Vuosilukuhenkilön palvonta, ylistys, kumarrus ja hatunnosto.

Anonyymi

Thaimaassa on erityinen tervehtimistapa ja kunnioituksen taso osoitetaan yhteenlaitettujen käsien korkeudella skaalana kaula - otsa.
Thaimaassa kunnioitetaan Kuningasta sekä erinäisiä uskontoon liittyviä, myös muuten kunnioituksen itselleen saavuttaneita, toki on myös perheen ja suvun sisäisiä kunnioituksia.
Pattayan Savolaisten keskuudessa erityisen kunnian itselleen on saavuttanut vuosilukuhenkilö 2010 joka saanut arvonimen Kymppi.
Hänet on määritelty kauneudestaan lähtien kaikilla mahdollisilla kaunosanoilla hänen nauttien palautteita kirjoituksistaan, tietämyksistään ja kokemuksistaan ylitsepursuavan kauniisti hänen jopa ollen Buddhalaisuuden kohteliaisuuden esikuva ja esimerkillinen herrasmies, isä ja turvallinen tukipylväs kaikille läheisilleen, kyläyhteisölleen ja jopa näinä vaikeina aikoina runsaalle vähäosaisten kansanjoukolle.
Jos hän olisi jenkki, niin trumppi olisi luovuttanut kisansa päälliköksi hänen asettuen ehdokkaaksi, mutta hän ei voinut auttavaa kättään ojentaa maailman kansoille asiassa.
Jos hän vaikuttaisi suomessa, niin hän olisi nalle ja pääministeri samanaikaisesti toimien sanojensa ja mielipiteidensä mukaisesti poistaen kaikki epäkohdat, mutta hänellä on muita kiireitä, koska vaimo hoitaa vauvan aamupäivisin.
Mikäli hän olisi pienen viidakkoheimon jäsen, hän olisi samanaikaisesti päällikkö, poppamies ja kaikkien kylän lasten biologinen isä.
Eritoten hän on tämän ilmaisanonyymifoorumin arvostetuin profiili, joten omalta osaltani osoitan kunnioitustani häntä kohtaan tekemällä tämän aloituksen, johon kaikki häntä kunnioittavat henkilöt voivat omat ylistyksensä sanat kirjoittaa.
Näin toimien on helpompi ja selkeämpi kunnioittaa häntä, kun voi yhden aloituksen alta lukea kaikkea kaunista hänen olemuksestaan.

17

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kateuspeikko puhuu taas savon sydämessä korvikeviinojen voimalla. Onko peruna vai omenaviina menossa?

      • Anonyymi

        Älä viitsi! Sensein mukaan ravintoloitsijan ammattitaitoon kuuluu pontikankeitto ja se on kuulema usein parempaa kuin kaupan tuotteet. Lasimurskaputkiston läpi kun suodattaa niin siinä on juomassa laatua ja tasoa niin paljon että sensei on omassa kastissaan, resupetteri.


      • Anonyymi

        Ladamies, puliukko, SDP:n äänestäjä ja vittumainen mies kyseessä. Kannattaa kadehtia häntä. Tosi siisti Jippo kaukoputkikin ja hindunorsu. Yhteiskäytössä. Se on lentokapteenin elämää se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ladamies, puliukko, SDP:n äänestäjä ja vittumainen mies kyseessä. Kannattaa kadehtia häntä. Tosi siisti Jippo kaukoputkikin ja hindunorsu. Yhteiskäytössä. Se on lentokapteenin elämää se.

        Sdp:tä äänesti tietääkseni muutama muukin? Olisiko peräti enemmistö suomalaisista äänestänyt sdp:tä viime vaaleissa... Vai muistanko aivan väärin?

        Joka tapauksessa mamut lisääntyy maassamme vuoteen 2030 mennessä 500 000 henkulöllä. Nyt on n. 400 000 ja 2030 on 900 000. Oli Päällikkö Halla- sitten pääministerinä tai presidenttinä ens vaaleista asti tai ei.


    • Anonyymi

      Ja tämän hienon kirjoituksen kirjoitti NumBall 🐒

      • Anonyymi

        Väärin poju.... minä se olin, Senssu 🐃


    • Kerran söitiin aitokalaa ja orvot pirut jorasi tanko tanssia kevyissä hebeneissä niin että pienet villut vaan pilkkui. Laulettiin sitä kappaletta että kuusi vuotiaana on neito kaunehin. Poliisi bäällikkö sai kolme vuotta ja minä neljä.

    • Anonyymi

      On hienoa kun 2010 jakaa äidin kanssa arjen ettei tarvi äitin yksin hyssytellä koko aikaa.

      T: Neidin turva-aikuinen.

      • Anonyymi

        Hui sentään että täällähän on kovaa populaa edustettuna, on varmaan paljonkin hyssytelty ja vemputettu lastenvaunuissa pienenä, kun hällä nakkaa pärvööttäen kurmootusuhkausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hui sentään että täällähän on kovaa populaa edustettuna, on varmaan paljonkin hyssytelty ja vemputettu lastenvaunuissa pienenä, kun hällä nakkaa pärvööttäen kurmootusuhkausta.

        Lopetus ja kurmootus on kaksi eri asiaa. Mites tänään kohta katsooko sensei jalkapalloa? Kerroithan joskus että isäsi oli maajoukkuefutari. Meinaatko katsoa matsin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetus ja kurmootus on kaksi eri asiaa. Mites tänään kohta katsooko sensei jalkapalloa? Kerroithan joskus että isäsi oli maajoukkuefutari. Meinaatko katsoa matsin?

        Isäsi olisi tullut lopettaa nautintonsa ennen kuin saattoi sinut alulleen periytyvää idiotismia sisältävällä liukkaallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isäsi olisi tullut lopettaa nautintonsa ennen kuin saattoi sinut alulleen periytyvää idiotismia sisältävällä liukkaallaan.

        Järkyttävä käänne Suomen avausottelissa. Toivotaan Eriksenille parasta toipumista. Numerosenssu varmaan innoissaan nyt vittumaisena kullinaamana kun urheilu on nyt sitten vaarallista ja epäterveellistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävä käänne Suomen avausottelissa. Toivotaan Eriksenille parasta toipumista. Numerosenssu varmaan innoissaan nyt vittumaisena kullinaamana kun urheilu on nyt sitten vaarallista ja epäterveellistä?

        Ketä olet ajatellut huomenna ja loppuelämäsi ajatella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä olet ajatellut huomenna ja loppuelämäsi ajatella?

        Piä kulliturpa pääs kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piä kulliturpa pääs kiinni.

        Piä🚜............


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävä käänne Suomen avausottelissa. Toivotaan Eriksenille parasta toipumista. Numerosenssu varmaan innoissaan nyt vittumaisena kullinaamana kun urheilu on nyt sitten vaarallista ja epäterveellistä?

        ”Yksi suuri voitto on jo saavutettu - henki Parkenin katsomossa.”

        : Sauli Niinistö


    • Anonyymi

      Digitalistilla on henkilökohtainen avustaja digikirkolla

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe