Tääl kyselee kyltymätön mies.
Etelä savossa kiimaisia naisia?
24
<50
Vastaukset
Ei oo, mutta onko pohjois_savossa?
- Anonyymi
Miestä tai Naistako Pohjois_Savoss?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miestä tai Naistako Pohjois_Savoss?
Naista tai parii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naista tai parii
Sama etsinnässä täälläkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen mies olet jos löydetään joku nainen niin kimppaan naitais sitä😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkää te keskenään siel pohjois savossa...
- Anonyymi
Tumma alle 50v pitkä hoikka mutta raamikas mies 😉
- Anonyymi
On mulla joku ehkä kiinnostava nainen kimppaan halukas
- Anonyymi
Okei ei kuitenkaan maksullista! Et ihan seksi seksinä...M50
- Anonyymi
Samaa mieltä.ei.maksullinen kelpaa
Pitää olla sellainen joka nauttii myös olla pantavana ja hellittävän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla sellainen joka nauttii myös olla pantavana ja hellittävän.Jeps hyvä niin onhan näitä jotka tykkää seksistä taikka kotona ei saa tarpeeksi 🙈M50v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla sellainen joka nauttii myös olla pantavana ja hellittävän.Maksullinenkin voi nauttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksullinenkin voi nauttia.
On varmaan näinkin😎M50v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varmaan näinkin😎M50v
Mutta naisia on puutteessa paljonkin pitää vaan heille saada oikeanlainen meininki jossa he rentoutuvat . Esim rantasauna ilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta naisia on puutteessa paljonkin pitää vaan heille saada oikeanlainen meininki jossa he rentoutuvat . Esim rantasauna ilta.
No näinpä tosiaan...kesämökki ois käytössä 50v. Jakun viikonlopun esim siellä viettää niin luulis kyllä olevan rentoutusta tarpeeksi kahden miehen voimalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näinpä tosiaan...kesämökki ois käytössä 50v. Jakun viikonlopun esim siellä viettää niin luulis kyllä olevan rentoutusta tarpeeksi kahden miehen voimalla.
Tai mun puolesta käy viikollakin 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy toki🥰M50
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun vaan ois se toinen osapuoli🤔
M50v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun vaan ois se toinen osapuoli🤔
M50vNaiset on niin ujoja ja arkoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset on niin ujoja ja arkoja
Uskotaan niin😎M50v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskotaan niin😎M50v
Naiset haluu rajusti ja kunnolla munaa , mutta eivät kuitenkaan myönnä sitä.🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset haluu rajusti ja kunnolla munaa , mutta eivät kuitenkaan myönnä sitä.🤔
Varmaan joku haluaa tulla kunnolla nussituksi ja kahden jopa isomman joukon panopuuna! Toki uskallusta ei monilta löydy kuin yhteen mieheen...M50
Fantasia tasolla moni haaveilee.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan joku haluaa tulla kunnolla nussituksi ja kahden jopa isomman joukon panopuuna! Toki uskallusta ei monilta löydy kuin yhteen mieheen...M50
Fantasia tasolla moni haaveilee..Ja itse oon suomi24 treffien puolella..
Sekä alastonsuomessa.. Anoposti käytössä sekä kik..
Et jostain saa nainen kiinni tai pari..
M50v
- Anonyymi
Täällä olisi Kuopion seudulla mies vailla hellittävän naista . Mitä haluat että sulle tekisin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963