaverista kuuluu kategoriaan "ominaisuudet", muut ilmiöt taas kategoriaan "häiriöt". Näihin kuuluvat etenkin omista vanhemmista (erityisesti kun arvioijana on teini), ja "niistä ikävistä tyypeistä" löytyvät ominaisuudet.

Minun tapauksessa normaaleja "ominaisuuksia" mm. ovat siniset silmät, vaaleat hiukset, naissukupuoli, 160-175 cm välille asettuva pituus ja valkoihoisuus. Kaikki muu on "häiriöitä". Eikö, eikö?

Aikuisten oikeesti: eiköhän jätetä tuo "virhe"/"ominaisuus" jaottelu tekemättä, kun ei me sitä oikeasti osata. Ei meinaan ole ihan mustavalkosia nämä asiat, jotkut perinnölliset asiat on useamman geenin yhteisvaikutuksen tulosta, jotkut yhden geenin. Ja tästä geenihommasta tappelee tiedekin vielä. Väitän että lesbot on sen verran heterogeenistä (!) sakkia, että on paha täällä kenenkään arvioida kuka on lesbo minkäkin takia.

• Catsy_666
        Kirsi kirjoitti:

Ikinä ole tällaisista kuullutkaan, tapalesbot. HIH! HIII! Onhan niitä monenmoisia lesboja maailma väärällään: Geenilesboja, nettilesboja, rekkalesboja, kaappilesboja, militanttilesboja, taidelesboja, maalaislesboja, tapalesboja. HIH..

;)

Minä heijastan kaikkien ihmisten kaikki ominaisuudet kaikkialle.
        Minä olen ylen korea.
        Minä roikuskelen bileissä yksin.

• omenakaneli:)
        Kirsi kirjoitti:

;)

Siis mä olen :)

Ja ehkä vähän myös tiukkislesbo ;D

• lafemelle

Entisen tyttöystäväni perheessä oli 4 tyttöä ja yksi poika. 2/5 lapsista homoseksuaaleja tässä perheessä(tyttö ja poika).
      Kaverini perheessä on tyttö ja 2 poikaa. Kaikki lapsista ovat biseksuaaleja.
      Nykyisen tyttöystäväni veli on myös homo eli 2/2 perheen lapsista homoseksuaaleja.
      Ja onhan näitä monia muitakin :)

Homogeeniä ei ole olemassakaan. Viime talvena oli Aamulehdessä juttua aiheesta ja sellaista geeniä, joka homoseksuaalisuutta aiheuttaisi, ei ole olemassakaan. :)

• Hamalainen

Melkoinen tiedelehti tuo Aamulehti, kun pystyi todistamaan todeksi asian, jota moni tutkija pitää edelleen vähintään osin kiistanalaisena. Nobel Manseen!

• Hapsu

mitään homogeenejä ole olemassakaan. On vaan perheitä, joissa korostetaan suvaitsevaisuutta paremmin.

Perinnöllistä korkeintaan on ihmisten hyväksyminen ja kunnioitus sellaisenaan, kuin ovat ja siitä syntyy rohkeita tai vähemmän rohkeita ihmisiä....

Ja muutenkaan - tarviiko kaikkea voidakaan aina selittää...

• Nouveau

Minä ja pikkusysterini ollaan molemmat. Meitä on viisi siskosta ja me olemme ne nuorimmat. Loputkin taitaa olla enemmän tai vähemmän heteroflexiblejä.

Leikittiin kakaroina inkkareita ja cowboyseja poikien kanssa ja rakenneltiin leegoilla, kun muut vanhemmat siskot väänteli barbeille vaatteita ja vaihtoi kiiltokuvia...

Lisäksi meillä on ainakin kaks serkkua, jotka on homoja.
      Niin, että perinnöllistä tai ei - mikäs sen mukavampaa!

• Kirsi

Minä leikin Ken-barbiella barbieleikeissä johannan ja sadun kanssa. Tytöt pukivat mekkoja ja minä mietin solmukkeita. Olin tärkeä hahmo. Piti viedä Barbiet rientoihin ja coctailkutsuille.

Sitten nähtiin televisiosta Maa on syntinen laulu -elokuva. Sen jälkeen minusta tuli hyvin tärkeä hahmo. Piti viedä Barbiet hiihtammaan ;)

Mutta näin aikuisena ajatellen.. siis miten hienoa, että lapset eivät ihmettele, eivätkä karsinoi. Ihan luontevaa oli se, että olin se Ken.

:) Kirsi

• Hamalainen

Minäkin leikin lapsena vain poikien kanssa: autoleikkejä, telmimistä, majan ja lumilinnoitusten rakentamista yms. Tyttöjen leikeissä en viihtynyt. Niin vaan minusta tuli kuitenkin hetero. (Vinoviettisiä on kyllä ystäväpiirissä. Suvusta en tiedä yhtään, paitsi kaksi todella kaukaista sukua olevaa julkkishomomiestä.)

• huijasvat vaan,,

• möykkynen

oo kovin yleistä..

Munkaan lähisuvussa, n 100 ihmistä - ei muita lesboja eikä homoja - Ikävää..

Ois kiva jakaa jonkun sukulaisen kaa tääkin juttu..

• hakusana

hakusanalla löytyy jopa lesboja kaksosia suutelemassa toisiaan

Jade ja Taylor esim

• Vappu-veppu

Todella kiinnostava ja mielenkiintoinen aihe ja itseänikin paljon lesbona mietityttänyt.Ollessani noin 15-vuotias tajusin veljenikin olevan homoseksuaali ja monta vuotta myöhemmin olen ruvennut epäilemään äitinikin olevan lesbo tai ainakin bi-seksuaali.
      Olen aina etsinyt syitä ja mietiskellyt mistä lesbouteni johtuu ja olen tullut siihen tulokseen,että vanhempieni asenteet ja mielipiteet ovat vaikuttaneet minuun. En ole heidän koskaan kuullut sanovan toisilleen,että he rakastaisivat toisiaan, vaan aina ovat olleet riitaisia ja vihanneet toisiaan. Erota he eivät kuitenkaan ole osanneet,vaikka äiti sanookin usein vihaavansa miehiä siis kaikkia miehiä ei pelkästään isää. Onko kellään muilla vastaavia vanhempien asenteisiin liittyviä homoseksuaalisuusilmenemiä?

• Turhautunut

Homoseksuaalisuus on geenivirhe

• Nullarit

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      275
      2470
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1334
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1231
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1221
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1175
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      1116
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      992
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      917
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      870
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      787
    Aihe