Onko Sims 2:ssa olemassa koodia jolla pystyisi muuttamaan simien ikää, eli esim. vanhuksen nuoremmaksi?
Vastaukset 9
- jenskuu_88
sitä juomalla simi nuorentuu. mutta tavoitemittari pitää olla kultatasolla tai ainakin vihreällä.
- Sardez
EI VOI olla vihreellä. sillon se sim vanhentuu. kultataso on pakollinen. ajattelin vain ilmoittaa.
- ei toimi
Elämäneliksiiri nuorentaa vain meneillään olevan iän alkuun, ei siis vanhusta aikuiseksi tai aikuista nuoreksi.
- jenskuu_88
ei toimi kirjoitti:
Elämäneliksiiri nuorentaa vain meneillään olevan iän alkuun, ei siis vanhusta aikuiseksi tai aikuista nuoreksi.
kun kerroin väärää tietoa.
- punainen_unikko
Mistäs tämmöstä elämäneliksiiriä voi saada? En oo koskaan kuullutkaan...
- .....
punainen_unikko kirjoitti:
Mistäs tämmöstä elämäneliksiiriä voi saada? En oo koskaan kuullutkaan...
Se elmäneliksiiri on siellä palkinnoissa. Siis siellä mistä näkee omat tavoite pisteet ja sit niillä voi ostaa niitä palkintoja :) :)
- thorion
Sardez kirjoitti:
EI VOI olla vihreellä. sillon se sim vanhentuu. kultataso on pakollinen. ajattelin vain ilmoittaa.
Joskus saattaa nuorennus onnistua, vaikka simin tavoitepisteet olisikin vihreellä. Mun mielestä punanen taso on ainoo, jolla ei ikinä onnistu.
- minä vain :)
..... kirjoitti:
Se elmäneliksiiri on siellä palkinnoissa. Siis siellä mistä näkee omat tavoite pisteet ja sit niillä voi ostaa niitä palkintoja :) :)
Mun simillä oli tavotteet ihan punasella ja silti nuortu kaks kertaa peräkkäin..
- Anonyymi
näinhän se on poliisin vaihtonetti, myynti, lupa sotkea, ei rangista, ei tutkita, ulosotto myynti, rikos siirrot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5851406Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43767Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39477
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432