Onko Sims 2:ssa olemassa koodia jolla pystyisi muuttamaan simien ikää, eli esim. vanhuksen nuoremmaksi?
Vastaukset 9
- jenskuu_88
sitä juomalla simi nuorentuu. mutta tavoitemittari pitää olla kultatasolla tai ainakin vihreällä.
- Sardez
EI VOI olla vihreellä. sillon se sim vanhentuu. kultataso on pakollinen. ajattelin vain ilmoittaa.
- ei toimi
Elämäneliksiiri nuorentaa vain meneillään olevan iän alkuun, ei siis vanhusta aikuiseksi tai aikuista nuoreksi.
- jenskuu_88
ei toimi kirjoitti:
Elämäneliksiiri nuorentaa vain meneillään olevan iän alkuun, ei siis vanhusta aikuiseksi tai aikuista nuoreksi.
kun kerroin väärää tietoa.
- punainen_unikko
Mistäs tämmöstä elämäneliksiiriä voi saada? En oo koskaan kuullutkaan...
- .....
punainen_unikko kirjoitti:
Mistäs tämmöstä elämäneliksiiriä voi saada? En oo koskaan kuullutkaan...
Se elmäneliksiiri on siellä palkinnoissa. Siis siellä mistä näkee omat tavoite pisteet ja sit niillä voi ostaa niitä palkintoja :) :)
- thorion
Sardez kirjoitti:
EI VOI olla vihreellä. sillon se sim vanhentuu. kultataso on pakollinen. ajattelin vain ilmoittaa.
Joskus saattaa nuorennus onnistua, vaikka simin tavoitepisteet olisikin vihreellä. Mun mielestä punanen taso on ainoo, jolla ei ikinä onnistu.
- minä vain :)
..... kirjoitti:
Se elmäneliksiiri on siellä palkinnoissa. Siis siellä mistä näkee omat tavoite pisteet ja sit niillä voi ostaa niitä palkintoja :) :)
Mun simillä oli tavotteet ihan punasella ja silti nuortu kaks kertaa peräkkäin..
- Anonyymi
näinhän se on poliisin vaihtonetti, myynti, lupa sotkea, ei rangista, ei tutkita, ulosotto myynti, rikos siirrot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991140
- 71607
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2110587Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai34564Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett94547- 74512
- 39491
Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.215485- 62461
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki47458