Ettekö voi lopettaa sitä surkeaa esitystänne jo, jo sen on kaikki nähneet. Kaasu pohjassa kaahataan.
Persujen vaaliauto kaahailee Kouvolan keskustassa.
6
197
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi Persuilla oli tänään mustaksi maalatut kasvot?
- Anonyymi
Ikävää että lähtivät tuolle linjalle.
- Anonyymi
Voi mustat miehet suuttua tuosta tempusta.
- Anonyymi
"Ei ihmisluonto ole muutamassa sukupolvessa muuttunut vihalle immuuniksi. Merkkejä siitä, että antisemitismi ja rasismi pyrkivät nostamaan jälleen päätään löytyy myös valitettavasti meiltä ja niiden torjunnassa on oltava päättäväinen."
Sauli Niinistö
- Anonyymi
En ole Persu ja koskaan en Persuja äänestä. Mutta miten ihan yksin jaksat tuota?
Kun näitä lukee, niin joskus kannattaisi varmaan miettiä, keille näitä mainostarroja jakelee... nimittäin itse istuin Bankin terassilla juurikin samoihin aikoihin. Minua asia ei häirinnyt. Tuommoselle toiminnalle annettiin mahollisuus levittämällä tarroja pahennusta aiheuttavien tyyppien kautta, joten lopputuloskin on kutakuinkin tässä. Perussuomalaiset on muutenkin tehneet paljon virheitä vaalimainontansa ja mainosarvon suhteen Kouvolassa, jos heillä on muutama "fani", niin ei tarvita kuin yksi syntipukiksi ja se on aina joku muu kuin Perussuomalainen itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3792088Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh631333Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1371198
- 851097
- 94987
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133924- 48880
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760