Kyllä ohan omana itsenäni kirjoitan

Anonyymi

En osaa kirjoittaa ja varmasti sanon tyhmästi ja riitaisesti mutta sitä en tarkoita eli henkilökohtaisesti en halua loukata ketään mutta korkeastikoulutetuista ja tinderiläisistä en peru sanojani sitä mieltä oleb ja jos jonkun kanssa kinaan ja omen erimieltä niin se on mielestäni kina tai tora mutt jos joku sanoo ettää satutan tai loukkaan niin lopetan kyllä en ketään loukata halua ainakaan tarkoituksella eikä minun horinoita tai neuvoja kabnata tisissaan ottaa en ole kokenut naisten mies eli en ole kovin monen naisen kanssa ollut mutta innnostus äkkiä neuvomaan muita ja yritän tarkoitta hyvää ja olla kannustava mutta tinderiläisistä en muuta kantaani enkä ole trolli ja jos jonkun kanssa riitaa tai kinaa haastan kyllä minä sen sanon eli janille ja perikselle olin ilkeä ja sanoin että lopettaisivat kirjoittelun ym tyhmää ja ilkeää ja omasta mielestä en ole muuta sanonut kuin tinderiläisis ä ja en ole kenenkään nimimerkki ihan omana itsenäni kirjoitan vRmasti olen mulkvisti eli henkilökohtaisesti en riitaa jhalua kenenkään kanssa ja olen tyhmä jos loukkaaan henkilökohtaisesti niin sanoo suoraan ey loukkaar minua ja sanoo sen niin monta kertaa että tajuan eli ei riitaisesti vaan että oikeasti loukkaan ja en tiedä saako selvää kun tänää otin kun mebni viikonloppu pieleen kun huomenna sataa eli ei ole nyt mitään tekenistä niin otin ja mietin huomenna otanko huomennakin eli jos jonkun kanssa olen eri mieltä niin lopuksi haluan sopua ja kyllä minä sen sanon jos minä olen kirjoittanut ja yritän että erimieltä olen .mmutta lopuksi riidan lopuksi että sopu olisi niin minä en ole treffien tai suhteiden asisntuntija eli en ole moneb naisen kanssa ollut ja kunnon naisia kunnioitan ja arbvostan mutta en tinderityttöjä sitä en anna periksi en tiedä saiko mitään selvää eli en ole kenenkään trolli tai sivunikki tai jotain kyllä olen yksi ja sama kirjoittaha ja tosiaan ei ole kenenkään kanssa tarkoitus haastaa riitaa no myönnän että jan ja perikselle sanoin tyhmästi ilkeästi ja rumasto ja pyydän jeiltä anteeksi

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja ihme suhteita en ymmättä ja pettämisuä en ymmärrä ollenkaan ja tinderiläisiä en ymmärrä eli jos minä tukkään naisesta ja haluan seksiä niin silloin pidän naisesta ja silloin haluan häntä ja valnis suhteeseen eli en minä silloin päätä nainen sen päättää haluaako monut vai ei ja en muutenkaan ole pomo suhteessa tai kyllä minä oman mielipiteennni sanon ja pidän siitä kiinni muutta kaikki on soviþavissa mutta yleisesti en ole pomo mainen tai on asioita jossa olen ehdoton vähän kummallista äsken turkki ja italia pelas ja taas ne pelaa tuntuu kuin ennen ppelattuin parempaa jalkapalloa täytyy katsoo miten suomi ja saksa pelaa

• Anonyymi

Tosiaan äsken peli loppui ja nyt tulee uusdestttaan hottelu eli adama ottelu kahteen kertaan voi voi sentään ennen oli kunnon pelejä

• Anonyymi

Mutta sen sanon ettei korkeastikoulutetuista kirkeastikoulutetuista ja tinderiläisistä saa kunnon kumppania ja vaimoa tai miestä tai aviomiesyä feli vanha kansa ja kansan viisaus kunnon kumppanin löydät työläispetkhheisä eli jtyöläisperheistä eli duunari perheissä ne kunnob tytöt ja pojat on

• Vau! Teit juuri henkilökohtaisen ennätyksesi. Tekstissäsi oli jopa yksi piste. Ei ihan oikealla paikalla, mutta sieltä se löytyy.

• Anonyymi

Sulla on vaan roska näytöllä...

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla on vaan roska näytöllä...

xLiner

Voi olla. On se sen verran uskomaton tapaus tämä.

Missäs Lineri olet piileskellyt?

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Voi olla. On se sen verran uskomaton tapaus tämä.

