Parasta? Entä huonointa? Asiallista keskustelua kiitos. 💚
Mikä kaivatussasi on
Anonyymi
662061
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 66
Vanhimmat
Homehtuneen värinen sydän kaikkein pahinta.
Kiitos!
Huonointa tuo vihreä sydän, näyttää ihan homeelta.
Perun aloituksen! Täällä osataan vain haukkua! 😠
Ei sinua aloittaja haukuta vain tuota sydäntä.
Mutta..,,.. mutta mitä omassa kaivatussa parasta..... varmaan se, että hän on niin mielenkiintoinen ja haluaisin ottaa selvää siitä.
Saahan sitä ihmisellä olla päiväunia. Namupala on.
Ei ole kaivattua.
Kauniit Hiukset ja iho https://youtu.be/IJhN-Vwj0Lc
mukava, söpö ja joskus liian asiallinen.
Itse tykkään myös eksoottisista naisista!👌
Arvosana joku 4. Menee jossei muutakaan saa. 😝
Tää tuntuu jotenkin sopivan tännepäin.. 😶😧😏
Huonoa on vaan se, että ei ole nyt täällä vieressäni lämmittämässä mua.
Parasta on kaikki mitä hänestä tiedän, kuvittelen ja näen hänessä.
😍🔥
Parasta itsetunto, huonointa ettei hän tunne vetoa minuun. 😜
Mitä nuo kirjaimet tarkoittaa?
Logiikka?
Näin tänään?
Roomalaisia numeroita, vuosiluku.
Logiikka? - On, syntymävuoteni
Näin tänään? - Huomennakin
Ne silmät, joihin ihastuin <3
se tunne, järjellä tässä ei ole mitään tekemistä.
Komppaan tätä ja menee naiselle.
Kiitos. Sivusta.
Hän on järkevä, minä en 😝
Se on hyvä
sekä huono.
Huonointa se kun hän ei ole mun kanssa. 😩
Miehellä ihanat hiukset. Nutturapää. 😘
Itse pitäisin tuota nutturaa huonona puolena.
Hyvä sängyssä. 😍 huonoa sitten se kun nähdään liian harvoin.
Ihastuin hänen silmiin, kuinka pehmeitä ja puhtaita, viattomia ne olivatkin. ♡
Ihastuin hänen sydämeen ja hänen haavoittuvuuteen, minun tekee mieli suojella sitä koko maailman kurjuudelta. ♡
- Mustasukkaisuus tulee nopeasti esille ⛛
- Minusta tuntuu että hän suuttuu nopeasti ja silloin pitää varoa ⛛
ヽ(✿゚▽゚)ノ
Iso pjenis ja huulet.
Ihan järkkyy 😱😰🤤
Kaivatussa on parasta se miten sen läsnäolo herättää ja valpastuttaa kaikin tavoin tällaisen unissaankävelijän. Huonoa, se ei ehkä tiedä tai vaihtoehtoisesti välitä tästä vaikutuksestaan minuun. Saavuttamaton.
Siinä on parasta sen katse, mielikuvitus, energia ja kiinnostus asioihin. Se on pelle, olenko minä tarpeeksi hauska viiihdyttämään sitä.
Hänen ulkonäkönsä on totaalisesti makuuni, sporttinen komistus. Lisäksi tykkään hänen äänestään erityisen paljon.
Lisään tähän vielä, että hän on minua jonkin verran nuorempi mies.
Hän voisi laittaa vihreän sydämen aloitukseen💚
Sikasiisti veto 🖐️🤸
Hänessä on niin paljon josta haluaisin tietää.
Ajatuksia, tunteita, mielipiteitä, tykkäämisen aiheita.
Uskon häneen. Jostain kumman syystä (intuitio)
Hän on herkkä kampe vaikka esittää muuta...
- luottamuspula
-se ettei kykene säännölliseen yhteyteen tai kanssakäymiseen kertomansa mukaan
Vauu, kenellä tämä oli? M tai N?
N-M
Meillä on jotain yhteistä. Haasteita tosi paljon.
Kaikesta huolimatta joku hullu 💚
Oikeasti haluaisin tutustua sinuun ihmisenä. Vakavasti puhuen
Niin minäkin haluaisin tutustua häneen....Mutta täällä se ei wörki.
Katse on niin huikea, että heikottaa. Sporttinen habitus, hän päivettyy hienon ruskeaksi ja vihreät silmät jotenkin vaalenee. Miehekäs, komea, hyväntahtoinen, oikeudenmukainen.
