Onko Sims 2:ssa olemassa koodia jolla pystyisi muuttamaan simien ikää, eli esim. vanhuksen nuoremmaksi?
Vastaukset 9
- jenskuu_88
sitä juomalla simi nuorentuu. mutta tavoitemittari pitää olla kultatasolla tai ainakin vihreällä.
- Sardez
EI VOI olla vihreellä. sillon se sim vanhentuu. kultataso on pakollinen. ajattelin vain ilmoittaa.
- ei toimi
Elämäneliksiiri nuorentaa vain meneillään olevan iän alkuun, ei siis vanhusta aikuiseksi tai aikuista nuoreksi.
- jenskuu_88
ei toimi kirjoitti:
Elämäneliksiiri nuorentaa vain meneillään olevan iän alkuun, ei siis vanhusta aikuiseksi tai aikuista nuoreksi.
kun kerroin väärää tietoa.
- punainen_unikko
Mistäs tämmöstä elämäneliksiiriä voi saada? En oo koskaan kuullutkaan...
- .....
punainen_unikko kirjoitti:
Mistäs tämmöstä elämäneliksiiriä voi saada? En oo koskaan kuullutkaan...
Se elmäneliksiiri on siellä palkinnoissa. Siis siellä mistä näkee omat tavoite pisteet ja sit niillä voi ostaa niitä palkintoja :) :)
- thorion
Sardez kirjoitti:
EI VOI olla vihreellä. sillon se sim vanhentuu. kultataso on pakollinen. ajattelin vain ilmoittaa.
Joskus saattaa nuorennus onnistua, vaikka simin tavoitepisteet olisikin vihreellä. Mun mielestä punanen taso on ainoo, jolla ei ikinä onnistu.
- minä vain :)
..... kirjoitti:
Se elmäneliksiiri on siellä palkinnoissa. Siis siellä mistä näkee omat tavoite pisteet ja sit niillä voi ostaa niitä palkintoja :) :)
Mun simillä oli tavotteet ihan punasella ja silti nuortu kaks kertaa peräkkäin..
- Anonyymi
näinhän se on poliisin vaihtonetti, myynti, lupa sotkea, ei rangista, ei tutkita, ulosotto myynti, rikos siirrot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291354
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4581053Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159637Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187564- 43559
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68538- 71533
- 39529
- 40517
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20506