Onko Sims 2:ssa olemassa koodia jolla pystyisi muuttamaan simien ikää, eli esim. vanhuksen nuoremmaksi?
sitä juomalla simi nuorentuu. mutta tavoitemittari pitää olla kultatasolla tai ainakin vihreällä.0ÄänestäKommentoi
EI VOI olla vihreellä. sillon se sim vanhentuu. kultataso on pakollinen. ajattelin vain ilmoittaa.0ÄänestäKommentoi
Elämäneliksiiri nuorentaa vain meneillään olevan iän alkuun, ei siis vanhusta aikuiseksi tai aikuista nuoreksi.0ÄänestäKommentoi
ei toimi kirjoitti:Elämäneliksiiri nuorentaa vain meneillään olevan iän alkuun, ei siis vanhusta aikuiseksi tai aikuista nuoreksi.kun kerroin väärää tietoa.0ÄänestäKommentoi
punainen_unikko kirjoitti:Mistäs tämmöstä elämäneliksiiriä voi saada? En oo koskaan kuullutkaan...Se elmäneliksiiri on siellä palkinnoissa. Siis siellä mistä näkee omat tavoite pisteet ja sit niillä voi ostaa niitä palkintoja :) :)0ÄänestäKommentoi
Sardez kirjoitti:EI VOI olla vihreellä. sillon se sim vanhentuu. kultataso on pakollinen. ajattelin vain ilmoittaa.Joskus saattaa nuorennus onnistua, vaikka simin tavoitepisteet olisikin vihreellä. Mun mielestä punanen taso on ainoo, jolla ei ikinä onnistu.0ÄänestäKommentoi
..... kirjoitti:Se elmäneliksiiri on siellä palkinnoissa. Siis siellä mistä näkee omat tavoite pisteet ja sit niillä voi ostaa niitä palkintoja :) :)Mun simillä oli tavotteet ihan punasella ja silti nuortu kaks kertaa peräkkäin..0ÄänestäKommentoi
näinhän se on poliisin vaihtonetti, myynti, lupa sotkea, ei rangista, ei tutkita, ulosotto myynti, rikos siirrot0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 9
Vanhimmat
sitä juomalla simi nuorentuu. mutta tavoitemittari pitää olla kultatasolla tai ainakin vihreällä.
EI VOI olla vihreellä. sillon se sim vanhentuu. kultataso on pakollinen. ajattelin vain ilmoittaa.
Elämäneliksiiri nuorentaa vain meneillään olevan iän alkuun, ei siis vanhusta aikuiseksi tai aikuista nuoreksi.
kun kerroin väärää tietoa.
Mistäs tämmöstä elämäneliksiiriä voi saada? En oo koskaan kuullutkaan...
Se elmäneliksiiri on siellä palkinnoissa. Siis siellä mistä näkee omat tavoite pisteet ja sit niillä voi ostaa niitä palkintoja :) :)
Joskus saattaa nuorennus onnistua, vaikka simin tavoitepisteet olisikin vihreellä. Mun mielestä punanen taso on ainoo, jolla ei ikinä onnistu.
Mun simillä oli tavotteet ihan punasella ja silti nuortu kaks kertaa peräkkäin..
näinhän se on poliisin vaihtonetti, myynti, lupa sotkea, ei rangista, ei tutkita, ulosotto myynti, rikos siirrot