Otetaan lisää velkaa että saadaan koko maaseutu pidettyä asuttuna. Ei tarvi töillä rasittaa Kinnulan nuorten itseään. Kotiin voi jäädä tuille.
Säästetään hävittäjistä, Venäjä on ystävä ja meidän rakas emomaa.
Kaikki äänestämään demareita
13
912
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ja päästetään kaikki tänne. Viimeksi tuli yli 30 000 ihmistä , missä lienevät nytten kuka tietää? Persu??
- Anonyymi
Höpö höpö! Täyttä paskaa koko otsikko!
- Anonyymi
Ei ne nämäkään männy niinku toivottiin , täytyy sannoa että nyt kenkuttaa..........
- Anonyymi
Demareiden vuosien lokakampanjan tulos oli tässä 😂.
- Anonyymi
Kansa ties toas yhen kerra missä piimähinkki pietää. Kepu rakentaa Kinnulata niinku ennenni ja meillä männöö hyvi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansa ties toas yhen kerra missä piimähinkki pietää. Kepu rakentaa Kinnulata niinku ennenni ja meillä männöö hyvi.
Terveystalo sopimus puretaan vuoden 2022 loppuun mennessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveystalo sopimus puretaan vuoden 2022 loppuun mennessä.
Eikait sitä voi eikä kannatakkaa purkoa , hyvä sopimus ja pittäähä meijän soaha terveyve hoijonni palaveluja .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikait sitä voi eikä kannatakkaa purkoa , hyvä sopimus ja pittäähä meijän soaha terveyve hoijonni palaveluja .
Valtakunnallinen linjaus. Sopimuksen tekijät eivät ajatelleet tulevaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtakunnallinen linjaus. Sopimuksen tekijät eivät ajatelleet tulevaisuutta.
Sopimuksentekijät ovat nimenomaan ajatelleet tulevaisuutta ja kuntalaisten etua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopimuksentekijät ovat nimenomaan ajatelleet tulevaisuutta ja kuntalaisten etua.
Onko se kuntalaisten etu, että sopimus puretaan. Shp totesi, että kinnulan sopimus puretaan.
Nyt on laiton tilanne siltäkin osin, että palvelutarpeen arvioinnit tekee hoitoalan henkilökunta sosiaalityöntekijän sijaan. Moni kunta on joutunut muuttamaan toimintatapaansa, kun asia on aville selvinnyt. Kysymys on siitä, että lakia on noudatettava,. Varmasti hoitajat ovat osavia alallaan, mutta ovat nyt osin väärällä tontilla., mikä johtunee valtaa pitävien tietämättömyydestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se kuntalaisten etu, että sopimus puretaan. Shp totesi, että kinnulan sopimus puretaan.
Nyt on laiton tilanne siltäkin osin, että palvelutarpeen arvioinnit tekee hoitoalan henkilökunta sosiaalityöntekijän sijaan. Moni kunta on joutunut muuttamaan toimintatapaansa, kun asia on aville selvinnyt. Kysymys on siitä, että lakia on noudatettava,. Varmasti hoitajat ovat osavia alallaan, mutta ovat nyt osin väärällä tontilla., mikä johtunee valtaa pitävien tietämättömyydestä.Luulenpa vaan, että kohta taas saahaan lukea Kotsarista että tässäkin asiassa valtaa pitävät ovat menetelleet oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulenpa vaan, että kohta taas saahaan lukea Kotsarista että tässäkin asiassa valtaa pitävät ovat menetelleet oikein.
Juu. Niinpä. Eri asia mikä on totuus.
- Anonyymi
Minkähän takia vaalien suurin häviäjä Sdp ei ole kommentoinut huonoa kuntavaalitulosta edes puolella sanallakaan? Joltakin demarilta ko. asiasta kysyttyäni sain vastaukseksi jotain sen suuntaista että nyt on suruaika ja puoluetoimisto olisi antanut ohjeen olla kommentoimatta asiaa ja pitämällä verhoja ikkunoissa kahden viikon ajan. Tätäkö se Demarien politiikan tekeminen on että ei kestetä häviötä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569