Lähinnä olisi kiva kuulla asiaan perehtyneitä mielipteitä useammasta merkitstä eikä niinkään että "meillä on x ollut vuoden ja hvyin on pelannut"
Tulisi raikkaalle kaivovedelle, ei juoma- mutta kuitenkin pesuvedelle.
Nostokorkeus on oikeasti alle 10m mutta ajattelin ottaa tuplasti tuon ettei tarvitse lirutella.
MItkä on luotettavimmat uppopumppumerkit?
7
112
Vastaukset
- Anonyymi
Grundfos tekee hyviä pumppuja joka käyttöön. Itselläni on 70-luvulla hankittu ejektoripumppu eläkeläisenä. Toimisi vieläkin, jos ottaisin käyttöön.
- Anonyymi
Paras merkki tulikin siinä, moneenko merkkiin aloittaja on tyytyväinen ?
- Anonyymi
Paras on joo mutta onko muut ihan kuraa ja kiinassa tehtyjä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras on joo mutta onko muut ihan kuraa ja kiinassa tehtyjä?
Kyllä Lohjakin hyviä pumppuja tekee. Halpispumppukin voi hyvällä tuurilla pelata pitkään, mutta itse olen ostanut laatupumppuja.
- Anonyymi
Tuota Cleniä näkee aika paljon. Se on jonkinlainen markkinointinimi, takana on ilmeisesti useampikin valmistaja. En sano ettei olisi kiinalainenkin mutta ei ehkä.ihan no-name-kiinalainen kuitenkaan.
- Anonyymi
Tilaa nyt helvetissä avokaivopumppu, jossa nostopaine 100m (10 bar). Mutta varmista, että tuote on sitä, mitä luvataan, sillä Marin pumppu on perseestä! Yleensä ne vaativat painesäiliön, edes pienimuotoisen, joissakin on se itsessään.
- Anonyymi
Kannattaa myös asentaa suodatin, mutta ei ei plz kaivoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000564926624h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132365Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1841485Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191209- 71940
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41877Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57792En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41732Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75642