Missäs Lineri olet piileskellyt?

En oo ehtinyt palstailemaan. Enkä oo oikein jaksanutkaan. Kai mulla on nyt sitten vähän reippaampi päivä.. 😒😴

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo ehtinyt palstailemaan. Enkä oo oikein jaksanutkaan. Kai mulla on nyt sitten vähän reippaampi päivä.. 😒😴

xLiner

Eli et ole ehtinyt kirjoittelemaan omalla nimimerkilläsi kun on tullut trollailtua ja se vie aikaa ja aika kuluu hurahtaen

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Mitenkä sinä nyt sillein? Onko sinulla ollut jotain murheita, vai miksi olo ei ole ollut reipas? Olet kuitenkin ollut aina kiva palstalainen, joten toivon sinulle kaikkea hyvää 🤗

• O.K.

• Anonyymi

Jaksoiko tuon joku todella lukea?
      Ja saiko vielä jotain selkoakin?

• Anonyymi

Piti itsekkin kuka saata.a on kirjoiþanut eikä selvää saanut aika puuduttavaa luettavaa enkä jaksanut lukea loppuun mut kai ihminen kirjoittaa saa kyl tänne kirjoituksia mahtuu

• Anonyymi

Tattis, Ilmestyskirja know ja kosteakoulutus ottaa aikansa.

• Anonyymi

Ääää, autoloikkaus iski.. zori

• Anonyymi

Trollollooooh...

xLiner

• Anonyymi

Välis on sanonut jo aiemminkin monta kertaa ettei ole tosissaan siinä mitä kirjoittelee eikä halua loukata ketään vaan kirjoittelee lämpimikseen ja on aina pyytänyt anteeksi juttujaan jos vastapuoli on niistä loukkaantunut. Hauskoja juttuja on kirjoitellut, vain tyhmät ottaa ne tosissaan kuten esim: disse.
      Dissen oikea luonne tuli taas esille yhessä ketjussa jossa haukkui välistä eikä ollenkaan leikillään vaan tosissaan, samaten kuin oli haukkunut puihin menneen nettiostajankin tekstiviestin välityksellä.

• Anonyymi

No en mä jatkuvaa ihmisten haukkumista ja alapääjuttuja hauskana pidä. Keskenkasvuisen tyhmiä juttuja, vois naurattaa jotain 12 vuotiasta 60-luvulla.

Vähän sama, kuin sanoisin että välis on täys m"ulkku, mutta en halua loukata sitä 😄

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en mä jatkuvaa ihmisten haukkumista ja alapääjuttuja hauskana pidä. Keskenkasvuisen tyhmiä juttuja, vois naurattaa jotain 12 vuotiasta 60-luvulla.

Vähän sama, kuin sanoisin että välis on täys m"ulkku, mutta en halua loukata sitä 😄

xLiner

Väliksellä on joskus melko ilkeätäkin juttua ja usein oksettavia alapääjuttuja. Jos joku niitä hauskoina pitää, on yhtä outo ja samaa ikäluokkaa/ henkisesti samanikäinen kuin Välis itse.

Ja itsehän ole 50 v. enkä mikään tiukkapipo mut ällöt jutut on ällöjä eikä mitään muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Et tietenkään, tuolla ylempänä sanoit ettet oikein jaksakaa. Ala kuntoilla niin jaksat paremmin ja alkaa kiinnostamaan hauskat jutut. Lähdet siis ulos neljän seinän sisältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Onko välis sanonut jotain täys mulkuksi? Taidat keksiä omiasi jaksamattomuuden pyörteissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väliksellä on joskus melko ilkeätäkin juttua ja usein oksettavia alapääjuttuja. Jos joku niitä hauskoina pitää, on yhtä outo ja samaa ikäluokkaa/ henkisesti samanikäinen kuin Välis itse.

Ja itsehän ole 50 v. enkä mikään tiukkapipo mut ällöt jutut on ällöjä eikä mitään muuta.

No kerroppa nyt itse omin sanoin hauskoja juttuja, sellaisia jotka kiinnostaa vanhoja mummoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kerroppa nyt itse omin sanoin hauskoja juttuja, sellaisia jotka kiinnostaa vanhoja mummoja.

Mummoja ehkä kiinnostaa nuo Väliksen jutut, koska Välis on jotain 60

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      26
      2714
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      127
      2702
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      204
      1434
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      144
      1406
    5. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      310
      1331
    6. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      94
      1301
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      53
      1120
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      14
      1074
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1009
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      65
      964
    Aihe