Reima Pietilä kuoli muistaakseni 1990-luvulla. Muistelin Reimaa siksi kun jossain lehdessä sanottiin että Raili Pietilän tunnetuimpia töitä on presidentin virka-asunto ( se mökki siinä Seurasaarentien alkupäässä). Joka on siis Reima P:n piirtämä. En tuntenut Reimaa mutta yksi kaveri oli siellä duunissa. Jonka mukaan Reima oli tulisen mustasukkainen omista viivoistaan (niitä ei muuteta!!!). Railista en tiedä mitään mutta onko niiden toimistosta tullut merkkiteoksia Reiman kuoltua?
RIP Raili Pietilä
Anonyymi
1
136
Vastaukset
- Anonyymi
Vrt esim Alvar ja Aino Aalto, Heikki ja Kaija Siren. Ei siitä piirtämisestä mitään tule jos miesaivo ja naisaivo yrittää yhdessä saada jotain aikaiseksi. Olen sitä mieltä että rakentaminen ja sen suunnittelu onnistuvat äärimmäisen harvoilta naisilta. Vivi Lönn ja vaikkapa Kirsti Siven ovat niitä harvinaisia poikkeuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876