Huonona puolena sanon, että hankalasti lähestyttävä ja etten tunne häntä yhtään. Täysi mysteeri.
En koskaan päivety ruskeaksi. Saan auringosta ihottumaa .
Ja silmäni vuotavat siitepölyn takia. Hän on vihreäsilmäinen ja minä sinisilmät omaava.
Hyväntahtoinen ja oikeudenmukainen oon aina ollut.
Kaipaamasi on joku ihana.
Kait hän sitten ihana on, ei voi tietää kun en tunne. Ei ole minusta kiinnostunut juurikaan.
Empatia, ihanan raikas elämänvoima (luulisin), itsevarmuus, ujous.
Ulkonäöllisesti kaunein nainen kenet tiedän. Ei instabeibe, vaan voimakaspiirteinen sporttinen kroppa, sopivasti hyvin pientä pyöreyttä, leveät hartiat, pitkät jalat, hurmaavat silmät. Hymyillessään hänen katseesensa tulee ihanaa kiiltoa.
Huonoja puolia. En tunne kovin hyvin vielä, mutta kiireisyys, ei vaikuta olevan hirveän kiinnostunut minusta.
Varattu.
Ja silti en ajattele muita kuin häntä.💓💓
Miten naisen leveät hartijat voi olla hyvä juttu? 😁
Koska kaikki eivät diggaa hinteliä kuikeloita kuten sinä.
En tosiaan tykkää hintelistä kuikeloista.
Anteeksi, ilmaisin itseni huonosti. Olen nainen ja minulla on mielestäni leveät hartiat, enkä koe niitä mitenkään viehättävinä, siksi se, että ne jonkun mielestä onkin hyvä juttu, huvitti minua.
Mieluummin yhtä leveät hartiat kuin lantio, kuin päärynämallia. Mut taidan olla biased kommentoimaan
Taas tasasuhtainen parempi kuin päärynä. Mielipidekysymyksiä.
Siis*
Tän inspiroimana mittasin hartoiden ja lantion ympärykseni. Hartoiden ympärys oli muutaman sentin pidempi.
Toki makukysymyksiä. Minä tykkään miehistä, joilla on lantiota leveämmät hartiat.
Hän saa minut loistamaan ja nauraman. Hän saa minut hymyilemään salaa. Hänen läheisyydessä hehkun. Hänen älynsä ja piilotettu hellyys on jotan mitä olisin halunut kokea. Hän tekee heikkouksistani vahvuuksia.
-Hän vain ei ole minun.
-Jääräpään lailla hän ei välillä huomaa loukkaavansa muita.
Miehelle kirjoitat?
Mikset halua häntä ton enempää! Tee jotain asialle!
Miksi? En tee!
Älä sitten itke jos hän tekee jotain sopimatonta kun ei saa vasta kaikua.
Miehelle hyvinkin😊
Lukeehan se tuossa.. elämä menee eteenpäin.. tarina on vielä kesken
N-naisen hyvä huumorintaju ja kauniit silmät. Huonointa on se, kun ei olla missään yhteyksissä.
Etäältä mukava persoona. Asioista puhumattomuus.
Parasta on hänen koko persoonansa; älykkyys, hauskuus, et jotenkin tajuu mua tosi hyvin, ajatusmaailman kohtaaminen, mein keskustelut saa mut vaan usein iloiseksi ja hyvälle tuulelle päiviksi. On jotain todella poikkeuksellista, sellaisia naisia tulee harvoin kohdalle. Lisäksi on vielä todella upea ja aikalailla vastustamaton myös ulkonäöllisesti.
Huonointa on, että on varattu ja naimisissakin vielä.
Naimisissa sinäkin ja tukevasti?
pahint aon se että on ollut haudassa jo kymmenen vuotta.
Ou nou. Osanotot. No kohtaatte vielä tuolla ylhäällä!
Bimbu on hyvää. Nalkutus ei.
Loppuu se bimbu hyvin äkkiä. Ja muualta saat aulista jos kyllästyttää.
Se että hän on edelleen suht normaali aina kun nähdään ja jutellaan ja kysy häneltä mitä vain vaikka oon viestittänyt kaikkea mitä tunnen häntä kohtaa. Tampereella ollaan ❤️
Nätti ja menevä ainakin on se nainen, ihan fiksun oloinenkin. Jos jotain huonoa niin vähän liian ujo oli seurassani.