Mitä tehdä 3 viikkoa maalla?

Moikka, oon 15-vuotias tyttö, joka on lähdössä piakkoin kolmeksi viikoksi maaseudulle kesätöihin. Yövyn vanhemmalla sukulaispariskunnalla. Pyörä kulkupelinä, lähimpään kauppaan matkaa yli 30km jne. Järviä löytyy hyttyslisällä. Olisi kiva jos olisi jotain tekemistä töiden ohella. Onko kokemuksia vastaavasta/ideoita tekemisestä? Ei ole mikään tuppukylä, toimiva peruskoulu ja lukio, mutta mitään muuta kuin koulut ja kauppoja ei kylältä löydy.
Tavallaab yksi kaveri löytyy, täysi-ikäinen tyttö ollaan nähty täälä kaupungissa kun hän on tullu käymään, ei asu kaukana sukulaisilta. Hänen kanssaan voisi jotain tehdä ja hänkin on sanonut että on silloin kotona mutta hänelläkin on oma jengi kylällä, en tiedä ottaisko muakin matkaan silleen kuokkavieraaksi.... Ehkä en sen varaan hirveästi laskisi, olisi kiva jos olisi jotain ideaa mitä tekisin. Olen sosiaalinen reipas ja liikunnallinen tyttö. :)

anteeksi jos vähän sekava teksti mutta olkoot.

5

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos siellä on jollain eläimiä niin mä auttaisin hoitamaan niitä, jos vain luvan saa. Nauttisin luonnosta, bongailisin lintuja yms., rentoutuisin ja keksisin uusia harrastuksia, nikkarointia ja muuta mitä voi käsin tehdä. Ei maalla tylsää ole ja paljon löytyy tekemistä, jos vain kysy ja katselee ympärilleen.

• Anonyymi

Olisiko siellä hevostalleja tai hevosia että voisi ratsastaa tai opetella ratsastamaan?

• Ei ainakaan tule mieleen, ratsastustaustaa kyllä löytyy mutta ei ainkaan lähettyvillä ole.

• Anonyymi

Voisit vaikka järjestää jonkin pienen esim. aarrejahdin lähiseudun nuoremmille, jos sellaisia on. Askartele vaikka tupsuja yms ja piilota niitä sen koulun pihalle. Kirjoita ”Tervetuloa aarrejahtiin” kyltti ja vihjeitä aarteiden piiloille. Ainakin mä tykkään puuhata semmoista.

• Anonyymi

Löytyykö niitä kauppoja alle 30 km vai ei?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109