TOTA NYT TUNTUU TULEVAN KOVALLA SYÖTTEELLÄ
Vastaukset 6
- Anonyymi
sekä
502 Bad Gateway
504 Gateway Time-out
Jos ette ylläpidossa saaneet, tulostakaa nämä paperille. Siinä teille palautelomaketta!- Anonyymi
Ei päivää ettei noita!
- Anonyymi
Useamman kerran viikossa tulee vakoilusivukin. Olen kysynyt tätä ennenkin ja aina on heti poistettu, mikä todistaa vakoilun olevan kyseessä ja että suomi24 sitä tekee. Miksi muutoin poistaisi!
Osoiterivillä on http://192.168.100.1/html/quicksetup.html. Vai että pitää oikein antaa kaikki nettitiedot. Juuri näistä tämmöisistä kaikkialla varoitellaan.Moi! Kyseessä on ilmeisesti käytössäsi olevan reitittimen hallintasivun osoite.
-Emma- Anonyymi
suomi24 kirjoitti:
Moi! Kyseessä on ilmeisesti käytössäsi olevan reitittimen hallintasivun osoite.
-EmmaNo kerro sitten, mitä sääntöjen vastaisuutta siinä oli? Mikä sääntöjen kohta? Vai ainoastaanko vain huvitti poistaa ja kiusata?
Moikka! Mikäli ongelma edelleen jatkuu, olethan yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911684
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17985- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44878Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607