Onko täällä muita ketkä tykkää hyväillä omaa pyllyä. Tahtoisin kuvien vaihtajaa ja miksei vaikka kunnon panoakin. Itse tykkään tapeista anaalissa. On kik jos joku tahtoo kuvien vaihtelua;)
Vastaukset 9
- Anonyymi
Sama kiihottava harrastus. Muutama nainen on antanut strappia, yksin ollessani anukseni saa dildoa omatoimisesti samalla kalua runkaten. Heräsin juuri kovaan seisotukseen ja aloitan peppuni käsittelyn välittömästi ... :)
- Anonyymi
Kiinnostaisiko sinua vaihdella kuvia? 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisiko sinua vaihdella kuvia? 😉
"Alaston Suomi" Sieltä löytyy muutama :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Alaston Suomi" Sieltä löytyy muutama :)
Hyi saatana mimkä näkönen
- Anonyymi
Voisin kirjoitella omista "kokemuksista" jos jotain kiinnostaisi?
- Anonyymi
Löytyy 20cm musta dildo. Sitä tykkään käyttää, kun en uskalla lähteä aitoa etsimään. T. mies
Minua voisi kuvien vaihtelu kiinnostaa
- Anonyymi
Onko sinulla kik?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37523Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479