Asun New Jerseyssa ja olisi mukavaa jos loytaisin muita amerikansuomalaisia juttuseuraksi! Voitte lahetella postia osoitteeseen: [email protected]
New Jerseyn Suomalaiset
9
2423
Vastaukset
- Xina
Hei!
En asu New Jerseyssä vielä, mutta ajattelin kysyä, että millainen paikka se on asua?
Onko kauhean kallis?
Oletko muuten tykännyt sielä asua?
Vielä en pääse muuttamaan, mutta jo pari vuotta olen ajatellut että olisi ihana muuttaa jonnekkin sinne! =)
Kiva, jos vastaat - Joku nikki
- taalta etelampaa
ole toimiva osoite eli saan dns haun ainoastaan silla.
entas http://usansuomalaiset.maxforum.org/ ? uusi on mutta kun ei USAn suomalaisille nayttanyt loytyvan omia paikkoja niin nyt on.
- West New York
MOI!
Olen 25v. suomalainen ja asun New Jerseyssä ja työskentelen hotellissa Manhattanilla. Minulle voi kirjoittaa [email protected] - Noorhees
Asutko missäpäin N.J ?
NY vai Pa päässä ? - vauveliJ
ja olisi mukava tavata muitakin suomalaisia NJ:ssä. Alue oli siis Pohjois NJ. Ja ikää 22.
[email protected] - nj
Aloitin juuri New Jerseyn SUOMALAISET? -keskustelun, ([email protected]). Olemme 3-kymppinen lapseton ja koirallinen pariskunta Mercer Countyssä, Keski-New Jerseyssä. Kaikenlainen juttuseura kiinnostaa! Vastaile [email protected]. :-)
- NJ Lahella
Me asutaan Montgomrery countyn itarajalla PA:n puolella. Kolkyt ja risat, pari lasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293215- 1201279
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101185- 58991
- 71988
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu178939olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26927Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38901Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66870Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75804