Lähinnä olisi kiva kuulla asiaan perehtyneitä mielipteitä useammasta merkitstä eikä niinkään että "meillä on x ollut vuoden ja hvyin on pelannut"
Tulisi raikkaalle kaivovedelle, ei juoma- mutta kuitenkin pesuvedelle.
Nostokorkeus on oikeasti alle 10m mutta ajattelin ottaa tuplasti tuon ettei tarvitse lirutella.
MItkä on luotettavimmat uppopumppumerkit?
7
171
Vastaukset 7
- Anonyymi
Grundfos tekee hyviä pumppuja joka käyttöön. Itselläni on 70-luvulla hankittu ejektoripumppu eläkeläisenä. Toimisi vieläkin, jos ottaisin käyttöön.
- Anonyymi
Paras merkki tulikin siinä, moneenko merkkiin aloittaja on tyytyväinen ?
- Anonyymi
Paras on joo mutta onko muut ihan kuraa ja kiinassa tehtyjä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras on joo mutta onko muut ihan kuraa ja kiinassa tehtyjä?
Kyllä Lohjakin hyviä pumppuja tekee. Halpispumppukin voi hyvällä tuurilla pelata pitkään, mutta itse olen ostanut laatupumppuja.
- Anonyymi
Tuota Cleniä näkee aika paljon. Se on jonkinlainen markkinointinimi, takana on ilmeisesti useampikin valmistaja. En sano ettei olisi kiinalainenkin mutta ei ehkä.ihan no-name-kiinalainen kuitenkaan.
- Anonyymi
Tilaa nyt helvetissä avokaivopumppu, jossa nostopaine 100m (10 bar). Mutta varmista, että tuote on sitä, mitä luvataan, sillä Marin pumppu on perseestä! Yleensä ne vaativat painesäiliön, edes pienimuotoisen, joissakin on se itsessään.
- Anonyymi
Kannattaa myös asentaa suodatin, mutta ei ei plz kaivoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201501
- 50960
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r147778Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.123563Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e119535Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20510- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 34487
- 55478
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118476- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 4429
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.134420